Laitetaas tänne, eli e30 320 m20b20 motronic, ei meinaa käynnistyä kylmänä eikä lämpimänä, ajossa auto toimii normaalisti. Sen olen huomannut ,kun kaasun painaa pohjaan käynnistäessä->lähtee paremmin käyntiin, lopettiko motronic silloin polttoaineen syötön, kun kaasu on pohjassa? Nyt tässä olen pikkuhiljaa tutkaillut ja vaihdoin; tulpat,motronicin lämpötila-anturin(sinisen),ilmansuodattimen,huohottimen letku oli tosi huono,sen vaihdoin. Tutkin imuvuotoja ei löytynyt ja haitariputki vaikutti olevan ok, no sitten huomasin irtonaisen liittimen, eikä löytynyt paikkaa sille. Mietin kun edellisessä oli, joku suodattimen tyylinen siinä jarrunestesäiliön alla, polttoaine linjastossa. No tankilta tulee 3 letkua, yksi ei mene minnekkään, eli autostani puuttuu http://realoem.com/bmw/showparts.do?...27&hg=13&fg=15 kokonaan tämä järjestelmä, osaako joku kertoa mitä tämä tekee, ei tuo englanti niin hyvin taivu. Mutta luultavasti hyvin oleellinen järjestelmä auton toiminnan kannalta. Eli mikä tuo on, johon menee letku 5 eli tankilta tuleva ja 3 joka menee tankin hengitysventtiilille, johon kuuluisi tulla se irtonainen liitin. JOS vika ei ole tuossa, voi toki kertoa muuta tarkastettavaa, sen luulen tietäväni että käynnistäessä saa likaa polttoainetta.
-Simo
-Simo
Comment