Eikö kannattais lukea vikakoodit, ei tarttis arpoa. Joku sen vetää rikkaalle, esim. edellä ehdotetut lambda, ilmamäärämittari tms.
Entäs jos käyttäisi autoa jossain pajassa ja teettäisi pakokaasumittauksen. Näkis ainakin onko kuinka pahasti poskellaan ne seokset. Monet pienet korjaamot taitavat velottaa n. 10,- moisesta rastista.
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Pirssi menossa vikakoodien lukuun ja öljynvaihtoon.
Kylmänä pelaa ku enkeli, mut lämpösenä alkaa nuo liikasaantiongelmat.
(tulppien mentyä ongelmat tosin jo kylmänäkin ja pytyillä vajaakäyntiä)
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Tutkiminen jatkunu.
Huohotinputken vaihdolla ei vaikutusta.
Ei vikakoodeja autossa
Tulpat kesti 500km..
Moottorin lämpötila-anturi toimi mittarin mukaan, mut kammasta mitattuna syötti kuumalle koneelle 2,2 vai 2,5v virtaa..
Pitäis olla kait 0,9v?
IMM:ää 4 pykälää kireemmälle ja liikkeelle lähtö oli jo "nautinto"
Kovasti löi kuiteski kierroksilla pöllyä,- ja kulutusmittri häippäs näköpiiristä het kun kaasua näytti, kuten ennenkin.
Tänään uusi anturi ( sininen),- ja kas. Kulutusmittari pysyy n.20l lukemissa kun tien päällä kaasua näyttää
Oikeilla jäljillä ainakin ollaan.
Mutta: Mikä on se kolmas valkoinen anturi samassa rivissä?
Ei tienny KL-varaosakaan..?
Jousta kireämmälle, seos laihempi:
---------------------------------
Mut mites auto kävi ennen niin nätisti tyhjää, vaik kakkua veti niin törkeesti?
Rikkaalla se tuntus käyvän nyt tyhjää. Ihan kuin ryyppy päällä rytkyttäis.
Ei hirveen pahasti kylläkään ja muuten toimii herkästi.
Akkuresetti on kyl viä tekemättä
Lieneekä vaikutusta?
Kyl se tuo nro:16 anturi on.
Noin 100-varmuudella se valkonen oli tuo keskimmäinen.
Sininen ol laitimmainen minkö vaihdoin.
Ilmoitan, jos ei ollu..
pakko sanoa että kaverilla oli mersussa samanlaisia ongelmia mutta oireena vielä lisäksi että auto ei lähtenyt millään käyntiin noh aikani tutkiskelin niin yksi puola tuhannen paskana. ei muuta kun uus puola ja auto käyntiin no oireet jatku samanlaisina kun sulla niin lähes puolet alipaine letkuista oli ihan päreinä no ongelmat sen kun jatku mutta tosin vaan niin että tyhjäkäynti heittelehti perkeleesti niin tyhjäkäynti moottorin letkut päreinä kaikki vaihdettu ja pelaa kun unelma
eli ite lähtisin ettimään vikaa enemmänkin alipaine puolelta ja tutkimaan lisärikastimen toimintaa? tästä kyseisestä autosta ei mitään tietoa mutta tuossa vinkkejä mistä kannattaisi katsoa.
Comment