elikkä tilasin tuolta racechip.de:stä bmw 530d e39 184heppaseen lastun, kun se tuli ja laitoin paikalle . kun lastun laittaa siihen piuhan päähän kiinni niin auto nostaa kierrokset 1500rpm ja syttyy dde valo eli vikavalo, vaikka lastussa kokeilee kaikkia säätöjä niin kierrokset pysyy samassa. mikä on ongelmana
Announcement
Collapse
No announcement yet.
lastun asennus
Collapse
X
-
Originally posted by jörry View Postelikkä tilasin tuolta racechip.de:stä bmw 530d e39 184heppaseen lastun, kun se tuli ja laitoin paikalle . kun lastun laittaa siihen piuhan päähän kiinni niin auto nostaa kierrokset 1500rpm ja syttyy dde valo eli vikavalo, vaikka lastussa kokeilee kaikkia säätöjä niin kierrokset pysyy samassa. mikä on ongelmana
Sawo Connection - Normaalisti kännissä ja alasti
ALV 0% connection
BMW E91 330xd
Ex:
BMW F31 318dA
BMW E61 525dA LCI
BMW E36 318is coupe
BMW E36 316 Touring -98 "YrRyKkÄ"
BMW E30 316
BMW E34 520
-
-
Ei se taida olla lastu, vaan railpaine-anturiin asennettava huijausboksi joka keinotekoisesti nostaa syöttöpaineita huijaamalla moottorinohjausta. Tuleeko imusarjan päädyn paikkeille liittimen väliin?
Huonolla tuurilla tulee kallis "lastu" kun paineet menee pitkään yli sallitun maksiminLast edited by Cell; 22-02-2011, 20:53.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
tulee imusarjan taakse liittimien väliin.mutta ei voi kyllä oikein tulla kallis lastu koska autolla ei voi ajaa jos lastu on paikalla koska kierrokset nousee 1500rpm ja ei tapahdu mitään vaikka kuinka polkis kaasua. jos lastun ottaa pois auto toimii normaalisti. mutta kun tässä järkeilin niin tulin siihen tuloksiin että 1 omistaja on voinut jo ohjelmoida auton ja sitten kun itse laitan lastun paikalle se ei toimi. koska saa heti liikaa ja menee kone vikatilaan
Comment
-
-
Vikahan on tuossa ''lastussa'' joka huijaa moottorinohjausta, todennäköisesti auto ei lähde edes käymään jos on aikaisemmin jo ohjelmoitu.
Tuossa ''lastussa'' vika joka johtaa DDE:n vikatilaan ja näin suojaa moottoria.
Ohjelmointi on huomattavasti turvallisempi tapa tehon saamiseen kuin nuo boksit, koska ohjelmoinnissa muokataan suuri määrä ohjainlaitteen arvoista, kun taas nuo rail -paine signaalin huijari boksit nostavat vain ruiskutuspainetta.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by diffas View PostOliks tää se hyvä ja halpa? :think-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Olis kiva tietää, että lähteekö tän "lastun" kanssa autosta tuollaisia lukemia, mitä tuolla racechip-sivustolla lupaillaan.. +25% tehoa ja +15% vääntöä, noin niinkun minimissään..
Vieppä auto penkkiin, jos tuon saat kunnolla toimimaan.. Ihan vaan mielenkiinnosta..BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Originally posted by soksanen View PostTuttu juttu.
Mulla teki aivan samaa ja epäilin boksia vialliseksi.
Todellisuudessa maadoitusjohdon olin laittanut Ruuvin alle, jossa +-jännite.
Näytti maapaikalta ja siirsin johdon oikeasti maihin, niin toimi hyvin.
voisiks kertoo lisää mistä tässä on kysymys
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View PostOlis kiva tietää, että lähteekö tän "lastun" kanssa autosta tuollaisia lukemia, mitä tuolla racechip-sivustolla lupaillaan.. +25% tehoa ja +15% vääntöä, noin niinkun minimissään..
Vieppä auto penkkiin, jos tuon saat kunnolla toimimaan.. Ihan vaan mielenkiinnosta..*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostKyllä tuollaisella huijausboxilla voi saada melkoisen tehon, riipuen mitä huijataa. Näillä saadaan auto myös savuttamaan melkoisesti joka kertoo polttoaineen syötön määrästä. Joissain muutetaan polttoaineen lämpöanturin tietoa kylmemmäksi jotta moottorinohjaus lisää painetta tai syöttöä. Noilla nousee usein ylävääntö/teho. Samalla riski kasvaa että jotain kallista menee kohta rikki. Fiksummat mitkä tulee esim. suuttimien johtojen väliin on jo lähellä perinteistä lastua "karttoineen", en tiedä onko bemariin sellaista saatavana.
Nuo rail-painetta muuttavat ''lastut'' vaan antavat moottorinohjaukselle alkuperäistä pienemmän painetta määrittelevän vastusarvon, jolloin moottorinohjaus nostaa painetta kunnes ''lastu'' päästää läpi originaali paineeseen nähden oikean vastusarvon ja moottorinohjauspurkki on tyytyväinen.
Harvoin näistä kovin pitkä ikäisiä tulee, noilla halvoilla ''tein itse säästin rahaa, lastuilla'' verrattuna koko moottorinohjauksen uudelleen ohjelmointiin.
Nuo ''lastut'' voi mielestäni verrata suoraan vanhoissa TDS koneissa käytettyihin potikka virityksiin joilla saatiin monet kannet halki ym. ongelmia.Last edited by ongelmalapsi; 24-02-2011, 16:38.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by jörry View Postvoisiks kertoo lisää mistä tässä on kysymys
Mun boksi oli sellainen mikä laitettiin liittimen väliin suoraan. Lisänä siinä oli maadoitusjohto joka piti erikseen maadoittaa. No fiksuna katsoin sieltä ohjausboksin vierestä helpon maadoituspaikan ja laitoin siihen maajohdon. Yllätykseksi se olikin jänitteellinen ja aivan saman näköinen kun normi maadoituspaikka mihin menee useampi johto, johdot ei muutenkaan ollut punaisia. Vedin sitte maan iskaritolpan mutterin alle ja johan alkoi toimimaan.
Oireet olivat: Kierrokset n.1500rpm eikä reagoinut kaasuun mitenkään.
Comment
-
Comment