Tuntuu olevan tiukassa tuo 30mm mutteri tuossa taka-akselin laipassa. Eihän siinä vain ole vääränkätiset kierteet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
getrag 260 kardaanin laipan vaihto??
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Originally posted by Martti View Post...kiristysmomenttihan siinä on ainoastaan 200Nm luokkaa...
Comment
-
-
getrag 260 kardaanin laipan vaihto??
Hommasin tommosen getragin 260 laation E34 525i -89 mallista. Laatikko tulossa E30 325i.
Ongelmana tällä hetkellä se kun laatikko on isolla laipalla.
Kysymys kuuluukin että saako laipan vaihdettua jostakin muusta laatikosta?
Itseltä löytyy yksi zf:n laatikko missä on tuo pieni laippa mutta pitäisi saada tietoa meneekö laippa getragin perään. (laatikko e30 320i:stä irrotettu, ei tietoa mistä alunperin peräisin)
Asialla olisi myös kiire joten kaikki tieto olisi tarpeen!F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
-
Originally posted by DerMeister View PostHommasin tommosen getragin 260 laation E34 525i -89 mallista. Laatikko tulossa E30 325i.
Ongelmana tällä hetkellä se kun laatikko on isolla laipalla.
Kysymys kuuluukin että saako laipan vaihdettua jostakin muusta laatikosta?
Itseltä löytyy yksi zf:n laatikko missä on tuo pieni laippa mutta pitäisi saada tietoa meneekö laippa getragin perään. (laatikko e30 320i:stä irrotettu, ei tietoa mistä alunperin peräisin)
Asialla olisi myös kiire joten kaikki tieto olisi tarpeen!
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostKyllä se pitäs saaha vaihettua esim. pienilaippasesta 260 getragista. Noissa 320:peissä käytetty vissiin 240 getraggia joten siinä voi olla eri kokonen se akseli/eri määrä booreja, joten koittamalla selvinnee. Ei oo paha rasti irrottaa tuota laippaa, pitää vaan saaha jollain piettyä siitä kiinni ku vääntää mutteria auki ja sit ulosvetäjällä irti. Takas ku laittaa niin kannattaa kuumentaa sitä laippaa vähä jollain niin menee paremmin akselille.F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
-
Hyvä ohje mutta täysin väärä...Lämpö seis...
Empä ole pitkään aikaan noin väärää ohjetta nähnyt, että mutteri tai laippa lämpöä tarvitsisi. 1.Lukituspelti pois tasapäämeisselillä. 2. Hyvällä pulttikoneella pitkä ohutseinämäinen 30mm hylsy joskus voi joutua modaamaan keskireijän isommaksi. 3. Kolmi-käpäläisellä ulosvetimellä vanhalaippa pois. Lämmöllä tuhoatte aselin karkaisun ja vahingoitatte stefan vaikka, tuossa vaiheessa se olisi hyvä kyllä vaihtaa. Koskaan ei ole lämpöä tarvinnut ja saati ole tullut sellaista mieleen koska se aiheuttaa vahinkoa. Saatanan tunarit.
Originally posted by Martti View Postjoo, mutta tuo lämpö on tosiaan ehoton. parissa paikassa omaani koitettiin avata pelkällä pyssyllä tuloksetta. sit vaan lämpöä niin lähti kyllä aivan vittuilematta. kiristysmomenttihan siinä on ainoastaan 200Nm luokkaa...
Comment
-
Comment