Originally posted by Muumi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Holset HX40, integroitu hukkaportti ja bensakone
Collapse
X
-
Bmw 525 Td e61
Bmw e34 535 Turbo
EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial
-FatBoyRacing-
-
-
Originally posted by ykäOriginally posted by MuumiOriginally posted by ykätähän voin vaan kommentoida sen verran että tuolla pullsitetulla pakopesällä ei ole mitään ongelmaa vaikka laittaaki vaan yhden ison reijän sitä vastaan nyt kuitenki puhutaan katuautosta sitten kun mennään 600hv ja yli niin on pakosarjan vääntäminenki pitää olla millilleen kaikki putket oikean mittaset ja kaksi osanen pakosarja että silleen 8) ja tämä tieto on saatu tunnetulta kiihdytys autoilijalta että tälleen :!:
Ja nämä tunnetut kiihdytysautoilijathan ovat aina oikeassa...Kuten myös kaikki turbofirmojen miehet.
Näihinkin asioihin on yhtä monta mielipidettä,kuin on rakentelijoitakin.
Esim.tuohon omaan katiskaan olen uutta turboa etsiskellyt.Kolmesta firmasta kysynyt,ja kaikki ehdottaa erinlaista kokoonpanoa...
Tosiaan,mullahan onkin 4syl kone,"Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
-Andy McCoy
Comment
-
-
Originally posted by TykkiOriginally posted by ykäOriginally posted by MuumiOriginally posted by ykätähän voin vaan kommentoida sen verran että tuolla pullsitetulla pakopesällä ei ole mitään ongelmaa vaikka laittaaki vaan yhden ison reijän sitä vastaan nyt kuitenki puhutaan katuautosta sitten kun mennään 600hv ja yli niin on pakosarjan vääntäminenki pitää olla millilleen kaikki putket oikean mittaset ja kaksi osanen pakosarja että silleen 8) ja tämä tieto on saatu tunnetulta kiihdytys autoilijalta että tälleen :!:
Ja nämä tunnetut kiihdytysautoilijathan ovat aina oikeassa...Kuten myös kaikki turbofirmojen miehet.
Näihinkin asioihin on yhtä monta mielipidettä,kuin on rakentelijoitakin.
Esim.tuohon omaan katiskaan olen uutta turboa etsiskellyt.Kolmesta firmasta kysynyt,ja kaikki ehdottaa erinlaista kokoonpanoa...
Tosiaan,mullahan onkin 4syl kone,Bmw 525 Td e61
Bmw e34 535 Turbo
EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Originally posted by ykäOriginally posted by TykkiOriginally posted by ykäOriginally posted by MuumiOriginally posted by ykätähän voin vaan kommentoida sen verran että tuolla pullsitetulla pakopesällä ei ole mitään ongelmaa vaikka laittaaki vaan yhden ison reijän sitä vastaan nyt kuitenki puhutaan katuautosta sitten kun mennään 600hv ja yli niin on pakosarjan vääntäminenki pitää olla millilleen kaikki putket oikean mittaset ja kaksi osanen pakosarja että silleen 8) ja tämä tieto on saatu tunnetulta kiihdytys autoilijalta että tälleen :!:
Ja nämä tunnetut kiihdytysautoilijathan ovat aina oikeassa...Kuten myös kaikki turbofirmojen miehet.
Näihinkin asioihin on yhtä monta mielipidettä,kuin on rakentelijoitakin.
Esim.tuohon omaan katiskaan olen uutta turboa etsiskellyt.Kolmesta firmasta kysynyt,ja kaikki ehdottaa erinlaista kokoonpanoa...
Tosiaan,mullahan onkin 4syl kone,"Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
-Andy McCoy
Comment
-
-
Originally posted by mettisriippuu mitä tarkoitat tolla heräämisellä? omassa sierrassa hx40 ja 12 pesä ja rupee vetämään kunnolla vasta yli4000rpm (ahdinhan pyörii jo tyhjäkäynnillä, joten kai se mulla sitten herää jo 1000rpm)joten tuskin se siinä cossussa kunnolla 2700rpm vetää... omasta kuitenkin mitattu 437hv/531nm 1.6barin paineella
Proturbon kaveri suositteli mulle tuota ahdinta 16:lla pesällä,LDS-turbon hemmo suositteli paljon pienempää...Tehotavoite mettiksen sierran kans samoila luvuilla.E24 635csi
Comment
-
-
Mulle Proturbo suositteli HX40:stä kasin pakopesällä ja erillisellä hukkaportilla. Väittivät kans, että tuo ei herää ikinä tuolla 17# pakopesällä. No koneesta tulee 2.8L ja nyt on se ahdin pöydällä 17# pakopesällä. Katotaan keväällä herääkö enää mikään.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by DoniKun on kaksinieluinen pakopesä ja jos hyvin tekee, niin pakosarjan pitäisi mennä kait 1-3-5 yhteen nieluun ja 2-4-6 toiseen nieluun. Nytten on aluksi tarkoitus käyttää alkuperäisiä kolme yhteen pakosarjaa. Eli toinen nielu saa 1-2-3 ja toinen 4-5-6 sylinterit.Frauen fahren besser...mit dem Bus!
Comment
-
-
Originally posted by KreuzotterParas mahdollinen kokoonpano on kaksinieluinen turbo ja alkuperäisenkaltainen 1-2-3 ja 4-5-6 yhteen pakosarja (kun sytytysjärjestys on 1-5-3-6-2-4). Tällöin yhden sarjan pakotahdit häiritsevät vähiten toisiaan ja kaksinieluinen turbo estää pakosarjoja häiritsemästä toisiaan.BMW F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by mettisriippuu mitä tarkoitat tolla heräämisellä? omassa sierrassa hx40 ja 12 pesä ja rupee vetämään kunnolla vasta yli4000rpm (ahdinhan pyörii jo tyhjäkäynnillä, joten kai se mulla sitten herää jo 1000rpm)joten tuskin se siinä cossussa kunnolla 2700rpm vetää... omasta kuitenkin mitattu 437hv/531nm 1.6barin paineellaBmw 525 Td e61
Bmw e34 535 Turbo
EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Originally posted by MuumiOriginally posted by PlutoTietty saman mittaset, mut kui pitkät?
Tuohon haarukkaan monet suosittelee.BMW F32 435d
Comment
-
Comment