Noita satunnaisia pätkimisiä voi tulla kampuran anturista, nokan anturi ei niitä tee. Koodia ei välttämättä anna, hall-anturit on siitä paskamaisia. Esim. sellainen puolikuollut anturi joka antaa kyllä signaalia mutta kuralla olevaa, ei anna mitään koodia. Skoopilla mittaamalla luultavasti löytäis jos anturissa on vikaa, mutta jos ei sitä ole niin vaihtaa ton kammen anturin ja toivoo parasta.
Imusarjassa on aina öljyistä, eikä separaattori tuommoista notkahtelua oikein tee. Seos ym. ongelmat aiheuttaa kierrosten heittelyä, mutta teräviä, sytytyksen katkeamisen omaisia pätkäisyjä ei niistä oikein tule.
Imusarjassa on aina öljyistä, eikä separaattori tuommoista notkahtelua oikein tee. Seos ym. ongelmat aiheuttaa kierrosten heittelyä, mutta teräviä, sytytyksen katkeamisen omaisia pätkäisyjä ei niistä oikein tule.
Comment