Minulla on 525tds e39 bmw, vm-97. Lähteekö hehkutulpat yleensä helposti irti vai voiko ne katketa sisään niinkuin cdi mersuissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hehkujen irroitus
Collapse
X
-
Originally posted by Lartsu View PostMinulla on 525tds e39 bmw, vm-97. Lähteekö hehkutulpat yleensä helposti irti vai voiko ne katketa sisään niinkuin cdi mersuissa?E66 730Ld LCI
ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA
-
-
Originally posted by Lartsu View PostMinulla on 525tds e39 bmw, vm-97. Lähteekö hehkutulpat yleensä helposti irti vai voiko ne katketa sisään niinkuin cdi mersuissa?
En tiedä sitten 15 vuotta vanhasta mutta onhan noihin noita irrotus ainetakin jos meinaa hangata vastaan. Tahi kylymä sprayta.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Metalgod View PostAjat koneen ensin kuumaksi, sen jälkeen vasta hommiin. Hehkut ja suuttimet irroitetaan kuumasta koneesta.e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
searchia voi käyttää niin ei tarvitse aina odotella vastauksia!
eikä foorumi mene turhaan samoista asioista tukkoon!
tuossa linkkejä
jos jännittää niin kannattaa viedä pajalle koska pajalla kun hehku katkeaa sisään niin korjaamohan maksaa mahdollisen kansiremontin ymsHitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
pura moottori tilasta kaikki ylimääräiset muovit yms suojat pois jotka ovat hehkujen vaihdon haitolla -> käy ajamassa kone oikeasti kuumaksi -> aloita irroitus.
jos joku hehkuista tuntuu että puree kiinni eikä lähde nousemaan niin reilusti kylmä spraytä kehiin.
maltti on valttia tässä hommassa, ei voima.
siinä pari juttua mitä itse pitäisin aika tärkeinä vihjeinä.
T: nimim
VW Craftere90 320d
Comment
-
Comment