Jos uusi MAF on eri osanumerolla niin pitää ohjelmoida DDE ymmärtämään uusi härpäke mutta olkaa varovaisia esim Progmanilla saa suht helposti DDE:n jumiiin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d M47 ilmamassamittarin vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by Dunky View PostJos uusi MAF on eri osanumerolla niin pitää ohjelmoida DDE ymmärtämään uusi härpäke mutta olkaa varovaisia esim Progmanilla saa suht helposti DDE:n jumiiin
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJos uusi MAF on eri osanumerolla niin pitää ohjelmoida DDE ymmärtämään uusi härpäke mutta olkaa varovaisia esim Progmanilla saa suht helposti DDE:n jumiiin
Progmanilla esim V32.0 versiolla, vaiko uusimmalla Istalla:think
Tokkopa tehdas on enään juurukaan noiden museoikäisten softiin paranuksia hionut.
Ja eipä tuossa Progmanilla ohjelmoidessa varmaan maammelaulut / sadetanssit auta, jupattiin menee DDE jos on mennäkseen, paha sitä on ennakkoon mistään nähdä
Comment
-
-
Wanha topic mutta aiheeseen sopien.
e46 320D vm 00 lähtenyt huonosti käyntiin ja muutenkin temppuillut. Kun viimenään sai mahdollisuuden tyrkätä INPA:n perään niin löytyi "liian korkea ahtopaine" errori ja MAF:n antama arvo oli tähtitieteellinen.
nyt vaihdoin uuden anturin vanhaan koteloon ja tyhjäkäynnillä tasaisin väliajoin kierrokset tippuu 800rpm --> melkein sammuu ja takas 800rpm.
tasakaasulla ei pätki eikä muutenkaan temppuile.
anturin malli jonka varaosaliike löi käteen oli tämä:
liekkö sittenkään sopiva vai vaatiiko jonkun koodauksen?
nyt on vaan piuha irti ja näillä mennään kunnes selviää onko tuo edes oikea anturi.
Comment
-
-
Löytyikö tähän ratkaisu aikoinaan?
Originally posted by Onion View PostWanha topic mutta aiheeseen sopien.
e46 320D vm 00 lähtenyt huonosti käyntiin ja muutenkin temppuillut. Kun viimenään sai mahdollisuuden tyrkätä INPA:n perään niin löytyi "liian korkea ahtopaine" errori ja MAF:n antama arvo oli tähtitieteellinen.
nyt vaihdoin uuden anturin vanhaan koteloon ja tyhjäkäynnillä tasaisin väliajoin kierrokset tippuu 800rpm --> melkein sammuu ja takas 800rpm.
tasakaasulla ei pätki eikä muutenkaan temppuile.
anturin malli jonka varaosaliike löi käteen oli tämä:
liekkö sittenkään sopiva vai vaatiiko jonkun koodauksen?
nyt on vaan piuha irti ja näillä mennään kunnes selviää onko tuo edes oikea anturi.
Comment
-
Comment