Eli homman nimi ois vauhtipyösän kevennys. Ainut et onko kuvissa oleva 323i m20 l-jet koneen vauhtipyörä jo valmiiksi kevein tehtaalta ja onko joku menestyksekkäästi vielä veivannut sorvissa tuota lisää? Itse hieman epäilyttää kun materiaalia jota voisi helposti poistaa ei tunnu olevan tuossa kiekossa paljoa. Mielipiteitä?

Yks vaihtoehto ois sorvata kytkimen puolelta, mutta sillon menee tuo kytkimen työsylinterin matka vituiks ja joutus ehkä tekemään jonkun spacerin siihen painelaakerin väliin..

Pitää kattoo ETK:sta tuon paino ja sitten miettiä lisää. Onko hyviä ideoita? Aika vähän tuota sorvaus varaa. Tai jos jollain on tuommonen vielä sorvattuna kiinni ja muistaa suunnilleen minimi paksuuden joka kestää kohtuudella kytkinlevyn vastinpinnan kohalta niin sekin ois ok.
Ei jaksas laskemaan alkaa..

Yks vaihtoehto ois sorvata kytkimen puolelta, mutta sillon menee tuo kytkimen työsylinterin matka vituiks ja joutus ehkä tekemään jonkun spacerin siihen painelaakerin väliin..

Pitää kattoo ETK:sta tuon paino ja sitten miettiä lisää. Onko hyviä ideoita? Aika vähän tuota sorvaus varaa. Tai jos jollain on tuommonen vielä sorvattuna kiinni ja muistaa suunnilleen minimi paksuuden joka kestää kohtuudella kytkinlevyn vastinpinnan kohalta niin sekin ois ok.
Ei jaksas laskemaan alkaa..
Comment