Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 vauhtiksen muokkaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [fuse]
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2011
    • 299
    • Kerava

    m20 vauhtiksen muokkaus

    Pitäis tollanen m20 vauhtis sovitella m50:iin ja helvetillisellä innolla irrottelin m50:in kaksoismassavauhtiksesta tuon hammaskehän, enkä sitten älynnyt pällistellä sitä sen enempää ennen irroittamista. Nyt menikin sitten sormi suuhun kun ei tuo hammaskehä olekaan identtinen kumminkin puolin... Eli kumpi puoli nyt sitten tulee koneeseen päin A vai B?



  • [fuse]
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2011
    • 299
    • Kerava

    #2
    Niin ja kun tuo kytkinpintakin pitäis sorvata puhtaaksi niin jos siitä poistaa 1mm pitääkö myös asetelmapinnasta ottaa yhtäpaljon suhteessa pois?

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16451
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by [fuse] View Post
      Niin ja kun tuo kytkinpintakin pitäis sorvata puhtaaksi niin jos siitä poistaa 1mm pitääkö myös asetelmapinnasta ottaa yhtäpaljon suhteessa pois?
      Saman verran pois molemmista pinnoista ja hammaskehä tulee tietysti niin päin että viistetyt reunat koneeseen elli starttiin päin, menee hammaskosketus helpommin kohdalleen kun starttaa.

      Comment

      • [fuse]
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2011
        • 299
        • Kerava

        #4
        Originally posted by jr66 View Post
        Saman verran pois molemmista pinnoista ja hammaskehä tulee tietysti niin päin että viistetyt reunat koneeseen elli starttiin päin, menee hammaskosketus helpommin kohdalleen kun starttaa.
        Näin mä ynnäilin itekki mutta on se aina fiksua kysyä viisaammilta, kiitos

        Comment

        • O-Peksi
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 2775
          • Joensuu

          #5
          Melkeinpä helpommalla olisit selvinnyt, kun olisit vaihtanut M50:n starttiin M20:n bendix-rattaan.
          ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

          Comment

          • Axum
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 4416
            • Kuopio

            #6
            Originally posted by O-Peksi View Post
            Melkeinpä helpommalla olisit selvinnyt, kun olisit vaihtanut M50:n starttiin M20:n bendix-rattaan.
            Tai käyttäny kokonaan M20 starttia.
            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
            - E39 528ia
            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

            Puretaan 520ia -97
            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

            Comment

            • [fuse]
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2011
              • 299
              • Kerava

              #7
              Originally posted by O-Peksi View Post
              Melkeinpä helpommalla olisit selvinnyt, kun olisit vaihtanut M50:n starttiin M20:n bendix-rattaan.

              Ei pidä mennä sieltä mistä aita on matalin tai ilmeisesti se joskus kannattais

              Originally posted by Axum

              Tai käyttäny kokonaan M20 starttia.
              Ei pysty, liian painava, painoeroa 600g
              Last edited by [fuse]; 31-01-2012, 16:50.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎