Pitäis tollanen m20 vauhtis sovitella m50:iin ja helvetillisellä innolla irrottelin m50:in kaksoismassavauhtiksesta tuon hammaskehän, enkä sitten älynnyt pällistellä sitä sen enempää ennen irroittamista. Nyt menikin sitten sormi suuhun kun ei tuo hammaskehä olekaan identtinen kumminkin puolin... Eli kumpi puoli nyt sitten tulee koneeseen päin A vai B?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 vauhtiksen muokkaus
Collapse
X
-
Originally posted by [fuse] View PostNiin ja kun tuo kytkinpintakin pitäis sorvata puhtaaksi niin jos siitä poistaa 1mm pitääkö myös asetelmapinnasta ottaa yhtäpaljon suhteessa pois?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostSaman verran pois molemmista pinnoista ja hammaskehä tulee tietysti niin päin että viistetyt reunat koneeseen elli starttiin päin, menee hammaskosketus helpommin kohdalleen kun starttaa.
Comment
-
-
Melkeinpä helpommalla olisit selvinnyt, kun olisit vaihtanut M50:n starttiin M20:n bendix-rattaan.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostMelkeinpä helpommalla olisit selvinnyt, kun olisit vaihtanut M50:n starttiin M20:n bendix-rattaan.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostMelkeinpä helpommalla olisit selvinnyt, kun olisit vaihtanut M50:n starttiin M20:n bendix-rattaan.
Ei pidä mennä sieltä mistä aita on matalin tai ilmeisesti se joskus kannattais
Originally posted by Axum
Tai käyttäny kokonaan M20 starttia.Last edited by [fuse]; 31-01-2012, 16:50.
Comment
-
Comment