Announcement

Collapse
No announcement yet.

m60b40 ongelmia, apua kaivataan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rifu
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2010
    • 807
    • Nukari

    #46
    Nyt selvitetty että IMM on ehjä.

    E: Ei vaikutusta kun irrotti laturin piuhan. Irrottelin puolat ni toisel puolel löyty vähän öljyä mutta toisella puolella oli ihan kuivaa.
    Last edited by Rifu; 05-04-2012, 21:22.
    -E61-

    Comment

    • Valtsi
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2006
      • 241
      • Harjavalta

      #47
      Kokeile ottaa putkisto irti KATTEINEEN ja kokeile kiertääkö. Ei olis eka 540 missä katit tukossa tai katin villat tukkona taaempana putkee (esim itsellä joskus).

      Ps. Olis myös tommoseen kuuluva ehjä b-pumppu
      Last edited by Valtsi; 05-04-2012, 21:30.

      Comment

      • Rifu
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2010
        • 807
        • Nukari

        #48
        Originally posted by Valtsi View Post
        Kokeile ottaa putkisto irti KATTEINEEN ja kokeile kiertääkö. Ei olis eka 540 missä katit tukossa tai katin villat tukkona taaempana putkee (esim itsellä joskus).

        Ps. Olis myös tommoseen kuuluva ehjä b-pumppu
        Tämä olis tarkotus tehdä kun sais autoa ylös, parkkipaikalla vähän vittumainen irrotella. En tiiä onko sille tarvetta, mutta pidetään mielessä.
        -E61-

        Comment

        • SushiX
          BTCF Member
          • Apr 2008
          • 2100
          • ǝɓuᴉʌʎH

          #49
          Voisin tulla huomen kattoo jos kerkeen.. Riippuu miten oman kasin remontti venyy..
          E90 07 335D
          Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!

          Comment

          • mrrk
            BTCF Member
            • Sep 2007
            • 515
            • Satakunta.

            #50
            Kahdessa omassa ja yhdessä kaverin autossa ollut sama homma.

            Yleensä kuskin puoli tukossa

            Comment

            • SushiX
              BTCF Member
              • Apr 2008
              • 2100
              • ǝɓuᴉʌʎH

              #51
              Originally posted by mrrk View Post
              Kahdessa omassa ja yhdessä kaverin autossa ollut sama homma.

              Yleensä kuskin puoli tukossa
              Omassakin oli katit entiset.. Toisesta oli puolet tavaraa lentänyt helvettiin ja toisesta kaikki.. Keskivaimenninkin oli sen näköinen sit..
              E90 07 335D
              Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!

              Comment

              • Rifu
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2010
                • 807
                • Nukari

                #52
                Originally posted by SushiX View Post
                Voisin tulla huomen kattoo jos kerkeen.. Riippuu miten oman kasin remontti venyy..
                Juu voi tulla käymään, paitsi 5 jälkee varmaa en oo kotona ainakaan pariin tuntii. Kyllähän tuosta pikkuhiljaa rajautuu noita vaihtoehtoja onneks pois ku saa tutkittua autoa.
                -E61-

                Comment

                • Rifu
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2010
                  • 807
                  • Nukari

                  #53
                  Osia taas tilattu, nyt tulossa imusarjan takakansi, tiivisteet ja oil separator. Mutta vieläkään ei vikaa vaan löydy.
                  -E61-

                  Comment

                  • Valtsi
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2006
                    • 241
                    • Harjavalta

                    #54
                    Otitko putken ja katit pois?

                    Comment

                    • Rifu
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2010
                      • 807
                      • Nukari

                      #55
                      Originally posted by Valtsi View Post
                      Otitko putken ja katit pois?
                      Ei oo vielä kerinny ku eilen vasta sain tunkin haettua, loppu viikosta/viikonloppuna pitäs parkkiksella taas tuota laitella.
                      -E61-

                      Comment

                      • veke535iA
                        BTCF Member
                        • May 2009
                        • 75
                        • Teuva

                        #56
                        Onko autossa ASC luistonesto ja EML sähköinen kaasupoljin?
                        Noissakin voi olla joskus ihmeellisiä vikoja....

                        Comment

                        • Rifu
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2010
                          • 807
                          • Nukari

                          #57
                          Originally posted by veke535iA View Post
                          Onko autossa ASC luistonesto ja EML sähköinen kaasupoljin?
                          Noissakin voi olla joskus ihmeellisiä vikoja....
                          Kyllä siinä ainakin tuo ASC löytyy, EML:stä en kyllä osaa sanoa.
                          -E61-

                          Comment

                          • jakusa
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2004
                            • 515
                            • Lempäälä

                            #58
                            Originally posted by Rifu View Post
                            Kyllä siinä ainakin tuo ASC löytyy, EML:stä en kyllä osaa sanoa.
                            V8:ssa asc omalla kaasuläpällään, jota ohjaa sähkömoottori+vaijeri. Ei siis EML:ää. ASC-läppä voi toki, ainakin teoriassa, estää kierrosten nousun yli 3000rpm, mutta koneen toki pitäisi siltä käydä kaikilla.
                            -after all is said and done more is said than done-


                            Comment

                            • Rifu
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2010
                              • 807
                              • Nukari

                              #59
                              Originally posted by jakusa View Post
                              V8:ssa asc omalla kaasuläpällään, jota ohjaa sähkömoottori+vaijeri. Ei siis EML:ää. ASC-läppä voi toki, ainakin teoriassa, estää kierrosten nousun yli 3000rpm, mutta koneen toki pitäisi siltä käydä kaikilla.
                              Okei hyvä tietää. Siis ennen seisontaa kävi kaikilla ja kierso 4500rpm auto seiso noin 6kk ja otin käyttöön niin kiertää enää 3000rpm ja käy huonosti että seisonta aikana jostain ottanut itseensä.
                              -E61-

                              Comment

                              • Rifu
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2010
                                • 807
                                • Nukari

                                #60
                                Nyt on puolat vaihdettu (kiitos taas jonsku osista) ja alko vissiin käymään kaikilla. No katteja aloin irrottaa ja siinä hommassa meni hermot täysin joten vitutuspäissäni vedin puukkosahalla putket poikki, ei alkanut kiertämään vieläkään. Katit oli kyllä aika palaneen näköiset jne. Tietenkin nyt kun ei lambdoja mukana niin herjaa taas ja lyö laatikkoa vikatilaan. Eipähän tarvii enää tuota liikuttaa mihinkään pihasta, ehkä vähän kaduttaa nyt.
                                -E61-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎