Seuraavanlaista ongelmaa, 525 Tds automaatti vm.94, lähtee käyntiin kylmänä ja toimii ok siihen asti kun lämpiää, sitten alkaa nykiminen, ja kun pysähtyy niin auto sammuu samantien ja ei oikein käynnisty, joutuu hankaamaan, ja kun lähtee käyntiin niin pyörii ihankuin ilmoja jostain vetelisi, ja kun yrittää lähteä liikkeelle niin sammuu, välillä ottaa kierroksia normaalisti ja pystyy jopa pikkumatkan ajamaan, ilmeisesti naftansaannissa vika. Sen verran kerennyt tutkia että boksilta lähtevä valkea johto katkaistu ja kun sen yhdistää niin mittaristoon syttyy suuttimen kuva eikä lähde käyntiin enää ollenkaan (lämpimänä, kylmänä en oo testannu tätä) Mikä tämän aiheuttaa, määränsäädin? ilmavuoto? Siirtopumppu, Suutin? (Vitosen suutin vuotaa ihan perkeleesti) Vika pahenee mitä vähemmän on naftaa tankissa. Saisikohan mahdollisesti apua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jälleen kerran TDS
Collapse
X
-
Ensimmäisenä ne selvät viat kuntoon, kuten se suutin. Sitä ennen ei paljon kannata ruveta muuta ihmettelemään.
Sitten sen jälkeen onkin kaikki pumppujen säädöt yms. edessä, ja niistä löytyykin jo aika laajoja topikkeja valmiiksi.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
-
-
Originally posted by Jompester View PostMietin tuossa sellaistakin että voiskohan olla mahdollista että tuo sais liikaa naftaa, eli ei saa riittävästi ilmaa???F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ei se pumppu määräänsä enempää ruokaa anna. Suutin kuntoon ekaks.
Ootkos turboa vilkassu?e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Originally posted by Keisari View PostEi se pumppu määräänsä enempää ruokaa anna. Suutin kuntoon ekaks.
Ootkos turboa vilkassu?
Comment
-
-
Ei sen pitäs käyntiin vaikuttaa.e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Edelleenkin, diisseli kone on sellainen pilkunnussija että jos vähänkin tihuttaa jostain löpöä ni voi aiheuttaa jo jos jonkinlaista vaivaa. Ja jos kerta yksi suutin vuotaa reilusti niin enempää vikaa ei tarvitse että tekee vaikka mitä.
Joten edelleen SELVÄT viat kuntoon ja sitten vasta tänne pohtimaan lisää, mikäli ei vielä korjaantunut.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostEdelleenkin, diisseli kone on sellainen pilkunnussija että jos vähänkin tihuttaa jostain löpöä ni voi aiheuttaa jo jos jonkinlaista vaivaa. Ja jos kerta yksi suutin vuotaa reilusti niin enempää vikaa ei tarvitse että tekee vaikka mitä.
Joten edelleen SELVÄT viat kuntoon ja sitten vasta tänne pohtimaan lisää, mikäli ei vielä korjaantunut.
Joo, eli suutinta en vielä vaihtanut kun ei ollu käypästä avainta mutta putsasin noin 5 millisestä paskasta sen pesän missä on alipainekello ja mihin tulee EGR:n putki kiinni, sekä imusarjassa olevan anturin, niin käynti parantui noin 85%. Eli paska tekee ihmeitä jälleen kerran.
Comment
-
-
Originally posted by Jompester View PostJoo, eli suutinta en vielä vaihtanut kun ei ollu käypästä avainta mutta putsasin noin 5 millisestä paskasta sen pesän missä on alipainekello ja mihin tulee EGR:n putki kiinni, sekä imusarjassa olevan anturin, niin käynti parantui noin 85%. Eli paska tekee ihmeitä jälleen kerran.
Niin ja tuo anturi mikä tulee imusarjaan niin se kun on paskana/paskanen/johto irti niin ei lähde moottori käymään. Ainakaan helpolla. Mikä lie happitunnistin..?
Comment
-
Comment