E28 M20B20 koneella ei mennyt päästöistä läpi leimalla. Kaikki muut arvot olivat loistavat, paitsi CO joka meni yli ajokieltorajankin ollen 6.77. Helvetisti.
Putkesta lentää nestettä kun laittaa käden eteen, käsi kastuu aika nopeasti. Ei ole vettä, vaan kyllä bensalta tuoksuu hyvin voimakkaasti. Kone ei myöskään nestettä vie.
Nyt on tehty seuraavat:
-IMM irti, kierrokset laskivat ja auto sammui. Eli toimii?
-Tulpat ja virranjakajan kansi vaihdettu, olivat todella surkeassa kunnossa. 2. ja 4. pytyn tulpat olivat bensassa, muut mustia. 2.pytyn suuttimen tämä muovinen ns.kuppi oli käytännössä musta. Voiko siitä jotain päätellä? Ainakin yksi toinenkin suutin oli erilainen verrattuna muihin.
Tulppien ja kannen vaihto ei vaikuttanut käyntiin juurikaan.
-Lämpöaika anturit mitattu, en muista kumpi oli kumpi, mutta arvot olivat järkevät.
Koska 2. ja 4. pytyn tulpat olivat bensassa, niin otimpa koko imusarjan mäkeen. Ongelma on nyt se, että silmämääräisesti bensan suihku näyttää ok ja ei ole mitään mihin verrata. Pitäiskö suihkun olla laakea, koska nyt jokainen näyttäis menevän aika terävänä ?
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin suuttimen pitäisi vuotaa levossa kun bensassa on paine ?
Mistä muuten nykyään voi tilata imusarjan tiivisteet ? Motonet, Schmiedmann ja KL-varaosat myyvät tyhjää ja koko tiivistesarjaa en tarvi.
Mukavaa jos joku osais neuvoa!
Putkesta lentää nestettä kun laittaa käden eteen, käsi kastuu aika nopeasti. Ei ole vettä, vaan kyllä bensalta tuoksuu hyvin voimakkaasti. Kone ei myöskään nestettä vie.
Nyt on tehty seuraavat:
-IMM irti, kierrokset laskivat ja auto sammui. Eli toimii?
-Tulpat ja virranjakajan kansi vaihdettu, olivat todella surkeassa kunnossa. 2. ja 4. pytyn tulpat olivat bensassa, muut mustia. 2.pytyn suuttimen tämä muovinen ns.kuppi oli käytännössä musta. Voiko siitä jotain päätellä? Ainakin yksi toinenkin suutin oli erilainen verrattuna muihin.
Tulppien ja kannen vaihto ei vaikuttanut käyntiin juurikaan.
-Lämpöaika anturit mitattu, en muista kumpi oli kumpi, mutta arvot olivat järkevät.
Koska 2. ja 4. pytyn tulpat olivat bensassa, niin otimpa koko imusarjan mäkeen. Ongelma on nyt se, että silmämääräisesti bensan suihku näyttää ok ja ei ole mitään mihin verrata. Pitäiskö suihkun olla laakea, koska nyt jokainen näyttäis menevän aika terävänä ?
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin suuttimen pitäisi vuotaa levossa kun bensassa on paine ?
Mistä muuten nykyään voi tilata imusarjan tiivisteet ? Motonet, Schmiedmann ja KL-varaosat myyvät tyhjää ja koko tiivistesarjaa en tarvi.
Mukavaa jos joku osais neuvoa!
Comment