Originally posted by pekka_hirvonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aftermarket ecu/12 cyl
Collapse
X
-
Last edited by Freak; 22-08-2012, 11:01.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
-
-
Originally posted by Freak View PostPeriaatteessa se varmaan onnistuu, mutta kampiakselin asentoanturit täytyy saada oikeaan kohtaan eli samaan mitä M50:ssä on vakiona ja toinen anturi siitä 60 astetta. Täähän on varmaan se helpoin nakki, mutta mites nokka-akselien asentoanturit?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
herrakani
Vakiopurkeista puuttuu kaikki launch/traction/boost controlit ja vaihtohetken katkasut ja autotunet ja muut sillaset. Mut pääsishän tohon sitten tolla logiikalla esim 2:lla vemsillä tms. jossa on loogisia lähtöjä vaan 8 sytkä/ruisku/härvelille. Vemsin purnukka on niin pieni et niit menis varmaan 2 iisisti vakiomotronicin koteloon.
Kuulostaa kyllä haastavalta...
Ruotsissa on yksi m70-tt-proggis mihin tulee Autronic SM4 mut siinäkään ei oo lähtöjä kun 8/8 eli se joutuu parittamaan sylintereitä tmv.
Comment
-
Kun sytkäjärjestys on tuo mainittu "perinteinen" niin on todettu toistaiseksi toimivaksi ratkaisuksi liimata 2 ohjainyksikköä rinnan lukemaan samoja antureita (tietyt seikat huomioiden) ja ajoittaa toinen purkki 60 astetta myöhempään.
Tatechilla testattu tämä "täyssekventiaalinen" V12 (mersun pannu), ja voi säätää yhdellä PC:llä kahta purkkia yhtäaikaa. Muuten ois aika raskasta hommaa..______________________________
BP-2010 burnismestari \o/
______________________________
-Ter0
[email protected]
TT-Speed Oy
Comment
-
-
MS3 tukee muuten nykyään 12cyl sekventiaalia, huomasin vaan kun kävin lueskelemassa manuaalia hetki sitten.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment