Aiheesta varmaan löytyy topikkeja, mutta kai tänne vielä yksi mahtuu.
Tuli tuossa purettua tuo IX:n pannu mikä söi öljyä aika huolella.
Pahvihan sieltä oli mennyt, ja aika monesta kohtaa. Painetta ei tehnyt, vedet ja öljyt eivät sekottuneet. Öljyt vain pääs palotilaan. Mutta itse varsinaiseen ongelmaan, onko normaalia että nokka ei pyöri kun kansi on irrallaan? Kahteen mieheen ei jaksanut nokkapyörästä pyörittää. Kone kasassa pyöri ihan nätisti. Siis koko kone eikä pelkkä nokka. Leveys suunnassa kansi oli suora, pituus suunnassa en vielä mitannut. Onkohan tuossa nokka-akselin linjaus kierossa?
Ja miten käy jos kannesta ottaa tavaraa pois, pyöriikö nokka sitten enää kansi kiristettynäkään???
Edellisen omistajan mukaan kansiremontti tehty juuri, noinkohan
Muitakin "pieniä" yllätyksiä autosta on löytynyt. Nokan voitelu putki irti takaata, nokka vaihtokunnossa. "sintterikytkin" oli ihan normi kytkin, uretaanipuslia ei löytynyt yhtään, madallusjouset vaikuttaa rälläkkämadalluksilta... Pultteja ja muttereita sillätäällä sormitiukkuudessa...
Tuli tuossa purettua tuo IX:n pannu mikä söi öljyä aika huolella.
Pahvihan sieltä oli mennyt, ja aika monesta kohtaa. Painetta ei tehnyt, vedet ja öljyt eivät sekottuneet. Öljyt vain pääs palotilaan. Mutta itse varsinaiseen ongelmaan, onko normaalia että nokka ei pyöri kun kansi on irrallaan? Kahteen mieheen ei jaksanut nokkapyörästä pyörittää. Kone kasassa pyöri ihan nätisti. Siis koko kone eikä pelkkä nokka. Leveys suunnassa kansi oli suora, pituus suunnassa en vielä mitannut. Onkohan tuossa nokka-akselin linjaus kierossa?
Ja miten käy jos kannesta ottaa tavaraa pois, pyöriikö nokka sitten enää kansi kiristettynäkään???
Edellisen omistajan mukaan kansiremontti tehty juuri, noinkohan
Muitakin "pieniä" yllätyksiä autosta on löytynyt. Nokan voitelu putki irti takaata, nokka vaihtokunnossa. "sintterikytkin" oli ihan normi kytkin, uretaanipuslia ei löytynyt yhtään, madallusjouset vaikuttaa rälläkkämadalluksilta... Pultteja ja muttereita sillätäällä sormitiukkuudessa...
Comment