eli kiinnostas tietää kun vaihdoin jyrkemmän nokan ni siinä on se nokan ratas eri kätinen ni pystyykö uudemman mallin m10 nokka akselin ratasta vaihtaan vanhanmallin nokka akseliin vai pitääkö nyt sitten vaihtaa vanha kärjellinen sytytys
tietääkö kukaan pystyykö m10 vanha ja uus malli nokka akseli rattaan vaihtamaan
Collapse
X
-
Tags: None
-
Kärjellisen ja kärjettömän jakajan rattaat käy suoraan ristiin joten lähtisin itse tekemään muutosta jakajaan.
-
Ei todellakaan toimi keskipakosäätö. Onhan noita "virityksiä" yrittänyt yks, jos toinen vuosien aikana tehdä. Sitä en tiedä onko kukaan kääntänyt keskipakosäätimen jousia toisinpäin. Vaatii varmaan myöskin omat "viritykset"Originally posted by jr66 View PostEli jakajan pyörimissuunta muuttuu ? Toimiko keskipakosäätö sen jälkeen :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Ei pysty vaihtamaan. Voi vaihtaa myös uuden kärjellisen sytytyksen.Originally posted by tussu jusu View Posteli kiinnostas tietää kun vaihdoin jyrkemmän nokan ni siinä on se nokan ratas eri kätinen ni pystyykö uudemman mallin m10 nokka akselin ratasta vaihtaan vanhanmallin nokka akseliin vai pitääkö nyt sitten vaihtaa vanha kärjellinen sytytys
Jos nokkaa ei voi vaihtaa oikeanlaiseen,kärjellisiin saa tarvikkeena erilaisia muutossarjoja kärjettömiksi. Jos ne kärjet siellä pelottaa.. esim. http://www.ebay.com/itm/310432198282
Comment
-
-
ratas vaihettu on ja helposti
eli pistettiin alkuperänen eli uudempi malli nokka rälläkällä poikki rattaan vierestä ja ratas sorviin kiinni ja sorvattiin reikä keskelle ratasta ja sitten vanhempi malli nokka sorviin kiinni ja sorvattiin ratas pois ja jätettiin akselinpää pikkusen isommaks ja ratas sitten uuniin 250asteeseen ja rässillä painettiin kuumana nokkaan paikalleen ja tuli todella hyvä ja ei edes huomaa että onko ikään vaihettu
Comment
-
Tässä on juuri oikeaa rakentamisen meininkiä.Originally posted by tussu jusu View Posteli pistettiin alkuperänen eli uudempi malli nokka rälläkällä poikki rattaan vierestä ja ratas sorviin kiinni ja sorvattiin reikä keskelle ratasta ja sitten vanhempi malli nokka sorviin kiinni ja sorvattiin ratas pois ja jätettiin akselinpää pikkusen isommaks ja ratas sitten uuniin 250asteeseen ja rässillä painettiin kuumana nokkaan paikalleen ja tuli todella hyvä ja ei edes huomaa että onko ikään vaihettu
Näin se pitää tehdä.
Comment
-
TussuJusu-Beckham-Stefa-MacGyver
Miehestä on moneksi.e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Sulla varmaan onnistuisi vaikka sähkötoimisen lasisen kattoluukun asentaminen keskelle Bemarin lattiaan. Pikkusen vaan siirtää kardaania ja vaihdelaatikkoa sekä asentaa rattivaihteet, ettei vaihdekeppi häiritse näkyvyyttä.Originally posted by tussu jusu View Posteli pistettiin alkuperänen eli uudempi malli nokka rälläkällä poikki rattaan vierestä ja ratas sorviin kiinni ja sorvattiin reikä keskelle ratasta ja sitten vanhempi malli nokka sorviin kiinni ja sorvattiin ratas pois ja jätettiin akselinpää pikkusen isommaks ja ratas sitten uuniin 250asteeseen ja rässillä painettiin kuumana nokkaan paikalleen ja tuli todella hyvä ja ei edes huomaa että onko ikään vaihettu
Tossa on kyllä tekemisen meininkiä +++++F30 320iA business
Comment
Comment