eli kiinnostas tietää kun vaihdoin jyrkemmän nokan ni siinä on se nokan ratas eri kätinen ni pystyykö uudemman mallin m10 nokka akselin ratasta vaihtaan vanhanmallin nokka akseliin vai pitääkö nyt sitten vaihtaa vanha kärjellinen sytytys
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tietääkö kukaan pystyykö m10 vanha ja uus malli nokka akseli rattaan vaihtamaan
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostEli jakajan pyörimissuunta muuttuu ? Toimiko keskipakosäätö sen jälkeen :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by tussu jusu View Posteli kiinnostas tietää kun vaihdoin jyrkemmän nokan ni siinä on se nokan ratas eri kätinen ni pystyykö uudemman mallin m10 nokka akselin ratasta vaihtaan vanhanmallin nokka akseliin vai pitääkö nyt sitten vaihtaa vanha kärjellinen sytytys
Jos nokkaa ei voi vaihtaa oikeanlaiseen,kärjellisiin saa tarvikkeena erilaisia muutossarjoja kärjettömiksi. Jos ne kärjet siellä pelottaa.. esim. http://www.ebay.com/itm/310432198282
Comment
-
-
ratas vaihettu on ja helposti
eli pistettiin alkuperänen eli uudempi malli nokka rälläkällä poikki rattaan vierestä ja ratas sorviin kiinni ja sorvattiin reikä keskelle ratasta ja sitten vanhempi malli nokka sorviin kiinni ja sorvattiin ratas pois ja jätettiin akselinpää pikkusen isommaks ja ratas sitten uuniin 250asteeseen ja rässillä painettiin kuumana nokkaan paikalleen ja tuli todella hyvä ja ei edes huomaa että onko ikään vaihettu
Comment
-
-
Originally posted by tussu jusu View Posteli pistettiin alkuperänen eli uudempi malli nokka rälläkällä poikki rattaan vierestä ja ratas sorviin kiinni ja sorvattiin reikä keskelle ratasta ja sitten vanhempi malli nokka sorviin kiinni ja sorvattiin ratas pois ja jätettiin akselinpää pikkusen isommaks ja ratas sitten uuniin 250asteeseen ja rässillä painettiin kuumana nokkaan paikalleen ja tuli todella hyvä ja ei edes huomaa että onko ikään vaihettu
Näin se pitää tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by tussu jusu View Posteli pistettiin alkuperänen eli uudempi malli nokka rälläkällä poikki rattaan vierestä ja ratas sorviin kiinni ja sorvattiin reikä keskelle ratasta ja sitten vanhempi malli nokka sorviin kiinni ja sorvattiin ratas pois ja jätettiin akselinpää pikkusen isommaks ja ratas sitten uuniin 250asteeseen ja rässillä painettiin kuumana nokkaan paikalleen ja tuli todella hyvä ja ei edes huomaa että onko ikään vaihettu
Tossa on kyllä tekemisen meininkiä +++++F30 320iA business
Comment
-
Comment