kaverilla on e34 525i ja laatikko tais olla zf 5hp18 ja se tekee sellasta välillä kun nostaa vaihde päällä jalan jarrulta niin ei ota heti kiinni vaan kestää hetken! mikähän olis vikana?? öljyä haisteltiin eikä haise palaneelta!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
automaattilaatikko luistaa!!
Collapse
X
-
kannattaa kokeilla vaihtaa suodatin + öljyt laatikkoon..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
testeriin merkkiliikkeessä? jos mikään sähköinen helposti korjattava osa ei ole rikki niin vaihtoehdot on lähinnä viedä laatikko automaattivaihteistoja huoltavaan firmaan tai sitten heittää vesilintua ja laittaa uusi ( ehjä käytetty ) vaihteisto tilalle.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Laatikko on vuosimallista riippuen joko 4HP 22/EH tai A4S 310R, oli mikä oli mutta yksi mahdollinen syy voisi olla se ettei laatikon öljypumppu nosta painetta tyhjäkäynnillä tarpeeksi. Jos se laatikko on 4HP 22 niin sen vioista löytyy kyllä haullakin paljon tekstiä. 4HP22:n vikakoodeja löytyy tästä.
Comment
-
-
Originally posted by HemiLisää kaikesta huolimatta laatikkoon 1/2-1 litra öljyä ennenkuin heität vesilintua nykyisellä laatikolla. Ei olisi ensimmäinen kerta kun öljynvaihdossa harrastetaan vajaatäyttöä. Toisaalta yleensähhän nämä juuri laukeavat vähän ölyrempan jälkeen...Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Tottakai ne laatikkoöljyt huolto-ohjelman mukaan vaihdetaan jos tehdas on niille jotkin vaihtovälit antanut, siis olipa proppu tai ei. Toisaalta jos ne on tarkoitettu vaihdettaviksi vain rempan(täydellisen puhdistuksen) yhteydessä, itse en ainakaan näe mitään syytä niitä vaihdella ja ottaa riskiä laatikon "korkkaamisesta". Siis, siinä vaiheessa kun öljynvaihto tulisi tarpeelliseksi suodattimen tukkeutumisen tai/ja öljyn ominaisuuksien laskun vuoksi, on kitkapinnat ym.joka tapauksessa niin finaalissa että pelkkä öljynvaihto ei enään laatikon kestoikää juurikaan lisää. Ei ainakaan niin paljon kuin mitä tuolla "öljyhuoltoon" sijoitetulla rahasummalla saadaan pelastettua. Siis siinäkään tapauksessa että uudet öljyt eivät pese laatikon venttiilikoneistoa tukkoon,tms.
Comment
-
-
Originally posted by LekaLaatikko on vuosimallista riippuen joko 4HP 22/EH tai A4S 310R
Töpseli kiinni vaan ja vikakoodit lukuun."Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
There's no one else to take the consequences
See when the day is gone free & the night creeps up on me
I take my B.M.W that's where I wanna be..."
D.A.D. True Believer
Comment
-
Comment