Jos en oo ihan väärin muista ni jos öljynpaineet katoo kokonaa ni lyö dme:n maihin jolloin koko auto sammuu. Mulla se meinaa laski johonki 0.3 ku oli kiljuttanu vartin kierroksia paikallaa 5000rpm, jotta öljyt ois varmasti tarpeeks kuumat Mutta ei vielä niillä paineilla horjuttanu käyntiä. Voin toki muistaa väärinki.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
oil pressure too low/imu öljykorkissa
Collapse
X
-
Originally posted by mikkis View PostNäin pintapuolisesti tutkiessa kiinnitin huomiota öljyiseen letkuun siis tuo letku johon tulee nuo kuvan nr 10 tiivisteet, voiskohan se tihkuessaan aiheuttaa tuota öljyvalon välkkymistä tyhjäkäynnillä :thinkex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Öljynpaineet mittaamatta ja anturikin vaihtamatta vielä.
Mutta tehtyjä havaintoja, öljypumppu se tuskin on kun väläyttää tuota painevaloa vain normilämmön saavutettuaan tyhjäkäynnillä muuten ei ollenkaan kun autolla ajaa enemmän niin ei saa välähtämäänkään vaik miten yrittäisi käyttää paikallaan..kun jos se tuo pumppu olisi niin sehän korostuisi vaan mitä kuumemmat öljyt/kone olisi.
Öljyn täyttöaukossa käy kova imu kun sen avaa moottorin käydessä joten nyt epäilykset kohdistuvat huohottimeen kun se tuota käyntiäkin notkauttaa välillä ja korkin irtiottaessa lähes sammuu suoraan.
Mutta miten hitossa tuo öljynpaine anturi liittyy huohottimeen? :think
Voisko ne öljynsuodattimen o-renkaat aiheuttaa tuota imua tai joku muu kuin huohotin, tuleeko jotain mieleen?
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostImu siellä pitääkin olla. Käynti ontuu myös ilman korkkia.
Saattahan se käynti ontua normaalistikkin ilman korkkia mut ei niin että heti irroituksen jälkeen tulee kiire laittaa korkki kiinni ettei sammu :think
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostEi kai nyt sentään tommoinen imu että hädin tuskin saa korkin auki? Lievää ulinaa/vislausta nyt huomannut ennen normilämpöihin nousua esim valoihin tullessa, luulin jo että jarrut ulisee
Saattahan se käynti ontua normaalistikkin ilman korkkia mut ei niin että heti irroituksen jälkeen tulee kiire laittaa korkki kiinni ettei sammu :think
Vai pohditko nyt tätä separaattori/huohotus ongelmaa yhtä pitkään kuin öljynpainetta? Lähes vuosi aloituksesta ja edelleen ollaan samassa pisteessä. Ihmetellään ja ihmetellään.
Toiset on neuvoneet ja sinä et ole tehnyt mitäänAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNyt on pakko kysyä, meinaatko kenties joskus tehdä noille ongelmille mitään?
Vai pohditko nyt tätä separaattori/huohotus ongelmaa yhtä pitkään kuin öljynpainetta? Lähes vuosi aloituksesta ja edelleen ollaan samassa pisteessä. Ihmetellään ja ihmetellään.
Toiset on neuvoneet ja sinä et ole tehnyt mitään
Olisit varmaan itsekkin tuolla ajellut vaan kun auto toimii, kulkee normaalisti ja käy nätisti, sekä keskikulutus normaali 9,0l ja alaväännöt että vedot todella hyvät! Ei syö öljyä ym..
Auto menee korjaamolle paineiden mittaukseen ja anturin vaihtoon sekä tuo huohotin vaihdetaan mikäli tarve on.
Tästä sun kommentistasi ei ollut mitään apua kenellekkään joten olisko parempi ollut olla hiljaa
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostEi kai nyt sentään tommoinen imu että hädin tuskin saa korkin auki? Lievää ulinaa/vislausta nyt huomannut ennen normilämpöihin nousua esim valoihin tullessa, luulin jo että jarrut ulisee
Saattahan se käynti ontua normaalistikkin ilman korkkia mut ei niin että heti irroituksen jälkeen tulee kiire laittaa korkki kiinni ettei sammu :thinkE70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostLueppa tämä koko ketju läpi vielä kerran, ei todellakaan ole ollut jatkuva tuo öljynpaine valon vilkkuminen vaan ollut poissa yli puoli vuotta.. anturivika todennäköisesti siis kun sitä tasovaloakin väläytellyt vaik öljyt ylärajassa.
Olisit varmaan itsekkin tuolla ajellut vaan kun auto toimii, kulkee normaalisti ja käy nätisti, sekä keskikulutus normaali 9,0l ja alaväännöt että vedot todella hyvät! Ei syö öljyä ym..
Auto menee korjaamolle paineiden mittaukseen ja anturin vaihtoon sekä tuo huohotin vaihdetaan mikäli tarve on.
Tästä sun kommentistasi ei ollut mitään apua kenellekkään joten olisko parempi ollut olla hiljaa
Olen lukenut koko paskan läpi.
Ja itse olisin vaihtanut ne anturit heti. Itsellä kun on ollut tapana korjata kaikki viat heti, pienetkin jotteivat jää kummittelemaan taustalle.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostElikkä alkuun tuo pyysi vilauttamalla öljykannun kuvaa lisää öljyä joka ei nyt mikään uutinen ole näissä m54 koneisissa että öljyä kysyy öljynvaihto välillä, lisäsin 1,5 litraa öljyä ja ylärajassa normaalisti on...Originally posted by mikkis View PostEi syö öljyä ym..TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by Miku View PostMinnes ne öljyt sitten katoaa jos ei syö öljyä
Mikäs vittuilu topic tästä tuli?
Tarkoitin tietenkin ettei mitään m54 konetyypille normaalia suurempaa öljynkulutusta ole ollut..
ja jos vielä joku haluu jatkaa vittuilua niin sovitaan treffit vaik privalla jos on joku ongelma!!
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostMenee auto pajalle just niin eiköhän se ala selviämään mikä mättää.Originally posted by mikkis View PostÖljynpaineet mittaamatta ja anturikin vaihtamatta vielä.Originally posted by mikkis View PostAuto menee korjaamolle paineiden mittaukseen ja anturin vaihtoon sekä tuo huohotin vaihdetaan mikäli tarve on.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostHaistappa sinäkin vaikka vittu!
Mikäs vittuilu topic tästä tuli?
Tarkoitin tietenkin ettei mitään m54 konetyypille normaalia suurempaa öljynkulutusta ole ollut..
ja jos vielä joku haluu jatkaa vittuilua niin sovitaan treffit vaik privalla jos on joku ongelma!!
Pahoitteluni. Ei tarkoitus ollut noin suurta itkua aiheuttaa .TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by kalevik View PostMontako kertaa auto nyt siis on ollut korjaamolla tai edes pajalla?
Öljypumppukaan se ei voi olla kun kuumetessaan toimii täysin normaalisti.
Korjaamolle menossa kyllä pikimmiten eikä takaisin tule ennen kuin toimii normaalisti!
Comment
-
Comment