Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weber 32/34 DMTL - asiaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tombaazz
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 29
    • Uusimaa

    #31
    Originally posted by TheLoial
    Entäs jos kuristat vaan sitä ennen kaasaria. En oo pumppua purkanu mutta siinä pitäisi olla venttiili sisällä jolla se alunperinkin säätää sopivan paineen. Laitat vaan kuristimen lisäksi jolla tiputat painetta alemmaks. Ei se auton pumppukaan koko ajan täysiä pumppaa vaan sekin huilaa hetkittäin, "vetää tyhjää". Siinäkään kun ei katsos ole paluuta.
    ideoita millä "kuristaa"...
    savun hälvettyä, irrotetaan asentaja ja tarkastetaan kytkennät

    Comment

    • TheLoial
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 1109
      • Helsinki

      #32
      Joku täälläkin taisi kerran laittaa migin suuttimen bensaletkuun jotta sai tiputettua painetta. Jos se kerran pihdeillä puristettaessa toimi niin tee joko köyhän miehen patentti ja pistä sopivalla reiällä oleva pulikka letkuun tai hae kaupasta säädettävä neulaventtiili ja mittari niin saat paineen tarkasti kohdalleen.

      Tai pura pumppu ja säädä paine sieltä alemmas, periaatteena se onnistuu sieltä kans...

      Pumppuhan pitää välillä taukua kun sieltä avautuu eräänlainen takaisinkierto, tuollaisella kalvopumpulla saa hyvin parinkin baarin paineen mutta jostain se sitten antaa periksi tietyn rajan yli mentäessä. Tuolla takaisinkierrolla estetään paineen nousu liian isoksi, siellä on jousella tai vastaavalla avautuva säädin.

      Samalla periaatteella toimii sähkösetkin pumput, ei nekään tee painetta mielin määrin vaikka laitat sormen irtiotettuun letkuun vaan pumppu jää jauhamaan tyhjää suunnitellun/säädetyn maksimipaineen saavutettuaan. Tällä säädöllä en tarkoita ulkoista säädintä vaan pumpun sisäistä.
      Last edited by TheLoial; 06-03-2006, 20:38.

      Comment

      • tombaazz
        Bimmer Rookie
        • Nov 2005
        • 29
        • Uusimaa

        #33
        Originally posted by TheLoial
        Joku täälläkin taisi kerran laittaa migin suuttimen bensaletkuun jotta sai tiputettua painetta. Jos se kerran pihdeillä puristettaessa toimi niin tee joko köyhän miehen patentti ja pistä sopivalla reiällä oleva pulikka letkuun tai hae kaupasta säädettävä neulaventtiili ja mittari niin saat paineen tarkasti kohdalleen.

        Tai pura pumppu ja säädä paine sieltä alemmas, periaatteena se onnistuu sieltä kans...
        ookoo tuloxia odotettavissa huomen päivällä... KIITOSH!
        savun hälvettyä, irrotetaan asentaja ja tarkastetaan kytkennät

        Comment

        • tombaazz
          Bimmer Rookie
          • Nov 2005
          • 29
          • Uusimaa

          #34
          joo ei toimi vieläkää! Laitoin niitä migin suuttimia oikein kaksin kappalein sinne letkuun (0.6mm reiällä) eikä auta, pumpusta en mitään säätöä löytäny, vaikka sen avasin ja kuinka yritin tutkia... joten auto saa luvan lähteä pajalle sit kun rahkeet riittää, nyt loppu innostus tohon vehkeeseen!! tässä pätee jälleen vanha sanonta, että jos haluu halpaa ja hyvää, joutuu yleensä hankkimaan molemmat.
          savun hälvettyä, irrotetaan asentaja ja tarkastetaan kytkennät

          Comment

          • Mellon316
            Bimmer Rookie
            • Dec 2006
            • 107

            #35
            Weber (dmtl 32/34) uimuri mistä?

            Huomasin että toisio kanavaan tippuu bensaa ja otin kaasuttimen auki, uimurissa oli repaleinen "haava" mutta ei selvää reikää...johtuuko vuotaminen tästä?

            Mistä saa uusia uimureita ostaa?

            Comment

            • JJT
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6694
              • .......

              #36
              Siitähän se johtuu. Kaasutinexpertiltä vois löytyä
              Myyn:
              M10/20/52 E30-E36 osia

              Comment

              • T3
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 8530
                • Karhe

                #37
                .....
                Last edited by T3; 08-01-2007, 20:45.
                .

                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                Comment

                • tuulas88
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2009
                  • 82
                  • Suomi

                  #38
                  Weeberi DMTL 32/34 Kumpi on isompi kurkku.

                  Tietääko kukaan kumpi kurkku on tuo 32 ja kumpi 34.
                  Onko toi 34 kurkku se jossa on ryyppy läppä eli ykkös kurkku vai onko se se 32.

                  Sekä onko kellään tietoa, siitä että kun siinähän on 4kpl suuttimia, kask ja kaks suutinta per kurkku.

                  Niin kummat suuttimet menee kumpaan kurkkuun? Toiset on 55 ja F22. Ja toiset on 60 ja F25.

                  Ja onko se näin että isommat suuttimet ovat nuo 60 ja f2, vai onko se toisin päin?

                  Tarttis nopsaa vastauksen.

                  Kiitos ja hyvää viikonloppua.

                  Comment

                  • Jürgen_
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2008
                    • 2707
                    • Mylsä

                    #39
                    Noin yleensä...

                    Ensiokurkussa on ryyppyläppä ja on se pienempi, toisiokurkku on suurempi.
                    Suuttimia pitäisi tietää mihin rakennelmaan se on säädetty, ne f-alkuiset taitavat olla seosputket eikä suuttimet ja taitaa sieltä löytyä vielä jotkut suuttimet lisää :think

                    http://www.piercemanifolds.com/ saattaa auttaa monia Weber kaasuttimien kanssa askartelevia.
                    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                    Comment

                    • tuulas88
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2009
                      • 82
                      • Suomi

                      #40
                      Weeberi DMTL 32/34 Kumpi on isompi kurkku.

                      Originally posted by Jürgen_ View Post
                      Noin yleensä...

                      Ensiokurkussa on ryyppyläppä ja on se pienempi, toisiokurkku on suurempi.
                      Suuttimia pitäisi tietää mihin rakennelmaan se on säädetty, ne f-alkuiset taitavat olla seosputket eikä suuttimet ja taitaa sieltä löytyä vielä jotkut suuttimet lisää :think

                      http://www.piercemanifolds.com/ saattaa auttaa monia Weber kaasuttimien kanssa askartelevia.
                      Juu no e30 316:seen 1.8 m10b18 kaasarikoneeseen. Eipä siinä mitään ihmeempäää muuten vakio paitti alakerta uusittu mielestäni vakio palikoilla. kantta tuotu alespäin 2mm. kait. Ja ja niin siis suuttimet ja seosputket tietty.

                      Comment

                      • niksu-92
                        Newbiemmer
                        • Oct 2011
                        • 10
                        • Varsinais-Suomi , Raisio

                        #41
                        terve!!!

                        mitäs tuohon weberin 32/34 DMTL huoltosarjaan kuuluu mukaan osaisko joku kertoa??

                        Comment

                        • JJT
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2005
                          • 6694
                          • .......

                          #42
                          Tiivisteet, neulaventtiili ja kiihdytyspumpun kalvo, ainakin kun joskus itse tilasin.
                          Myyn:
                          M10/20/52 E30-E36 osia

                          Comment

                          • niksu-92
                            Newbiemmer
                            • Oct 2011
                            • 10
                            • Varsinais-Suomi , Raisio

                            #43
                            moroo!!!

                            ei kellään sattuis olemaan räjäytyskuvaa tuosta kaasarista/sovitelaipasta tai olisko jollain myydä HALVALLA soveitelaippa?!?!?!?!

                            Comment

                            • mika68
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2004
                              • 1966
                              • ......

                              #44
                              Originally posted by niksu-92 View Post
                              ei kellään sattuis olemaan räjäytyskuvaa tuosta kaasarista/sovitelaipasta tai olisko jollain myydä HALVALLA soveitelaippa?!?!?!?!
                              ......
                              Last edited by mika68; 06-09-2012, 10:38.

                              Comment

                              • niksu-92
                                Newbiemmer
                                • Oct 2011
                                • 10
                                • Varsinais-Suomi , Raisio

                                #45
                                Originally posted by mika68 View Post
                                Saathan sä suoraan laipan mitat ja pulttien paikat kaasarista/ imusarjasta!
                                No täytyypä kokeilla ku isä lupas ite laaserilla töissä polttaa ton laipan. no mut kiitoksia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎