Originally posted by TheLoial
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Weber 32/34 DMTL - asiaa
Collapse
X
-
Joku täälläkin taisi kerran laittaa migin suuttimen bensaletkuun jotta sai tiputettua painetta. Jos se kerran pihdeillä puristettaessa toimi niin tee joko köyhän miehen patentti ja pistä sopivalla reiällä oleva pulikka letkuun tai hae kaupasta säädettävä neulaventtiili ja mittari niin saat paineen tarkasti kohdalleen.
Tai pura pumppu ja säädä paine sieltä alemmas, periaatteena se onnistuu sieltä kans...
Pumppuhan pitää välillä taukua kun sieltä avautuu eräänlainen takaisinkierto, tuollaisella kalvopumpulla saa hyvin parinkin baarin paineen mutta jostain se sitten antaa periksi tietyn rajan yli mentäessä. Tuolla takaisinkierrolla estetään paineen nousu liian isoksi, siellä on jousella tai vastaavalla avautuva säädin.
Samalla periaatteella toimii sähkösetkin pumput, ei nekään tee painetta mielin määrin vaikka laitat sormen irtiotettuun letkuun vaan pumppu jää jauhamaan tyhjää suunnitellun/säädetyn maksimipaineen saavutettuaan. Tällä säädöllä en tarkoita ulkoista säädintä vaan pumpun sisäistä.Last edited by TheLoial; 06-03-2006, 20:38.
Comment
-
-
Originally posted by TheLoialJoku täälläkin taisi kerran laittaa migin suuttimen bensaletkuun jotta sai tiputettua painetta. Jos se kerran pihdeillä puristettaessa toimi niin tee joko köyhän miehen patentti ja pistä sopivalla reiällä oleva pulikka letkuun tai hae kaupasta säädettävä neulaventtiili ja mittari niin saat paineen tarkasti kohdalleen.
Tai pura pumppu ja säädä paine sieltä alemmas, periaatteena se onnistuu sieltä kans...savun hälvettyä, irrotetaan asentaja ja tarkastetaan kytkennät
Comment
-
-
joo ei toimi vieläkää! Laitoin niitä migin suuttimia oikein kaksin kappalein sinne letkuun (0.6mm reiällä) eikä auta, pumpusta en mitään säätöä löytäny, vaikka sen avasin ja kuinka yritin tutkia... joten auto saa luvan lähteä pajalle sit kun rahkeet riittää, nyt loppu innostus tohon vehkeeseen!! tässä pätee jälleen vanha sanonta, että jos haluu halpaa ja hyvää, joutuu yleensä hankkimaan molemmat.savun hälvettyä, irrotetaan asentaja ja tarkastetaan kytkennät
Comment
-
-
Weeberi DMTL 32/34 Kumpi on isompi kurkku.
Tietääko kukaan kumpi kurkku on tuo 32 ja kumpi 34.
Onko toi 34 kurkku se jossa on ryyppy läppä eli ykkös kurkku vai onko se se 32.
Sekä onko kellään tietoa, siitä että kun siinähän on 4kpl suuttimia, kask ja kaks suutinta per kurkku.
Niin kummat suuttimet menee kumpaan kurkkuun? Toiset on 55 ja F22. Ja toiset on 60 ja F25.
Ja onko se näin että isommat suuttimet ovat nuo 60 ja f2, vai onko se toisin päin?
Tarttis nopsaa vastauksen.
Kiitos ja hyvää viikonloppua.
Comment
-
-
Noin yleensä...
Ensiokurkussa on ryyppyläppä ja on se pienempi, toisiokurkku on suurempi.
Suuttimia pitäisi tietää mihin rakennelmaan se on säädetty, ne f-alkuiset taitavat olla seosputket eikä suuttimet ja taitaa sieltä löytyä vielä jotkut suuttimet lisää :think
http://www.piercemanifolds.com/ saattaa auttaa monia Weber kaasuttimien kanssa askartelevia.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Weeberi DMTL 32/34 Kumpi on isompi kurkku.
Originally posted by Jürgen_ View PostNoin yleensä...
Ensiokurkussa on ryyppyläppä ja on se pienempi, toisiokurkku on suurempi.
Suuttimia pitäisi tietää mihin rakennelmaan se on säädetty, ne f-alkuiset taitavat olla seosputket eikä suuttimet ja taitaa sieltä löytyä vielä jotkut suuttimet lisää :think
http://www.piercemanifolds.com/ saattaa auttaa monia Weber kaasuttimien kanssa askartelevia.
Comment
-
-
Tiivisteet, neulaventtiili ja kiihdytyspumpun kalvo, ainakin kun joskus itse tilasin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment