Originally posted by turbobliz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 2jz
Collapse
X
-
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Originally posted by Jonsku View PostVAC:sta ei ole kuin lähinnä huonoja tai paskoja kokemuksia. Homma ei toimi ollenkaan ja lähes puolet kataloogista "ameriikanpäivityksiä" ..
Mutta, kuuluuko niiden myymä cp-carillo tuotteet samaan kasaan. Samaa kamaahan myyvät ruotsin "meilläkaikkionparasta"(ppf) hypettäjät. Ja aikas laajalti noita käytetään. Vai onko VACin cp:t yleismalleja, tyyliin virtalanvisekot??E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View PostVai onko VACin cp:t yleismalleja, tyyliin virtalanvisekot??Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View PostMutta, kuuluuko niiden myymä cp-carillo tuotteet samaan kasaan. Samaa kamaahan myyvät ruotsin "meilläkaikkionparasta"(ppf) hypettäjät. Ja aikas laajalti noita käytetään. Vai onko VACin cp:t yleismalleja, tyyliin virtalanvisekot??- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Itsellä tuli CP:n männät ja pauterin kanget projektiin (ei VAC.sta).
Laadukkaat palikat kyllä. Painotkin oli grammalleen samat keskenään niin kangissa kuin männissäkin(mukana tuli mittauspöytäkirjaa yms.) niin piti muutamat kohdat käydä itsekkin läpi. Noita kiinan eagleista mittailtiin joskus tiheyksiä niin aika pirusti ne heittivät. Tyyliin männäntapin luona ja laakerikaulalla oli heittoa ~40% metallissa. M50 motissa käyttäisin ainakin omia veivejä kuten myös monissa ässämoottoreissakin. 2jz kamat on ihan hyvin ainakin vielä kestäny toisessa projektissa läjässä
Niin ja jos meinasi ulkomailta tilata jotain niin ehdottomasti jenkeistä, koska esim. kruunun kurssi on aika järjetön ollut jo pitkään. Dollari on halpaa.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostVAC:sta ei ole kuin lähinnä huonoja tai paskoja kokemuksia. Homma ei toimi ollenkaan ja lähes puolet kataloogista "ameriikanpäivityksiä" ..
.. vaan eipä ne Eaglen väljät kanget tee autuaaksi kun M50 vakiokangetkin on todettu varsin kestäviksi. Jos säästää käytännössä tonnin käyttämällä valmiiksi hyviksi todettuja osia niin en voi millään ymmärtää mikä siitä tekee jotenkin "väärää"?
Jos / kun Supran männät ovat pienelllä / kohtuullisella koneistuksella passelit niin hemmetin hyvä - säästyneen tonnin voi käyttää vaikka isompaan turboon
Täytyy sanoa että ei sieltä amerikasta nyt ihan paskaa laatua tule. Ite tilasin top end performancelta mittatilaus takomännät, ja onnistuivat tekemään justiinsa oikeanlaiset. Aikasempaa kokemusta sivustolta ei ollut, erittäin hyvää palvelua sai myös.
Männistä saa melkein semmoset kun ite haluaa, mm. lisää männänrenkaita, vahvempaa männäntappia yms. jos kuvitellaan että perus hinta olis muualla tuhat äyrii niin ne on noin kolmisen sataa kalliimmat.(oli muuten JE pistons)
Omaankin korvaan on tosiaan koneistamoltakin kantautunu että ne eaglen kanget on ihan väljiä. Suosittelen PPF racing H- kankia jos haluaa laatua.
Yläpää tiukka, eli hoonataa männäntapille oikeanlaiseksi, ja kanget gramman tarkkuudella samoissa painoissa.
Ja ihan varmasti ne m50 kanget tulee kestämään alle 600hp kokoonpanossa.
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostTäytyy sanoa että ei sieltä amerikasta nyt ihan paskaa laatua tule. Ite tilasin top end performancelta mittatilaus takomännät, ja onnistuivat tekemään justiinsa oikeanlaiset. Aikasempaa kokemusta sivustolta ei ollut, erittäin hyvää palvelua sai myös.
Männistä saa melkein semmoset kun ite haluaa, mm. lisää männänrenkaita, vahvempaa männäntappia yms. jos kuvitellaan että perus hinta olis muualla tuhat äyrii niin ne on noin kolmisen sataa kalliimmat.(oli muuten JE pistons)
Omaankin korvaan on tosiaan koneistamoltakin kantautunu että ne eaglen kanget on ihan väljiä. Suosittelen PPF racing H- kankia jos haluaa laatua.
Yläpää tiukka, eli hoonataa männäntapille oikeanlaiseksi, ja kanget gramman tarkkuudella samoissa painoissa.
Ei tietenkään kaikki sieltä tuleva sutta ole, laatuakin mahtuu joukkoon. Pitää vaan tietää mitä hakee / ostaa, koska siellä päin maailmaa hehkutetaan turhanpäiväisiä usein aivan liikaa jolloin oleelliset asiat jäävät huomioimatta..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Itsellä on "tovin" ollut rakenteilla 2jz-gte männillä ja b28 kampuralla "m50b30" tekniikka. Kannentiivisteenä 1,8mm athena liekkirengas ja parhaillaan suoritettu muutamat koekasaukset vakiota hieman rajummilla nokka-akseleilla ajoitettuna siten, että ykk:ssa nostoa on 1,2mm/0,7mm. Venttiilin ja männän välys jää tällä kombolla turhan pieneksi, ei ota kiinni mäntään mutta välys alle 1mm joten täytyy hieman tehdä uraa venttiileille mäntiin. Ei nyt mikään iso juttu kun välystä ei tarvita kun se reilu millimetri ja männässä on hyvin tavaraa tuolla kohtaa. Puristussuhde tällä setillä jää suht korkeeks +10.5, mutta en usko sen olevan huono juttu etanolilla turbokäytössäkään kun paljealue on hyvä (mäntä tulee ykk:ssa 0.7mm yli lohkosta.E89 z4, E60 530d Msport, E36 330TIC Coupe,
Comment
-
-
Minkä mittaiset veivit ColdFusionilla tossa kokoonpanossa?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Soiled View PostTyyliin männäntapin luona ja laakerikaulalla oli heittoa ~40% metallissa.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment