Originally posted by Petteri80
View Post
REDLINE öljyt
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Dani View PostÄääh, sekavasti olin kirjoittantu..eli tarkoitus oli kertoa että 2 x 946ml pöniköitä kannattaa ostaa koska toisen pönikän pohjalle ei jäännyt kun hitusen öljyä.
Mulla vaan ei mee pykälät kunnolla päälle vaikka on kokeiltu vaikka mitä öljyä.. Nyt on sisässä Redlinen MTL, eikä toimi yhtään paremmin kun edelliset BMW:n omat..
edit: Noita D4 ATF vois vielä kokeilla jos auttais.. ja vielä ilmata kytkin. Sit saa olla jos ei ala toimia.
Leave a comment:
-
-
Äääh, sekavasti olin kirjoittantu..eli tarkoitus oli kertoa että 2 x 946ml pöniköitä kannattaa ostaa koska toisen pönikän pohjalle ei jäännyt kun hitusen öljyä.
Leave a comment:
-
-
Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-0074
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dani View PostEli tämä tarra löytyy laatikon kyljestä:
Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-0074
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Driver22 View PostMikäs öljy, kun vaihdelaatikossa lukee MTF-LT-1 keltaisessa tarrassa? Kyseessä -02 e46 330ci 5-vaihteinen manuaali. Ja onkos kellään antaa öljytilavuutta tuolle, ei löytynyt castrolin infosivuilta.
Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
Leave a comment:
-
-
Mikäs öljy, kun vaihdelaatikossa lukee MTF-LT-1 keltaisessa tarrassa? Kyseessä -02 e46 330ci 5-vaihteinen manuaali. Ja onkos kellään antaa öljytilavuutta tuolle, ei löytynyt castrolin infosivuilta.
Leave a comment:
-
-
Tuli öljyt perään vaihdettua ja ei tuo nyt ainakaan huonommaksi tainnut mennä.
Kävin myös öljykylvyssä öljyjä vaihtaessa.
Perän huohotin oli mennyt tukkoon ja roppua avatessa vajaa puoli litraa öljyä paineella suoraan päälle. On muuten hyvältä haiseva työtakki nykyään
Sinällään huono että huohotin jostain syystä oli tukossa. Sen vuoksi perän etustefa meinannu tihkua hieman öljyä. Toivotaan, että vuoto loppuu
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Eku View PostMoi
Niin noi RVS litkut ilmeisesti lyödään vaan sisään laatikkoon eikä tarvitse valuttaa pois??
Itsellä oli juuri toi sama M5 laatikko 3 ja 4 vaihteiden synkrojen vaihdossa ja siellä havaittiin pääakselin kulumista, joten tämä käsittely voisi varmaan saada laatikon pelaamaan pitempään?
Ja siis MTL:llä toimii erittäin hyvin vai vaikka öljysuositus on ATF? Itselle tulossa vielä UUC-evo3 shifteri ja se DSSR vaihtotanko.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MM-5 View PostKäytän M5:sen 280 Getragissa Redlinen MTL:ää ja laatikon toiminta on aina vaan parantunut kun useamman kerran on öljyt vaihdettu ja se vanha kura"öljy" saatu kokonaan pois sieltä. Oli ongelmaa kovemmissa kiihdytyksissä kakkosen ja kolmosen synkrojen kanssa aiemmin.
Myös perässä on Redlinen 75W90 öljyt terästettynä Redlinen Shockproof Heavy:llä ja hyvin toimii. M5:seen Redlinen suositus on se raskaamman kaluston 80W140 öljy, mutta käytän mieluummin tota ohuempiviskositeettista.
Moottorissa on Redlinen 10W40 täyssynteettiset öljyt ja hyvin toimii.
Omat kokemukset Redlinen tuotteista on ollut pelkästään positiivisia. Toinen asia mikä paransi omassa autossa laatikon toimintaa oli RVS-käsittely, mitä voin kanssa suositella jos on ongelmaa laatikon kanssa.
Niin noi RVS litkut ilmeisesti lyödään vaan sisään laatikkoon eikä tarvitse valuttaa pois??
Itsellä oli juuri toi sama M5 laatikko 3 ja 4 vaihteiden synkrojen vaihdossa ja siellä havaittiin pääakselin kulumista, joten tämä käsittely voisi varmaan saada laatikon pelaamaan pitempään?
Ja siis MTL:llä toimii erittäin hyvin vai vaikka öljysuositus on ATF? Itselle tulossa vielä UUC-evo3 shifteri ja se DSSR vaihtotanko.
Leave a comment:
-
-
Itselläni redlinet tuossa 535:sen typ210 lukkopersiissä ja pirun hyvin toimii, ja pitää! Laatikossa MTL:ät ja niistäkään ei mitään moitittavaa
Leave a comment:
-
-
Omien kokemuksien perusteella en suosittele redline öljyjä varsinkaan typ188 kitkaperään...Itsellä rupesi perä luistamaan jostain kumman syystä ja toimi normaalisti taas castrolin öljyillä ja KYLLÄ oli LS-lisäaineellista peräöljyä.Redlinen MTL laatikkoöljy tosin pehmensim vaihdekepin tuntua helvetisti joten suosittelen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JussiK View PostKannattaa kokeilla. Omassa ei perä kylläkään ole ulissut, mutta monesta muun merkkisestä autosta ainakin on ulinat hävinnyt lähes kokonaan.
Vielä tuosta öljystä sen verran,että kannattaako tuonne bmw:n perään nyt kipata juurikin tuota 75W90 gear oilia vai kenties jotain muuta redlinea ?
Leave a comment:
-
-
Kannattaa kokeilla. Omassa ei perä kylläkään ole ulissut, mutta monesta muun merkkisestä autosta ainakin on ulinat hävinnyt lähes kokonaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: