memebuy23buy

REDLINE öljyt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JJT
    replied
    Originally posted by Petteri80 View Post
    Hei mikäs ero noissa Redlinen D4 ATF ja MTL öljyissä on? Käykö nämä molemmat siis manuaaliin?
    Mulla vaan ei mee pykälät kunnolla päälle vaikka on kokeiltu vaikka mitä öljyä.. Nyt on sisässä Redlinen MTL, eikä toimi yhtään paremmin kun edelliset BMW:n omat..

    edit: Noita D4 ATF vois vielä kokeilla jos auttais.. ja vielä ilmata kytkin. Sit saa olla jos ei ala toimia.
    Jos pykälät ei mee päälle niin ei se öljyillä korjaudu, kytkin ei irrota tai synkro vikaa.

    Leave a comment:


  • Petteri80
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Äääh, sekavasti olin kirjoittantu..eli tarkoitus oli kertoa että 2 x 946ml pöniköitä kannattaa ostaa koska toisen pönikän pohjalle ei jäännyt kun hitusen öljyä.
    Hei mikäs ero noissa Redlinen D4 ATF ja MTL öljyissä on? Käykö nämä molemmat siis manuaaliin?
    Mulla vaan ei mee pykälät kunnolla päälle vaikka on kokeiltu vaikka mitä öljyä.. Nyt on sisässä Redlinen MTL, eikä toimi yhtään paremmin kun edelliset BMW:n omat..

    edit: Noita D4 ATF vois vielä kokeilla jos auttais.. ja vielä ilmata kytkin. Sit saa olla jos ei ala toimia.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Äääh, sekavasti olin kirjoittantu..eli tarkoitus oli kertoa että 2 x 946ml pöniköitä kannattaa ostaa koska toisen pönikän pohjalle ei jäännyt kun hitusen öljyä.

    Leave a comment:


  • Driver22
    replied
    Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-0074
    Juuri tuota tai sitten RedLinen MTL öljyä harkitsin itsekin laittavani. Todennäköisesti sekaan menee myös RVS transmission satsi, kun vaihdan öljyt. Menikö todella kaksi purkkia kokonaan? Ajattelin, että tilavuus olisi noin 1,3litraa. Perään puolestaan on menossa Castrol SAF XJ 75W-140 ja sinne myös kaveriksi RVS transmission.

    Leave a comment:


  • Tuoppo
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Eli tämä tarra löytyy laatikon kyljestä:


    Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-0074
    Minä kävin kanssa vasta vaihdattamassa laatikkoon tuon ihan bemarin suositteleman öljyn. Olisiko ollut Castrolin öljy, mutta laatikko ei toimi minusta vieläkään yhtä mukavasti, kun entisessä E36 ATF öljyillä. Jotain muuta tekisi mieli laittaa tilalle, mutta ajetaan nyt näillä talvi, kun litra hinta oli vain 39,50e.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Mikäs öljy, kun vaihdelaatikossa lukee MTF-LT-1 keltaisessa tarrassa? Kyseessä -02 e46 330ci 5-vaihteinen manuaali. Ja onkos kellään antaa öljytilavuutta tuolle, ei löytynyt castrolin infosivuilta.
    Eli tämä tarra löytyy laatikon kyljestä:


    Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen

    Leave a comment:


  • Driver22
    replied
    Mikäs öljy, kun vaihdelaatikossa lukee MTF-LT-1 keltaisessa tarrassa? Kyseessä -02 e46 330ci 5-vaihteinen manuaali. Ja onkos kellään antaa öljytilavuutta tuolle, ei löytynyt castrolin infosivuilta.

    Leave a comment:


  • ockelbo4500
    replied
    Tuli öljyt perään vaihdettua ja ei tuo nyt ainakaan huonommaksi tainnut mennä.

    Kävin myös öljykylvyssä öljyjä vaihtaessa.
    Perän huohotin oli mennyt tukkoon ja roppua avatessa vajaa puoli litraa öljyä paineella suoraan päälle. On muuten hyvältä haiseva työtakki nykyään

    Sinällään huono että huohotin jostain syystä oli tukossa. Sen vuoksi perän etustefa meinannu tihkua hieman öljyä. Toivotaan, että vuoto loppuu

    Leave a comment:


  • ana80
    replied
    Originally posted by Eku View Post
    Moi

    Niin noi RVS litkut ilmeisesti lyödään vaan sisään laatikkoon eikä tarvitse valuttaa pois??

    Itsellä oli juuri toi sama M5 laatikko 3 ja 4 vaihteiden synkrojen vaihdossa ja siellä havaittiin pääakselin kulumista, joten tämä käsittely voisi varmaan saada laatikon pelaamaan pitempään?

    Ja siis MTL:llä toimii erittäin hyvin vai vaikka öljysuositus on ATF? Itselle tulossa vielä UUC-evo3 shifteri ja se DSSR vaihtotanko.
    itsellä oli täysin toimiva hyväkuntoinen hiljainen laatikko ja redline-rvs mixillä sai vielä jopa paremman. Vaihdot meni kuin olisi imaissut vaihteen sisään kun vähän tarjosi. Eli rvs-aineet uusien öljyjen kanssa sisään ja antaa olla siellä. Noin tuhannen kilometrin ajon jälkeen pitäisi olla vaikutus havaittavissa. En tosin tiedä kuinka kuluneen laatikon saa ko. Operaatiolla hyväksi...

    Leave a comment:


  • Eku
    replied
    Originally posted by MM-5 View Post
    Käytän M5:sen 280 Getragissa Redlinen MTL:ää ja laatikon toiminta on aina vaan parantunut kun useamman kerran on öljyt vaihdettu ja se vanha kura"öljy" saatu kokonaan pois sieltä. Oli ongelmaa kovemmissa kiihdytyksissä kakkosen ja kolmosen synkrojen kanssa aiemmin.

    Myös perässä on Redlinen 75W90 öljyt terästettynä Redlinen Shockproof Heavy:llä ja hyvin toimii. M5:seen Redlinen suositus on se raskaamman kaluston 80W140 öljy, mutta käytän mieluummin tota ohuempiviskositeettista.

    Moottorissa on Redlinen 10W40 täyssynteettiset öljyt ja hyvin toimii.

    Omat kokemukset Redlinen tuotteista on ollut pelkästään positiivisia. Toinen asia mikä paransi omassa autossa laatikon toimintaa oli RVS-käsittely, mitä voin kanssa suositella jos on ongelmaa laatikon kanssa.
    Moi

    Niin noi RVS litkut ilmeisesti lyödään vaan sisään laatikkoon eikä tarvitse valuttaa pois??

    Itsellä oli juuri toi sama M5 laatikko 3 ja 4 vaihteiden synkrojen vaihdossa ja siellä havaittiin pääakselin kulumista, joten tämä käsittely voisi varmaan saada laatikon pelaamaan pitempään?

    Ja siis MTL:llä toimii erittäin hyvin vai vaikka öljysuositus on ATF? Itselle tulossa vielä UUC-evo3 shifteri ja se DSSR vaihtotanko.

    Leave a comment:


  • Juhi$
    replied
    Itselläni redlinet tuossa 535:sen typ210 lukkopersiissä ja pirun hyvin toimii, ja pitää! Laatikossa MTL:ät ja niistäkään ei mitään moitittavaa

    Leave a comment:


  • larzu85
    replied
    Omien kokemuksien perusteella en suosittele redline öljyjä varsinkaan typ188 kitkaperään...Itsellä rupesi perä luistamaan jostain kumman syystä ja toimi normaalisti taas castrolin öljyillä ja KYLLÄ oli LS-lisäaineellista peräöljyä.Redlinen MTL laatikkoöljy tosin pehmensim vaihdekepin tuntua helvetisti joten suosittelen

    Leave a comment:


  • JussiK
    replied
    Laita vaan tuota 75W90 gear oilia.

    Leave a comment:


  • ockelbo4500
    replied
    Originally posted by JussiK View Post
    Kannattaa kokeilla. Omassa ei perä kylläkään ole ulissut, mutta monesta muun merkkisestä autosta ainakin on ulinat hävinnyt lähes kokonaan.
    Pitääpä sitten kokeilla Redlinella.

    Vielä tuosta öljystä sen verran,että kannattaako tuonne bmw:n perään nyt kipata juurikin tuota 75W90 gear oilia vai kenties jotain muuta redlinea ?

    Leave a comment:


  • JussiK
    replied
    Kannattaa kokeilla. Omassa ei perä kylläkään ole ulissut, mutta monesta muun merkkisestä autosta ainakin on ulinat hävinnyt lähes kokonaan.

    Leave a comment:

Working...
X