mietin tässä että onkos millaista hyötyä m20b20 koneessa jos sen kannen käyttäs jossain viritys pajalla. nostaisivat puristuksia, muotoilsivat palotilaa ja suurentaisivat kanavia. mitä muuta kannattaa kannelle tehdä? millaisiin teholukemiin päästään pelkällä kannen räpläämisellä ko. koneella? mikä olisi hyvä paikka kannen työstämiseen ja paljon kertyy hintaa? kiitos jo etukäteen! niin ja tämä kone on tarkoitus rakentaa vapariksi...
m20b20 kannen työstämisestä...
Collapse
X
-
Mihinkäs lohkoon ajattelit tuon kannen sijoittaa? Vähän sellainen vapina takapuolessa, että m20b20 lohkosta loppuu puhti vaikka kannelle tekisi mitä. Toki kanavilla ja venttiileillä siitä saa puristettua jonkin verran lisää ruutia, mutta silti se tulee melko varmasti jäämään esim vakiolle m20b23:lle. ...johon taas virityskannen pulttaaminen tuntuu paljon kivemmalta ajatukselta.Originally posted by bmwbmwmietin tässä että onkos millaista hyötyä m20b20 koneessa jos sen kannen käyttäs jossain viritys pajalla. nostaisivat puristuksia, muotoilsivat palotilaa ja suurentaisivat kanavia. mitä muuta kannattaa kannelle tehdä? millaisiin teholukemiin päästään pelkällä kannen räpläämisellä ko. koneella? mikä olisi hyvä paikka kannen työstämiseen ja paljon kertyy hintaa? kiitos jo etukäteen! niin ja tämä kone on tarkoitus rakentaa vapariksi...
-
No itse jo mainitsit melkein kaikki. Paitsi isommat venttiilit. Eli 2.5l konneen venttiilit sinne.
Kannattaa tosiaan miettiä se kannattavuus.
Tommoseen kansityöhön saa menemään pajasta riippuen 500-1000€
Alakertaan samalla tilavuutta 2.5l, 2.6l tai 2.7l- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
sillä tavalla saat varmasti rahoilles enemmän vastinetta...toi m20b20 kone ei vaparina ole mikään virittäjän unelma..toki rahalla saa ja hevosella pääseeOriginally posted by bmwbmweli taidan jäädä tässäkin koneessa sen solmun kannalle...!
Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition
& 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
m20b20 kannen tekoa
eli autona e30 320 -87.
1.suunnitteilla turbon laitto, ja hieman kyselyä tuosta palotilojen isontamisesta (-> puristussuhde alemmas). Onnistuuko tuosta kannesta tehdä "puolipallon" muotoinen vai onko ainut vaihtoehto puristussuhteen laskemiseksi ottaa männistä siivu pois, kovasti searchia yritin käyttää mutta ei löytynyt...
2. Paljonko puristussuhteeksi tulee jos laittaa 325 kannen?E30 325i Cabrio '92
CBR 600f '90 Faitteri
Sierra '86 iS
Comment
-
esimerkiksi tuommonen 2mm paksu kannentiiviste petraisi tilannetta ....Originally posted by kondiseli autona e30 320 -87.
1.suunnitteilla turbon laitto, ja hieman kyselyä tuosta palotilojen isontamisesta (-> puristussuhde alemmas). Onnistuuko tuosta kannesta tehdä "puolipallon" muotoinen vai onko ainut vaihtoehto puristussuhteen laskemiseksi ottaa männistä siivu pois, kovasti searchia yritin käyttää mutta ei löytynyt...
EDIT. perkules , väärä poraus sulla :(
Comment
-
eli tämä mahdollista missä koneessa ja millä porauksella?Originally posted by Jubuesimerkiksi tuommonen 2mm paksu kannentiiviste petraisi tilannetta ....
EDIT. perkules , väärä poraus sulla :(E30 325i Cabrio '92
CBR 600f '90 Faitteri
Sierra '86 iS
Comment
Comment