Jaa, no hyvällä mallillahan se remontti on kun on enää ilmausta vailla. Kannattaisikohan kokeilla etupään nostamista. Eli keula selkeästi takapäätä korkeammalle ja sitten vaan kierrättämään konetta ja ilmaruuvista ilmat ulos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 jakopää? KIIRE!
Collapse
X
-
Originally posted by ropoJäähdytysjärjestelmän ilmausohjeita jos joku vielä kehtais kertoa nii ois hyvä. Tästä on kyllä puhuttu ennenkin mutta en kerkee nyt etsiä kun oon töissä.
Eli ensin systeemiin niin paljon nestettä kuin menee. Lämppärin säädin täysin auki ja kone käyntiin. Hommaa helpottaa tosiaan jos nokan saa vähän ylämäkeen niin tulee ilmat reippaammin ulos. Tossa ilmaamisen nopeudessa tuntuu olevan vähän eroja eri autoilla, oma e28 ilmaantuu kuin itsestään, mutta kaverin e34 kanssa saa tosiaan tehdä töitä..
Hyvä taktiikka tuntuu olevan se että ottaa termostaattikotelolta sen ilmausruuvin auki, puristaa alavesiletkua (sitä pitkää), sulkee ruuvin, päästää puristuksen, avaa ruuvin, puristaa... Tuolla lailla pumppaamalla tuntui viimeisetkin ilmat tulevan systeemistä aika kivuttomasti. Tai kivuttomasti jos _EI_ työnnä sormia viskoon tai laturiin. Se sattuu.
Comment
-
-
Originally posted by vartzuNo tollahan puolen hampaan heitolla ei ole mitään merkitystä.
Kanttakin saa laskea puolet siitä hampaan leveydestä ennenkuin se heitto tulee.
Yleensä hihnoissa on se pieni heitto...eikä se vaikuta mitään.
Autot ja hinhat on aina yksilöitä.
Alakerrassahan merkki on selvä, mutta ylhäällä kannattaa huomata, että se nuoli _EI_ ole se varsinainen merkki, se vain osoittaa suunnan josta varsinainen merkki löytyy. Ylähinhapyörän tyypistä riippuen sieltä nuolen osoittamasta hampaasta löytyy joko viisto pääty tai sitten "kolo", joka pitää täsmäyttää kannen viisteeseen.
Pelkkää nuolta tuijottamalla voi mennä hampaan pieleen...
Comment
-
Comment