Onkos hyötyä tehdä hattuhyllylle reikä/refleksi vaikka pitää subia suljetussa kotelossa? meinaan että kuuluuko sisätilaan paremmin ...ja mitä tohon autoon nyt yleensäkin kannattaa tehdä että subi rupee kunnolla soimaan?
jep mutta kun 15" subbaria ei voi oikein hirveen pieneen koteloon tehdä... tahtoo se itse kalvokin olla suhteellisen korkea ja kotelo on tehty vielä 2.8cm paksusta levyistä
Juu no toi subikka ei ole enää ongelma kun tulloopi 12" tilalle. Mut mut, riittääkö jos selkänojalle ei tee mitään mutta hattuhylylle tekee reijän ja laittaa vaikkapa refleksiputkenpään koristeeksi? subi tulee olemaan suljetussa kotelossa.
Juu no toi subikka ei ole enää ongelma kun tulloopi 12" tilalle. Mut mut, riittääkö jos selkänojalle ei tee mitään mutta hattuhylylle tekee reijän ja laittaa vaikkapa refleksiputkenpään koristeeksi? subi tulee olemaan suljetussa kotelossa.
näin oli minulla hain rautakaupasta sellasen metallisen n.14cm paksun laipallisen putken keskelle hattuhyllyä + 2 x 12" suljetussa kotelossa
Miks et kokeile muuta kotelo tyyppiä? Mulla tollanen bandpass 12" elementillä refleksi hattuhyllystä läpi ja oon ollu tosi tyytyväinen (kuvassa vielä hieman kesken):
Attached Files
If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
Miks et kokeile muuta kotelo tyyppiä? Mulla tollanen bandpass 12" elementillä refleksi hattuhyllystä läpi ja oon ollu tosi tyytyväinen (kuvassa vielä hieman kesken):
tee iso reikä hattuhyllylle ja laita sen päälle vaikka jotai maskiverkkoo.....mitää pieniä reikiä ei sinne kannata ruveta väsäämään ku niistä ei oo mitää hyötyy! q7
Comment