Mistä muuten voi johtua kun laitan erillissarjan kiinni tohon hurricaneen niin kuuluu pirunmoinen häiriö ääni?
Onko sillon kone käynnissä vai ei? Jos on, sulla on huono suojaus rca-johdoissa. Yleisin ongelma tällöin on, että virtakaapeli menee liian lähellä sitä.
Mistä muuten voi johtua kun laitan erillissarjan kiinni tohon hurricaneen niin kuuluu pirunmoinen häiriö ääni?
Onko sillon kone käynnissä vai ei? Jos on, sulla on huono suojaus rca-johdoissa. Yleisin ongelma tällöin on, että virtakaapeli menee liian lähellä sitä.
rca ja muut johdot kannattaa vetää eripaikasta, häiriöiden minimoimiseksi.
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Voisko joku kattoa tuolta ohjeista että kestääkö 2ohmiin siltaamisen?
Kun ei mulla riitä saksankielen taito
Tuossa sanotaan että kaiuttimen impedanssi on oltava 2-8 ohmia. Eli tuon mukaan pitäis sen kestää... Ja jos impedanssi on liian pieni nii sillonhan menee Protection -toiminto päälle
Originally posted by Tpo
Toinen vaihtoehto tuohon on laittaa tuplaeristetyt RCA-johdot. Sillon saa olla aika lähellä virtakaapeliaki...
Voisko joku kattoa tuolta ohjeista että kestääkö 2ohmiin siltaamisen?
Kun ei mulla riitä saksankielen taito
Tuossa sanotaan että kaiuttimen impedanssi on oltava 2-8 ohmia. Eli tuon mukaan pitäis sen kestää... Ja jos impedanssi on liian pieni nii sillonhan menee Protection -toiminto päälle
Siinä muuten kävi niin kun kytkin erillissarjan(4kpl midejä,diskantit,keskiäänet)niin syttyi tuo protection valo palamaan!Mikähän vittu siinä oli?Kytkin samalla tavalla tuohon kuin autostudion cb-450i:hin.
Originally posted by Tpo
Toinen vaihtoehto tuohon on laittaa tuplaeristetyt RCA-johdot. Sillon saa olla aika lähellä virtakaapeliaki...
Mulla on siinä kullatut rca johdot,ja sit tavalliset.Ne kyl menee kontissa ihan virtakaapelin läheltä.Pitää huomenna laittaa paremmin.
Mulla on siinä kullatut rca johdot,ja sit tavalliset.Ne kyl menee kontissa ihan virtakaapelin läheltä.Pitää huomenna laittaa paremmin.
Eipä sillä yleensä merkitystä ole jos ne vähän matkaa menevät rinta rinnan. Tärkeempää on, etteivät ne mene kokomatkalla vaan rcat ja virta menevät eripuolilta autoa (tai edes toinen keskikonsolin mitan päässä toisesta).
Oikeaa reunaa pitkin menee virtapiuhat ja rca:t vasemmalta.Eli siinä ei pitäs olla ongelmaa.Minä en kyllä käsitä et mis voi olla vika.Kun kytken keskiäänet kaikki ok.Sitten kytken oikean puolen midit ja diskantit sitten kaikki vielä ok.Sitten kun laitan vasemman puolen midit ja diskantit alkaa häiriöt!Ja sen jälkeen ne häiriöt tulee oikean puolen mideihin ja diskantteihin.Tämä vika tuli sillon kun laitoin toisen virtakaapelin tuolle hurricanelle.Silloin vielä erillissarjaa soitti autostudio cb-450i.Vika vaan ilmeni autostudiolla niin että pelkät keskiäänet soi.Ette varmaan saanu mitään selvää,mut kysykää enemmän jos ette ymmärtäny Ois mukava saada tuo vika pois.
Nyt kokeilin soittaa tuolla autostudiolla erillissarjaa ja nyt kyllä kaikki soi,mutta vasemman puolen midit ja diskantit ottaa jotenkin häiriötä!Mistä kannattas alkaa vikaa etsimään?
Otappas rca:t irti vahvarista, jos surina hävisi on todennäköisesti niissä rca-piuhoissa (tai ehkä soittimessa). Sitten koitat toisella esim. kannettavalla cd/md/jne soittimella suoraan kytkentää vahvariin, jos kuuluu edelleen surinaa niin kappas sulla on rikkinäinen vahvari.
Otappas rca:t irti vahvarista, jos surina hävisi on todennäköisesti niissä rca-piuhoissa (tai ehkä soittimessa). Sitten koitat toisella esim. kannettavalla cd/md/jne soittimella suoraan kytkentää vahvariin, jos kuuluu edelleen surinaa niin kappas sulla on rikkinäinen vahvari.
Kyllä surina lakkaa kun ottaa rca:t irti.Täytyy kokeilla toisella soittimella huomenna.Sitä en jaksa usko että on vahvistin vika kun olen tuolla hurricanella kokeillut ja autostudiolla.Tämä hurina vika siis ilmenee vaan vasemman puoleisten midien ja diskantin kohdalla.
Kertokaas kun tyhmä olen että voinko kytkeä tuon spl dynamics pro 15d4:n niin että ensimmäinen puhekela sillataan kahdelle ensimmäiselle kanavalle ja toinen puhekela sillataan kahdelle viimeiselle kanavalle??
Comment