mitä suositelisitte kun pakkaa tuo bimmeri rämisemään niin maar pirusti?.Itse olen kuullut bitumi matosta,mutta missä on ne tärkeimmät paikat johon sitä pitäisi laittaa?
E 36 ja räminä
Collapse
X
-
se kontti on sitten pain in da arse...
jos meinaat sitä räminaa mikä kuuluu ulospäin kun luukuttaa.
Comment
-
Mulla rämisee coupessa vasen etulokari!? Sisälle ei oikeastaan kuulu mitään, mutta ulos kuuluu siitä kaiuttimen kohdalta sellainen "zzr zzr" -ääni rumpujen tahdissa. Joissain biiseissä ei kuulu ollenkaan vaikka soittaisi kovaa, mutta esim. joissain Metallican biiseissä kuulostaa ihan siltä kuin Lars hakkaisi rumpuja lokarin sisällä.E36 320i coupé (M50TU)
Comment
-
Originally posted by taagikibikyllä se on melkosta taistelemista e 36 räminöitten kanssa..
itsekin tuli laitettuu bitumii vähän joka paikkaan ja silti rämisi.
mulla resonointi loppu kun vaihdoin uudempaan 3 sataseen
säännöllisesti sopivalla subilla ni kyllä rämisee. Jos ostaa auton mikä ei rämise ni äkkiä bitumia ni se ei alakaan rämisemään."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
Originally posted by OrioNJos takakilpi rämisee, niin laittaa kilven ja kontin väliin pehmustetta..
Retkipatja-materiaali on aika hyvä..Mitä keksisi sitten tolla takaspoirerille kun säki tahtoo pitää ääntä?
-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
Originally posted by WiceroidTuli tosta mieleen et uudet autot ei rämise, aluks. Mut kuuntelepa vuoden verran
säännöllisesti sopivalla subilla ni kyllä rämisee. Jos ostaa auton mikä ei rämise ni äkkiä bitumia ni se ei alakaan rämisemään.
kiitti vinkistä..K.I.M.M.O.
Comment
-
sitä bitumimattoa tai sitten vaimennusmassaa jota myy esim. Powerset
bitumi taitaa vaan olla se halvempi vaihtoehto?MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
Comment