Haulla varmasti löytyy mutta voiko joku kertoa mitä tarvitsen jos haluan asentaa autoon subbarin ja vahvarin sille ja soittaa kuitenkin alkuperäisellä soittimella? Miten ja mistä otan signaalin? Vai helpottaako jos asentaa toisen soittimen tuon alkuperäisen tilalle. Olisi hyllyssä Pioneer rs88.
Kiitos ja anteeksi.
E46 Touring + subbari
Collapse
X
-
Voisiko joku kertoa yhdessä viestissä mitä tarvitsen kun tarkoitus olisi asentaa subbari, vahvari ja uusi soitin e46 farkkuun jossa on Harmann Kardonin hifit. Nuo Harmann Kardonin elementit saavat kelvata nyt alkuun.
Eli tarkoitus olisi vaihtaa soitin, asentaa subbari ja vahvari. Soittimena olisi Pioneerin DEH-P88RS ja subbarille vahvariksi Spl Dynamics S-1200D. Subbaria en ole vielä päättänyt. Tarkoituksena olisi hankkia yksi 12-15" subbari tai sitten asentaa kaksi 8" subbaria.
Onko iso homma vaihtaa alkuperäisen vahvistimen tilalle Spl Dynamicsin S-7006 vai ajaako tuo alkuperäinen asiansa. Kun tuollainen vahvistin myös löytyisi ylimääräisenä.
Eli haulla varmasti löytyy juttua mutta olisi kiva saada yhteen viestiin mitä kaikkea tarvitsen jos alan asentelemaan kyseisiä palikoita. Eniten kiinnostaa miten saan signaalin alkuperäisestä vahvarista uudelle soittimelle kun signaali ei taida kulkea rca:ta pitkin.
Leave a comment:
-
Originally posted by VilleW View PostNe E46 touringin takapään 6x9 on Harmaneissa ns. subbarit johon realoem lupailee 25-5.000HZ taajuuksia. Mutta muuta subia ei ymmärtääkseni ole...
Omassani kun ei ollut noita harmaneja niin en tarkemmin tiedä.
Leave a comment:
-
Ne E46 touringin takapään 6x9 on Harmaneissa ns. subbarit johon realoem lupailee 25-5.000HZ taajuuksia. Mutta muuta subia ei ymmärtääkseni ole...
Omassani kun ei ollut noita harmaneja niin en tarkemmin tiedä.
Leave a comment:
-
Edestä löytyy ovista kahdet diskantit ja midit, takaovista diskantit ja takakopasta 6x9:sit (sedanin ja coupen sijoituksesta en tiedä, mutta luultavasti hattuhyllyltä). H&K:n vahvistin kuuluu samaan settiin. Eli yhteensä 10 kaiutinta.
Leave a comment:
-
Originally posted by VilleW View PostJos tykkää oikeesti musaa kuunnella ja haluaa hiukan äänenlaatuakin,
niin Harman Kardonit on todellakin vähimmäisvaatimus. Eihän niilläkään kuuhun mennä,
mutta orggissysteemiksi ovat kuitenkin jo ihan jees. Vakiot on niin huonot, ettei edes uutisia viitsi kuunnella
ja hifitkin vaan hiukan sitä paremmat. Eli jos ei halua itse alkaa stereoita virittämään, niin kyllä kannattaa etsiä Harmaneilla oleva E46.
E39:eissä taas professional DSP hifi on mun mielestä jo toimiva paketti jota ei tarvitse välttämättä alkaa modaamaan.
Leave a comment:
-
Jos tykkää oikeesti musaa kuunnella ja haluaa hiukan äänenlaatuakin,
niin Harman Kardonit on todellakin vähimmäisvaatimus. Eihän niilläkään kuuhun mennä,
mutta orggissysteemiksi ovat kuitenkin jo ihan jees. Vakiot on niin huonot, ettei edes uutisia viitsi kuunnella
ja hifitkin vaan hiukan sitä paremmat. Eli jos ei halua itse alkaa stereoita virittämään, niin kyllä kannattaa etsiä Harmaneilla oleva E46.
E39:eissä taas professional DSP hifi on mun mielestä jo toimiva paketti jota ei tarvitse välttämättä alkaa modaamaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by Emppu85 View PostOnkoi noi harmann kardonin popit paljonkin paremmat kuin ns normi? Vai mitä kaikkia vaihtoehtoja on?? Kun autoa olen hommaamassa niin kannattaako niihin hifeihin kauheesti tuijotella? Mitä kaikkea harmann kardon hifipaketti sisältää? Monta kaiutinta ja onko oma vahvari? Entäs ns normi hifi systeemi, mitä se sisältää??
Leave a comment:
-
Onkoi noi harmann kardonin popit paljonkin paremmat kuin ns normi? Vai mitä kaikkia vaihtoehtoja on?? Kun autoa olen hommaamassa niin kannattaako niihin hifeihin kauheesti tuijotella? Mitä kaikkea harmann kardon hifipaketti sisältää? Monta kaiutinta ja onko oma vahvari? Entäs ns normi hifi systeemi, mitä se sisältää??
Leave a comment:
-
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Tuossa kuva omasta nikkaroinnin tuloksesta. Kotelo vanerista ja lasikuidusta. Tarvitsen työni puolesta paljon tilaa työkaluille joita kuvassakin näkyy. Vahingosta viisastuneena ostaisin pienemmän, eli laadukkaamman vahvistimen ja laittasin sen siinä takapenkkien takana, kontin lattialla olevan muovin sisään. Kontin pohjan verhoilulevy on vielä kesken. Kotelo on muistaakseni jotain 17 litraa, sopiva kotelon koko tuolle elementille oli jotain 10-16 luokkaa.
Etukajareina on Rainbow:n SAX 5,25", sopii miltei suoraan orkkispaikoille. Diskantin jalkaa joutui hieman sorvaan ja tiivistämään midin reunoja. Näiden asennus kesti tunnin.
Leave a comment:
-
Juu varapyörä on tallissa varalla
Kannattaa siis samalla ostaa pullo renkaanpaikkausainetta ja toivoa ettei kumi puhkea
Itse en ajele pitkiä matkoja niin uskallan näin toimia, toinen tilanne olisi jos joutuisi matkustamaan tolla enemmän. Kaupungissa on kuitenkin apu aina lähellä jos paikkauspullo ei riitä.
Originally posted by NokiLeka View PostTuo vissiin edellyttää varapyörän poistamisen, eikö? Muuten voisi harkita omaankin, mutta itsellä on irroitettava vetokoukkukin siellä säilytystilassa, joten ei viitsisi heittää kaikkia kamoja pois autosta pelkästään subin takia.
Leave a comment:
-
Originally posted by vaviah View PostTuleeko sulle elementti ihan tavaratilan pohjalevyn tasoon vai jääkö sen alle? Eli jätätkö säilytystilaa levyn alle lainkaan? Olis kyllä tosi hyvä jos saisit jonkun kuvan otettua!!
Mutta varapyörä jää siis paikalleen, jos sen nakkaisi huitskuukkaan saisi vielä enemmän kotelolle tilavuutta (jos tarvis). Jää koko paketti siis piiloon sen päällimmäisen levyn alle.
Katsotaan niitä kuvia sitten kun saadaan kapistus valmiiksi.Last edited by mukko; 23-11-2007, 16:16.
Leave a comment:
-
Tuo vissiin edellyttää varapyörän poistamisen, eikö? Muuten voisi harkita omaankin, mutta itsellä on irroitettava vetokoukkukin siellä säilytystilassa, joten ei viitsisi heittää kaikkia kamoja pois autosta pelkästään subin takia.
Leave a comment:
-
Mulla on omassa tollasen firman tekele.
ja sieltä shopista: Sub-Wheel-Box BMW 3 Touring E46
On laadukas ja hyvin istuva kotelo.
Ei tarvii mitään refleksiputkia yms. vaan ihan normaalisti
kiinni tavaratilan pohjalevy ja siinä päällä vielä kuminen kaukalomatto.
Ei pääse kura laitteisiin, eikä kolhiinnu. Ja tosiaankin kuuluu bassot
ihan niin paljon kuin haluaa. Elementti 12" DLS ja kunnon vahvari.
Olen muuten vaihtamassa autoa, joten tämä systeemi voisi olla myynnissä...
Leave a comment:
Leave a comment: