heh heh niinhän se on et yx hullu kysyy enemmän mitä 10 viisasta kerkee vastaamaan :(b)
Mchammer vahvistin
Collapse
X
-
Sitä tarkoitin sanoa että kun sanoit että kun siltaat ykkös ja kakkos kanavat ja sitten on vielä 3 ja 4 vapaana niin ei se vahvistin muutu kolme kanavaiseksi!Vai oonko käsittäny jotenkin tosi pahasti väärin?Jos näin on niin myönnän että oon typerä
Comment
-
Originally posted by DreamanMitäs ootte pojat muuten pitänyt noista vahvistimista? Onko teho riittäny? Mitä te ohjaatte niillä? Muutenkin hyvin toimineet?
Kun itelleni on tilauksessa just samanlainen...Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
Originally posted by TpoSitä tarkoitin sanoa että kun sanoit että kun siltaat ykkös ja kakkos kanavat ja sitten on vielä 3 ja 4 vapaana niin ei se vahvistin muutu kolme kanavaiseksi!Vai oonko käsittäny jotenkin tosi pahasti väärin?Jos näin on niin myönnän että oon typerä
ja kanavat 3 ja 4 edelleen normaalisti.
eli mono kanava, 3,4 kanavat = 3 kanavaapöö
Comment
-
Re: Mchammer vahvistin
Originally posted by Infinity BetaOnko kelläään Mchammer hurricane 4-kanavaista vahvaria
missä lukee päällä 4x375W kun itse ostin erillissarjalla
ja vahvarissa lukee ali-ylipäästö 40-150Hz mutta kun ylipäästön
laitoin 40 hertsiin ei bassoja siltikään kuulunut juuri lainkaan
eikä ääni muuttunut vaikka miten sääti 40-150 hertsin välillä
että onkohan tuossa vahvarissa ollenkaan ylipäästöä
vaikka on merkittykin HI-nappula mistä sen pitäisi saada päälle?Vielä ranskalainen mutta toivottavasti vaihtumassa
Comment
-
Originally posted by DreamanPlus 12e postituskulut=152e. :wink:
Comment
-
Originally posted by DreamanPlus 12e postituskulut=152e. :wink:Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
Originally posted by xtcOriginally posted by DreamanPlus 12e postituskulut=152e. :wink:E39 520iA -02
Comment
-
Itselläni on mchammer tornado 1200 ja hyvin tuntuu tehoja löytyvän.
Kaveri toi saksasta hintaan 95€, hinta-laatu suhde parempi kuin hyvä 8)
4x300/4x275 RMS
2x600/2x560 RMS
Tehtaan ilmoittama RMS mutta luulen että noissa tiedoissa on virhe tai ainakin kuvittelisin että puolittuisi, anyway tehoa riittää :lol:BMW E30 V8 project
BMW E90 325D 08" (Zetor)
BMW E36 "328" 99" Cabrio (KesäLelu)
Comment
-
Itse veikkaan, etä kunnon testejä käyttämällä tuon tehon saa jakaa ainakin neljällä :roll:
Kait tuolla merkillä rahoilleen saa vastinetta, jos tavoitteena on, että kuuluu ääntä 8)BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Originally posted by TpoOriginally posted by krisu_kOriginally posted by TpoOriginally posted by DreamanNo kun siltaat channel 1ja2 ja sit käytä 3ja4 kanavoita ihan normaalisti niin siinähän sinulla on kolmikanavainen vahvistin.
ihan perus asioita
Comment
Comment