heh heh niinhän se on et yx hullu kysyy enemmän mitä 10 viisasta kerkee vastaamaan :(b)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mchammer vahvistin
Collapse
X
-
Originally posted by TpoSitä tarkoitin sanoa että kun sanoit että kun siltaat ykkös ja kakkos kanavat ja sitten on vielä 3 ja 4 vapaana niin ei se vahvistin muutu kolme kanavaiseksi!Vai oonko käsittäny jotenkin tosi pahasti väärin?Jos näin on niin myönnän että oon typerä
ja kanavat 3 ja 4 edelleen normaalisti.
eli mono kanava, 3,4 kanavat = 3 kanavaapöö
Comment
-
-
Re: Mchammer vahvistin
Originally posted by Infinity BetaOnko kelläään Mchammer hurricane 4-kanavaista vahvaria
missä lukee päällä 4x375W kun itse ostin erillissarjalla
ja vahvarissa lukee ali-ylipäästö 40-150Hz mutta kun ylipäästön
laitoin 40 hertsiin ei bassoja siltikään kuulunut juuri lainkaan
eikä ääni muuttunut vaikka miten sääti 40-150 hertsin välillä
että onkohan tuossa vahvarissa ollenkaan ylipäästöä
vaikka on merkittykin HI-nappula mistä sen pitäisi saada päälle?Vielä ranskalainen mutta toivottavasti vaihtumassa
Comment
-
-
Originally posted by xtcOriginally posted by DreamanPlus 12e postituskulut=152e. :wink:E39 520iA -02
Comment
-
-
Itselläni on mchammer tornado 1200 ja hyvin tuntuu tehoja löytyvän.
Kaveri toi saksasta hintaan 95€, hinta-laatu suhde parempi kuin hyvä 8)
4x300/4x275 RMS
2x600/2x560 RMS
Tehtaan ilmoittama RMS mutta luulen että noissa tiedoissa on virhe tai ainakin kuvittelisin että puolittuisi, anyway tehoa riittää :lol:BMW E30 V8 project
BMW E90 325D 08" (Zetor)
BMW E36 "328" 99" Cabrio (KesäLelu)
Comment
-
-
Itse veikkaan, etä kunnon testejä käyttämällä tuon tehon saa jakaa ainakin neljällä :roll:
Kait tuolla merkillä rahoilleen saa vastinetta, jos tavoitteena on, että kuuluu ääntä 8)BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Originally posted by TpoOriginally posted by krisu_kOriginally posted by TpoOriginally posted by DreamanNo kun siltaat channel 1ja2 ja sit käytä 3ja4 kanavoita ihan normaalisti niin siinähän sinulla on kolmikanavainen vahvistin.
ihan perus asioita
Comment
-
Comment