Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elementin kalvon korjaus...

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [Vuti]
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 131
    • Kalakukkoland

    #16
    Juuh, kävin tuossa tuota sikaflexiä etsiskelemässä ja huomasin, että noita sikaflexejä on melkein kymmenen erilaista :lol:
    Oletan, että tarkoititte tuota Sikaflex 221:sta joten ostin sitten sitä...
    -Yksikomponenttinen, PU-pohjainen, elastinen liima- ja tiivistysmassa auto-, autonkori-, LVI- ja kylmäkalusteteollisuudelle. Voidaan hioa ja maalata.
    Värit: Valkoinen, Harmaa, Musta ja Ruskea
    Eli tuota vedän vain tuohon yläripustukseen ja se on siinä?
    \\\V Wannabe-Power

    Comment

    • Dualfun
      Moderator
      • Jan 2003
      • 17854
      • PKS

      #17
      Itse käytin sitä liimallista versiota mustana.

      Purin koko pölykupin irti samalla, postin vaahtomuovirenkaan ripustusten päältä ja liimasin koko ripustuksen uusiksi ja tiivistin sen vielä magneetin puolelta runsaalla kerroksella. Sitten vaahtomuovi takaisin samalla aineella ja eiku elementti takas kiinni 8)
      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
      E28 ///M535i '87 zinnoberrot
      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
      ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
      ½
      G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
      Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
      Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

      Comment

      • jvakeva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2433
        • Kouvola

        #18
        itelleni tuli eräässä kaupassa joku sakry vai mikä lie, no kuitenkin ihan asiallinen peli, joka kannatti korjata. elementissä oli valmistusvirhe, jossa puhekela hankasi. ripustukset irti, KONTAKTILIIMAA yläripustuksen väliin ja paikalleen, huolellisen keskityksen jälkeen tietenkin. ja sen jälkeen alaripustus.

        elementissa ei näy eikä kuulu mitään erikoista, mikä voisi viitata siihen että se olisi joskus ollut rikki.
        B10 V8 # 108
        saab r560 8X4

        Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

        Comment

        • Sami320
          Bimmer Rookie
          • Apr 2004
          • 169
          • Lahti

          #19
          kalvon korjaus

          mä pistin joskus tiivistemassaa se on hyvää koska se ei syövytä(ainakaan mulla) ja se joustaa ja liimaa hyvin
          e30 316 ja e34 520 e46 320d

          Comment

          • Quatzal
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 373

            #20
            Itse autohifiä kilpailumielessäkin harrastavana en voi käsittää, miten työ jätkät saatte noita subbareita rikki.
            Jos kotelo on kunnossa (oikeanlainen, -kokoinen ja tiivis) ettekä paukuta hirveellä säröllä, niin yksikään subbari ei hajoa omaa huonouttaan.
            Valmistusvirheitä toki aina välillä tulee vastaan, mutta ne paljastuvat yleensä jo ennen elementin ruuvaamista koteloon.

            Se GAIN-potikka vahvarin kyljessä on sitävarten, että sillä saa säädettyä tasot kohdalleen.

            Comment

            • Calypsocoupe
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 2932
              • EFNU

              #21
              Originally posted by Quatzal
              Itse autohifiä kilpailumielessäkin harrastavana en voi käsittää, miten työ jätkät saatte noita subbareita rikki.
              Luetun ymmärtämisessä en suosittele kilpailemista :wink:
              - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

              Comment

              • Dualfun
                Moderator
                • Jan 2003
                • 17854
                • PKS

                #22
                Originally posted by Quatzal
                Itse autohifiä kilpailumielessäkin harrastavana en voi käsittää, miten työ jätkät saatte noita subbareita rikki.
                Jos kotelo on kunnossa (oikeanlainen, -kokoinen ja tiivis) ettekä paukuta hirveellä säröllä, niin yksikään subbari ei hajoa omaa huonouttaan.
                Valmistusvirheitä toki aina välillä tulee vastaan, mutta ne paljastuvat yleensä jo ennen elementin ruuvaamista koteloon.
                Mulla riitti yksi kesä ja yksi talvi auton takakontissa, siinä vaiheessa SPL Dynamicsin laatuliima sanoi ittensä irti. Eli mennee kosteuden ja lämmön vaihteluiden piikkiin + että ei se elementti kovin kummosesti ollut alkujaankaan kasattu.
                E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                E28 ///M535i '87 zinnoberrot
                E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

                E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
                ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
                ½
                G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
                Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                Comment

                • FbonE
                  BTCF Member
                  • Jun 2006
                  • 878
                  • Pori

                  #23
                  nostetaan vanhaa ylös hieman.

                  mitäs tököttiä suosittelette alaripustuksen liimaamiseen?
                  jos vakka koittas korjailla hieman tuota autostudion x-12 ihmettä.

                  sikaa meinasin laittaa mut olihan sekin tuubi prkl jässähtäny alapäästä kuten muutkin tuubi mömmöt
                  Kulkineet:E61 525döö
                  ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
                  -Pori Connection-
                  bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...

                  Comment

                  • Rudenorth
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2005
                    • 2415
                    • Iisalmi

                    #24
                    Originally posted by FbonE View Post
                    nostetaan vanhaa ylös hieman.

                    mitäs tököttiä suosittelette alaripustuksen liimaamiseen?
                    jos vakka koittas korjailla hieman tuota autostudion x-12 ihmettä.

                    sikaa meinasin laittaa mut olihan sekin tuubi prkl jässähtäny alapäästä kuten muutkin tuubi mömmöt
                    Joku hyvä liimamassa. Pysyy varmaan epoxillakin?
                    MB W204 C320 CDI
                    Kawasaki Ninja ZX-7R

                    Comment

                    • Oskars
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2007
                      • 450
                      • Pieksämäki

                      #25
                      Ite ainakin koettasin korjata sikaflexillä tai silikonilla kuten täällä jo on ehdoteltu
                      F31 320d XDrive

                      Comment

                      Working...
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎