Itse tilasin juuri CD-soittimen. Tänään tuli. meni vähän yli viikko.
kitupiikki.net
Collapse
X
-
ah, tästäkin putiikista on threadi.. ei tullut ihan autohifiä tilattua mutta e36 säädettävä "premium alustasarja" on tulossa, hintaa järkyttävät 329e
ei mitään suuria odotuksia, kunhan toimii :think ..ja toivottavasti toimitus pelaa nopeasti niinkuin joskus
Comment
-
Ainakin siellä on halpaa ja itse todennut ko paikan hyväksi! Itse tilannut 2 kertaa jouset sieltä ja toimitusaika on ollut n.2viikkoa maksupäivästä! Suosittelen
Comment
-
Originally posted by Spiddu View Postmillanen tilanne liikkeen luotettavuuden kanssa nykyään on?
Olisin ollut tyytyväinen, mutta virtalähde ei vain sovi tuohon monitoriin, joten otin yhteyttä, että halaisin purkaa kaupan.
2 viikkoa myöhemmin, eli nyt, ei ole kuulunut mitään eikä puhelimeen vastata.
Ilmeisesti toimii, jos saa sen tuotteen, minkä tilaa, eikä heittäydy hankalaksi jos saa vähän sinnepäin olevaa tavaraa
Comment
-
Originally posted by Willtord View Postah, tästäkin putiikista on threadi.. ei tullut ihan autohifiä tilattua mutta e36 säädettävä "premium alustasarja" on tulossa, hintaa järkyttävät 329e
ei mitään suuria odotuksia, kunhan toimii :think ..ja toivottavasti toimitus pelaa nopeasti niinkuin joskus
Comment
-
Comment