Nyt tuli impulse suoraan kotiovelle toimitettuna=) päällisin puolin on täysin kunnossa... tasan seitsemän päivää meni, mutta eipä se yönyli suomessa oo saksasta lähetetty paketti :lol:
BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Itse tilasin sieltä sonyn CDX F7500 -cd/mp3 soittimen. Soitin tuli viikon päästä keltaisella kuljetuksella pihaan. Hinta oli 100€ halvempi kuin suomessa. Soitin oli ostettu minun nimissä saksalaisesta autohifi-liikkeestä joka lähetti sen suoraan suomeen. Ei voi muuta sanoa kuin että tilaan jatkossakin kitupiikistä tavaraa. Onko kukaan tilannut sieltä TFT-näyttöjä? Kokemuksia?
Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
kuten tuolla aikaisemmin olen kirjoittanut hankkineeni kitupiikistä blaukkarin los angelesin niin tossa pari viikkoa sitten siintä hajosi se etupaneelia pitävä taustalevy.
No kyselin sähköpostilla miten toimitaan ja sain puhelin numeron johon soittaa.
No huolto onnistui Suomen huoltopalvelussa helsingissä jonne viime maanantaina lähetin soittimen.
Soitin saapui perjantaina postiin ja oli kunnostettu.
Täytyy vain kiittää ja kehua Suomen huoltopalvelua nopeasta toiminnasta ja kuntoon tulleesta soittimesta.
Hyvin tuntuu toimivan saksasta hankitun blaupunktin takuuhuolto Suomessa.
tilasin joulukuun alussa eli noin 3 viikkoa sitte kitupiikki.net:stä panasonicin MP3-soittimen -> ei oo tullu vieläkään -> *ituttaa -> soitin sinne saksaan ni se lupas laittaa tiedot siitä tilauksesta yms. pakettikoodit -> ei oo tullu!
tarvii kohta vaatia rahat takaisin sieltä ku ei vattu enään jaksa venailla prkle...!
tilasin joulukuun alussa eli noin 3 viikkoa sitte kitupiikki.net:stä panasonicin MP3-soittimen -> ei oo tullu vieläkään -> *ituttaa -> soitin sinne saksaan ni se lupas laittaa tiedot siitä tilauksesta yms. pakettikoodit -> ei oo tullu!
tarvii kohta vaatia rahat takaisin sieltä ku ei vattu enään jaksa venailla prkle...!
Mäkin oottelin täs syksymmällä yhtiä kaiuttimia reilu pari kuukautta. Sähköpostila selvis kuukauden odotuksen jälkeen et kyseiset vempeleet oli tällä hetkellä loppu ja yritetään hankkia lisää. Sit ooteltiin taas reilu kuukaus eikä kuulunu mitään. Lähetin taas mailia ja äijä totes unohtaneen koko asian. Tilaamiani kaiuttimia ei ollu tullu vieläkään mut äijä lähetti sit vähän paremmat ja kalliimmat tilalle ja viel 1faraadin konkan kaupan päälle.
Joo minäkin oon jo reilu kolmeviikkoo oottanu pioneerin mp3 soitinta mutta ei oo tullu. Sähköpostia lähetin viikko sitten mutta ei ole vastausta tullut!!!
Comment