pointti on se, että kitupiikki on ainaki mun mielestä hyvä paikka! aina on homma toiminut.
Ja sehän toimii sillä periaatteella että ku tilaat kitupiikistä, niin ne tilaa sit saksan jostain nettikaupasta/kaupasta sen sulle. Eli ei se viivästyminen aina ole kitupiikin vika.
pointti on se, että kitupiikki on ainaki mun mielestä hyvä paikka! aina on homma toiminut.
Ja sehän toimii sillä periaatteella että ku tilaat kitupiikistä, niin ne tilaa sit saksan jostain nettikaupasta/kaupasta sen sulle. Eli ei se viivästyminen aina ole kitupiikin vika.
Ja minä tarkoitin yleisesti ulkomailta tilaamista. En kitupiikkiä.
Pointti oli se että ihan turhaan maksaa suomen välikädelle 40% hinnasta
kyllä sieltä uskaltaa tilata, oon monesti tilannu ja kerran jäi tavara saaputtamatta mutta sekin oli kuljetus yhtiön vika oli annettu jo aikasemmin pois kyydistä
Ja minä tarkoitin yleisesti ulkomailta tilaamista. En kitupiikkiä.
Pointti oli se että ihan turhaan maksaa suomen välikädelle 40% hinnasta
mä oon ihan samaa mieltä, mutta jos kyse on vaikka 100€ ostoksesta, niin mieluummin ostan sen suomesta ja hoidan takuuasiat täällä, ku että alan lähettään kyseistä tuotetta takaisin saksaan ja odottelemaan viikkokausia takaisin saamista.
minä oon ainakin ollut kitupiikin tavaroihin ihan tyytyväinen.. en mitää tuntematonta merkkiä hanki, koska kitupiikistä ei saa "takuuta" tai eivät ainakaa kaverille korvanneet mitään sieltä
Mites sun kaveri hoiti ton asian? Jos omasta virheestä on menny pistämään sen paskaks niin ei siinä mitään takuita jaeta enää..
Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset, Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset. Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
mä oon ihan samaa mieltä, mutta jos kyse on vaikka 100€ ostoksesta, niin mieluummin ostan sen suomesta ja hoidan takuuasiat täällä, ku että alan lähettään kyseistä tuotetta takaisin saksaan ja odottelemaan viikkokausia takaisin saamista.
no toikin riippuu vähän. jos ostan 129e soittimen autostudiolta niin en oleta sen olevan paras laadultaan ja kestävyydeltään, jos se hajoaa niin se hajoaa. ostetaan uusi en näe syytä tapella jostan 100e tuotteesta koska se on loppujen lopuksi tässä konkurssissa pieni osa
no toikin riippuu vähän. jos ostan 129e soittimen autostudiolta niin en oleta sen olevan paras laadultaan ja kestävyydeltään, jos se hajoaa niin se hajoaa. ostetaan uusi en näe syytä tapella jostan 100e tuotteesta koska se on loppujen lopuksi tässä konkurssissa pieni osa
hyvä pointti muuten!
mut entä jos soitin on 600€ arvoinen..
Tilasin juuri äsken kitupiikistä Pioneerin soittimen. Syy tilaukseen kitupiikistä oli se, että ns. suomenmyyjien nettohinnatkaan ei tule lähellekään kitupiikin "ovelta-ovelle" toimitusta ja hintaa.
Switch to surveillance-mode
"You open your mouth again I swear I'm gonna break it" - Kornia, mutta hyvää
e89 Z4 3.5i DKG + hayabusa Tbo
x Porsche 911 C4
x e92 LCI 320dA
x e92 330 xD
x 08 WRX
x e82 123dA
x '88 e30 320i "drifting edition"
x '01 e46 320iM
Tilasin aikaisemmin kesällä pirssiin 13" kattonäytön hintaan 319€. Hinta/laatu-suhde loistava. Toimitus kesti about kuukauden mutta muuten hyvä mesta tilailla.
Täällä näyttäs olevan pääasiassa hyvää kommenttia kuitupiikistä. Meillekki on pojjaat tilanneet autoihinsa jotain vahvistimia ja subbaria, ite en oo vielä ainakaan vaikka harkinnassa on ollutkin. Jotkut vaan ovat kovasti väittäneet että on ihan paskaa tavaraa..
e30 323i Cabrio
e36 320i Touring -95
Honda CB 600 Hornet -98 ex e39 530da Touring M-Sport -01
ex e36 323i M-Sport -98
ex e36 316i -97
Comment