Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 coupe purkaminen hifejä varten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smack
    BTCF Member
    • May 2005
    • 320
    • Oulu

Originally posted by kooma
    Joo toi kuva oli ainoa mikä mulla oli edes hiukan tuolta suunnalta, laitoin että jos vaikka antaa vinkkiä tuon kohdan toteutuksesta. En muista kyllä tuon hätävilkun tienoon olleen ongelmallinen, ainoa isompi pään raapiminen tuli siitä että miten sen kyynärnojahässäkän saa purettua. Mun muistikuva on että mulla piuhat menee sen etu ja takaosan sauman kohdalla koko konsolin alta. Etuosa mulla ei ollut kokonaan irti mutta melkein.
    Jep, sinä oot sitten vetäny piuhat vähän erilailla. Noh, sitten pitäisi vielä tänä vkl:nä virtapiuhat vedellä vahvistimelle, olettekos laittanut jotenkin hienosti akulta (takakontista) verhoilun takaa takapenkin taakse, vai miten? Ja subbarikotelon kiinnitys, onko mitään hyvää patenttia?

Comment

• kooma
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2004
      • 1022
      • Pikis

Originally posted by Smack
      Jep, sinä oot sitten vetäny piuhat vähän erilailla. Noh, sitten pitäisi vielä tänä vkl:nä virtapiuhat vedellä vahvistimelle, olettekos laittanut jotenkin hienosti akulta (takakontista) verhoilun takaa takapenkin taakse, vai miten? Ja subbarikotelon kiinnitys, onko mitään hyvää patenttia?
      Plussa kulkee joo kontin alakulmia pitkin verhoilun alla. Mulla on subbari kuskin puolen takakulmassa ja vahvari siinä vieressä, jää melkein koko tavaratila vielä käyttöön.
      Attached Files
      Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor

Comment

• Smack
        BTCF Member
        • May 2005
        • 320
        • Oulu

Nonniin.. sain keskikonsolinkin paikalleen ja sitärataa, enään pitäs laittaa jokusen viikon päästä oven alkuperästen diskanttien tilalle 3,5" koksut. Eipä kukaan tiedä mikä niiden alkuperästen diskanttien jakotaajuus on?

On kyllä soundi ihan pyllystä ilman taajuuskorjauksia alkuperäsellä diskantilla ja 6,5":lla kickpanelissa. Jospa se paranis jahka 6,5" jää vain midiksi ...

Comment

• kooma
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2004
          • 1022
          • Pikis

Originally posted by Smack
          Nonniin.. sain keskikonsolinkin paikalleen ja sitärataa, enään pitäs laittaa jokusen viikon päästä oven alkuperästen diskanttien tilalle 3,5" koksut. Eipä kukaan tiedä mikä niiden alkuperästen diskanttien jakotaajuus on?
          Taajuudesta en osaa sanoa mutta mun mielestä hp filtteri on siinä alkuperäisessä elementissä itsessä mukana, eli piuhaa pitkin tulee koko kaista (ellei ole alkuperäinen soundsystem vahvari jossa on jakarit). Oletko tällä hetkellä suodattanut jotenkin yläpään pois noilta kuuspuolikkailta?

Comment

• Smack
            BTCF Member
            • May 2005
            • 320
            • Oulu

Taajuudesta en osaa sanoa mutta mun mielestä hp filtteri on siinä alkuperäisessä elementissä itsessä mukana, eli piuhaa pitkin tulee koko kaista (ellei ole alkuperäinen soundsystem vahvari jossa on jakarit). Oletko tällä hetkellä suodattanut jotenkin yläpään pois noilta kuuspuolikkailta?
            Oon suodattanu. Siksi oliskin kiva tietää, että mistä suodattelee. Nyt laitoin 5khz jaot molemmille.

Comment

• Kuqi
              Moderator
              • Sep 2002
              • 12552
              • Oulu

Plussa kulkee joo kontin alakulmia pitkin verhoilun alla. Mulla on subbari kuskin puolen takakulmassa ja vahvari siinä vieressä, jää melkein koko tavaratila vielä käyttöön.
              En jaksanut lukea koko threadia mutta minkä kokoinen tuo sun kotelo on? olen suunnitellut just samanlaista asennusta, ehkä saumattomampaa vaan.
              BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
              BMW CRUISE BIKE 2017
              TREK POWERFLY 4 2021
              @kukisenjussi instagram

Comment

• kooma
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2004
                • 1022
                • Pikis

Originally posted by Kuqi
                En jaksanut lukea koko threadia mutta minkä kokoinen tuo sun kotelo on? olen suunnitellut just samanlaista asennusta, ehkä saumattomampaa vaan.
                Toi on about 26L (ja siis refleksi) mutta kyllä siihen vielä isommankin saa jos tarvii. Toi mun on aika syvä, se kontin verhoilu on kaikki leikattu pois sen takaa. Ohessa yksi kuva tekovaiheesta.
                Attached Files

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎