Eikös tuohon e30 320i :n perään pitäisi myös laittaa sana ( mällätty) !!!!
No mistäs siäkii sen jo oot kuullu?
Hommahan meni niin et olin tos eilen iltasella tol äipän viaskol liikentees ja sanoin kaijulle et bemu kävi tolpas, ni nyt koko kotka jo "tietää" et se on paskana...
No mistäs siäkii sen jo oot kuullu?
Hommahan meni niin et olin tos eilen iltasella tol äipän viaskol liikentees ja sanoin kaijulle et bemu kävi tolpas, ni nyt koko kotka jo "tietää" et se on paskana...
Minä tarkoitin tuota meidän lentokentän pätkää...... jonne "drifteri" uppos!
E39 523 TOURING Monark 1959, Race sierra & Race prelude.
EX: E30 316 , E36 318i , E30 325i touring E30 318 I M touring ja noin 50 muuta PASKAA....
Radio 17 Pin Connector
Pin Function Wire Color
1 Left Front + YL/RD
2 Right Front + BU/RD
3 Left Rear + YL/BK
4 Telephone Mute
5 Ignition VI/WT
6 Right Rear + BU/BK
7 Not Used
8 Not Used
9 Battery RD/WT
10 Not Used BK/WT
11 Not Used
12 Left - YL/GY
13 Illumination GY/BK
14 Right - BU/GY
15 Ground BR
16 Power Antenna WT
17 Not Used
CD 10 Pin Connector
Pin Function
A Data
B Enable
C Digital Ground
D Right Channel Ground
E Left Channel Ground
F Clock
G Reset
H Ground
I Right Channel
J Left Channel
no siltihän sinä vaihdat mun etupään tolpat niinkuin "sovittiin"
E39 523 TOURING Monark 1959, Race sierra & Race prelude.
EX: E30 316 , E36 318i , E30 325i touring E30 318 I M touring ja noin 50 muuta PASKAA....
Joo, tavallaan. Eli heivasin sen orkkis viritinvahvistimen hyllylle sieltä paksista ja vedin soittimelta johdot paksiin jossa yhdistin ne vahvistimelta lähteviin kaiutin johtoihin. Ei tarvinnut särkeä orkkis johtoja tai liittimiä. Eikä myöskään vetää joka kajarille uusia johtoja ympäri autoa.
Yhteensä 8x kaijutinjohtoa ja antennipiuha sekä samalla kannattaa vetää mahdolliset RCA:t yms jos haluaa vielä kytkeä erilliset vahvarit väliin. Käytännössä tuollainen uudehko radio on tehokkaampi kun se alkuperäinen bavaria vahvari, joten ilmankin pärjää kyllä.
Comment