Eli minkä kokoset kaijuttimet sinne menee heittäen paikoilleen 5.25" vai 4" ??
E30 jalkotilan kaijuttimet
Collapse
X
-
5.25"kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
RIP
vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
_______________________________________
Team BTCF-World Of Pirates
sigpic
-
Korotuspalalla hyvin 6,5". Ainoa ongelma saattaa olla hanskalokero, itselläni se ei auennut kunnolla enää siinä vaiheessa vanhassa autossa.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
HeheOriginally posted by pyrozHifin eteen tehdään uhrauksiaOriginally posted by DualfunKorotuspalalla hyvin 6,5". Ainoa ongelma saattaa olla hanskalokero, itselläni se ei auennut kunnolla enää siinä vaiheessa vanhassa autossa.
Kyllä ne viis vartit riittää...
German Trademark
Comment
-
Juu tästäkin piti sanoa :lol:Originally posted by LarPPa.tKorotuspalojen kanssa seuraavaksi ongelmaksi hansikaslokeron jälkeen tulee konepellin avausvipu.. Eipä sitäkään silti tarvittaessa ole paha siirtää/kehitellä uutta systeemiä.
Eli sen alle tein puusta muutaman millin korotuspalan, jolla sen sai juuri kaiutinverkon eteen ja jopa todella hyvin toimivaksi! Sitten vielä uusi muotoilu jalkatilan pahviin sille vivulle ja avot. Varsin helppo projekti.
Touringissa "tyydyin" 5 ja varttisiin ihan siksi, että siinä on muoviset ritilät kaiuttimien edessä ja halusin todella stock asennuksen eli asensin ne sinne taakse kuten vakiokajaritkin.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Originally posted by FreeZmutta aiheuttaa sen että hanskalokero ei aukea nimeksikään..ja pakko tehäd jonkun laisia muutoksia.. :roll:Originally posted by bmw_coupekyllä sinne 6,5" menee pienellä muutoksella ilman korotuspaloja..
niinhän kirjotinkin että pitää tehdä muutoksia.
Comment
-
No eipä mennyt ainakaan Velocity VX172. Magneetti otti kiinni peräpeltiin vaikka otti siitä muovisen kupin pois päältä. Sen takia piti laittaa alle korotusrenkaat (ja tietysti tehdä uudet ruuvinreiät) :POriginally posted by bmw_coupekyllä sinne 6,5" menee pienellä muutoksella ilman korotuspaloja..E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Mitäs parannuksia ootte tehnyt kun ootte laittanut e30 kajarit kiinni? tuntuu olevan aika kova ääninen auto, oletteko laittanut jotain äänieristemattoja jos olette niin minnekkäs? ja mitä kannattaa huomioida tuossa rojektissa?
Mitäs mieltä olette näistä? http://www.mds.fi/?artnr=FCS525 vois olla aika passelit tuonne.
Comment
-
Laita nyt edes joku laadukas sarja jos olet kajareita asentamassa. Tätä sarjaa en voi kuin suositella. Midit potkii mukavan napakasti ja diskantti on korvia hivelevä (tämän hintaiseksi). Hiukan kalliimpi on, mutta äänenlaatu tuplasti sen mitä noissa ~100e sarjoissa. Itse en edes ostaisi Hertziä, Rainbowta tai Peerlessiä samalla hinnalla. Eri asia sitten kun aletaan hintaa lisäämään.Originally posted by juustomummo View PostMitäs parannuksia ootte tehnyt kun ootte laittanut e30 kajarit kiinni? tuntuu olevan aika kova ääninen auto, oletteko laittanut jotain äänieristemattoja jos olette niin minnekkäs? ja mitä kannattaa huomioida tuossa rojektissa?
Mitäs mieltä olette näistä? http://www.mds.fi/?artnr=FCS525 vois olla aika passelit tuonne.
E30 kovaääninen? Meneppäs johonkin saman ikäiseen Corollaan. E30 on sitä keskitasoa. Kaiuttimista ei myöskään kuulu kovin hyvin kun ne ovat jalkatilassa ja niillä on siellä pieni kotelotilavuus. Suurin osa erillissarjan mideistä toimii parhaiten suurella tilavuudella, kuten ovessa jossa käyttää tyhjää tilaa ilmatilana.- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
Comment