Ota yhtettä JBL:n maahantuojaan, taitaa olla Harman Consumer Finland tjsp. Ainakin JBL:n kotikajareiden varaosissa palvelu toimi hyvin.
Subi paloi, takuuhan ei korvaa.. Kokemuksia?
Collapse
X
-
Vielä sellaista että säröytymisen kuuleminen subbarista on todella hankalaa. Säröä täytyy olla aika reilusti että sen kuulee subbarin äänen alta. Ja jos säröllä soittelee pitempäänkin niin ei ihme että kelat lämpenee. Eikä sitä säröäkään taida tuollaisella vahvistimella hiljaa soitettaessa tulla, joten ei tarvitse sanoa että "ei sen kuuleminen hankalaa ole". Desibelejä kun alkaa olla yli 100 niin yritä siitä seasta säröä kuulla.
Comment
-
-
Nämä tilanteet missä maahantuoja tai myyjä tulee vastaan uuden subin kanssa tai kustantavat itse osan, on valmistajalle TÄYSIN vapaaehtoista. Jos puhekelat ovat palaneet, eikä mitään ilmentävää valmistusvirhettä löydy.
95% vikatapauksista subbareita käsitellään ja/tai soitetaan väärin/vääränlaisilla varusteilla. Suurin virhe, minkä subbarin omistaja voi tehdä - on (kuten aiemmin mainittu), että subbaria luukutetaan vahvistimella joka suuremmissa tehonlykkäyksissä säröytyy. Vahvistimissa pitää olla reilusti enemmän RMS voimantuottoa kuin mikä on subwooferin RMS sietokyky, näin ei tarvitse varoa elementin rikkoontumista kunhan vahvistin on säädetty oikein.
Se, jos valmistajalta saa aina suoraan uuden subbarin kun yksi palaa, kertoo vain ja ainoastaan tuotteen huonosta laadusta eikä "hyvästä asiakaspalvelusta". Tätä tarinaa on kuunneltu aivan liian useasti samalta merkiltä. *wink wink SPL Dynamics* Hyvähän se on asiakkaan saada uusi aina tilalle kun edellinen palaa, mutta ei se sitä tuotetta yhtään sen paremmaksi muuta.
Siinä mun 5 senttiä :PKokeile taikatryffeleitä, niitä saa laillisesti ostaa Alankomaiden sisäpuolella älypuodeista. Käyttöohjeet annetaan mukaan, jos et saa sellaisia niin pyydä myyjältä ja lue ne ensin - hyvää matkaa!
Comment
-
-
Originally posted by Jaksu View PostOta yhtettä JBL:n maahantuojaan, taitaa olla Harman Consumer Finland tjsp. Ainakin JBL:n kotikajareiden varaosissa palvelu toimi hyvin.
Joo no sinne olin jo silloin aiemmin yhteydessä. Maahantuoja tuli siinämielein vastaan että 400€ ja saat uuden Gti:n eli käytännössä olisi iso raha pitänyt laittaa heti likoon. Tällöin kuoppasin koko harrastuksen.
Originally posted by Nixon777 View Post95% vikatapauksista subbareita käsitellään ja/tai soitetaan väärin/vääränlaisilla varusteilla.
Se, jos valmistajalta saa aina suoraan uuden subbarin kun yksi palaa, kertoo vain ja ainoastaan tuotteen huonosta laadusta eikä "hyvästä asiakaspalvelusta".
Comment
-
Comment