Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 4:3 > 16:9 + digi + navi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luntti
    replied
    Originally posted by Valkman View Post

Miten tuon nyt saa nollattua pois? Sama kysymys "timer"- kohdassa, sillä aikasemmin siinä oli jotku --"-- tyyliset viivat, mutta ensimmäisen kokeilun jälkeen mitattu aika jäi näkyviin ja ei ole poistettavissa.

Ei vakavaa, mutta ärsyttää...
    Otappa se aux ventilation(vai mitä siinä lukee) päävalikosta ja timer 1ja 2 raksi(t) pois.

Leave a comment:

• Dualfun
    replied
    ...
    Sillä tavalla se on suunniteltu, että edelliset lukemat pysyvät muistissa / kelaavat miinuksen puolelle. Siinä missä ne sinua ärsyttävät, saattavat ne toisille olla tärkeää tietoa

Leave a comment:

• Valkman
    replied
    Jos kehtaa tähän väliin laittaa vähän kysymyksiä tuon navin käytöstä... eli testasin ensikertalaisena navin käyttöä ja hainkin jo esimerkinomaisesti sijainnin, jonka etäisyys kilometreissä tulee ajotietokoneen näytölle "distance" kohtaan. Noh, deletoin määränpään pois, mutta nuo kilometrit jäi... ja juoksevat jatkuvasti alaspäin, eikä loppua ole näkyvissä... Skrollasin sitä lukemaa 1 kilometriin, mutta sehän jatkoi matkaa miinuslukemiin.

Miten tuon nyt saa nollattua pois? Sama kysymys "timer"- kohdassa, sillä aikasemmin siinä oli jotku --"-- tyyliset viivat, mutta ensimmäisen kokeilun jälkeen mitattu aika jäi näkyviin ja ei ole poistettavissa.

Ei vakavaa, mutta ärsyttää...

Leave a comment:

• sirkus
    replied
    Kyllä mulla ainaki lukee cd levyjä.

Leave a comment:

• Luntti
    replied
    Eipä hänelle kelvannut mun tekemät cd tai dvd päivitys levyt. Sylkäsi ulos.
    Samoin ei kelvannut navi 2006 CD versio. Sen se meinas unohtaa sisään.
    Pitäiskö tuon edes lukea CD levyjä?

Leave a comment:

• 10+
    replied
    Mahtaako joku saannut edes jonkun luotettavan "nettiversion" toimimaan? Ja maksaako uusin cd kartta bemarin tiskillä yhtä paljon kuin eräässä toisessa merkissä... 650 euroa??
    Pistä Buksin-1 privaa niin säästät huomattavan summan rahaa

Leave a comment:

• Valkman
    replied
    Mahtaako joku saannut edes jonkun luotettavan "nettiversion" toimimaan? Ja maksaako uusin cd kartta bemarin tiskillä yhtä paljon kuin eräässä toisessa merkissä... 650 euroa??

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    Originally posted by KiMM0^ View Post
    mikähän navi mööbeli mulla autosta löytyy. -97 540ia.. toi näyttö on ainakin 4:3 ja cd boxi löytyy takaata.

netistä löysin semmosen kartan kun "bmw scandinavien 2007-1" poltin sen cdlle imagena hitaimmalla. mutta sylkee levyä ulos.

sain ko. auton tänään joten ei mitään hajua mistään päivityksistä tai koko laitteesta.

neuvokaas viisaammat!

Kiitos.
    MK1 tai mk2, hyvä että se sentäs sylkeee ulos kun jotkut "nettiversiot" jää lopullisesti sisälle eikä tule ikinä ulos että kannattaa olla varovainen että mitä paskaa sinne sisälle työntää.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by Stone View Post
    Taitaa olla MK1 tuo sun navi, no ehkä jopa MK2.

Netistä voi "löytää" kaikenlaista toimivaa ja toimimatonta. Veikkaan, että sun image on ollut viallinen.. Mutta hetkinen, onkos 2007 tehty enää CD karttoja?
    tehdään ja uusin on 2007-2

Leave a comment:

• Stone
    replied
    Originally posted by KiMM0^ View Post
    mikähän navi mööbeli mulla autosta löytyy. -97 540ia.. toi näyttö on ainakin 4:3 ja cd boxi löytyy takaata.

netistä löysin semmosen kartan kun "bmw scandinavien 2007-1" poltin sen cdlle imagena hitaimmalla. mutta sylkee levyä ulos.

sain ko. auton tänään joten ei mitään hajua mistään päivityksistä tai koko laitteesta.

neuvokaas viisaammat!

Kiitos.
    Taitaa olla MK1 tuo sun navi, no ehkä jopa MK2.

Netistä voi "löytää" kaikenlaista toimivaa ja toimimatonta. Veikkaan, että sun image on ollut viallinen.. Mutta hetkinen, onkos 2007 tehty enää CD karttoja?

Leave a comment:

• KiMM0^
    replied

neuvokaas viisaammat!

Kiitos.

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    Originally posted by luntti View Post
    Trimble on vanha gps-paikannin mikä on jäänyt ylimääräiseksi ja antenni siirretty navin taakse, tuolla et tee enää mitään jos et meinaa laittaa mk1-2:sta takaisin.

Aivan... niinpä tietysti.
    Ja eiku lisää pökkyä pesään.
    Nyt kun mulla on vanha päivitys niin mites sitten uudemman päivitys tapahtuu. Esim. jos imutan täältä http://www.gren.ru/navi%20OS%20software.html . Niin imutanko tuon v29.1. Mitäs sitten pitää tehdä?
    Imuta se ja polta hitaimmalla nopudella se ja työnnä naviin avain 1 asennossa ja seuraa näyttöö tulevia ohjeita äläkä sooloile siinä samalla mitään muuta

Leave a comment:

• Luntti
    replied
    Trimble on vanha gps-paikannin mikä on jäänyt ylimääräiseksi ja antenni siirretty navin taakse, tuolla et tee enää mitään jos et meinaa laittaa mk1-2:sta takaisin.[/quote]

Aivan... niinpä tietysti.
    Ja eiku lisää pökkyä pesään.
    Nyt kun mulla on vanha päivitys niin mites sitten uudemman päivitys tapahtuu. Esim. jos imutan täältä http://www.gren.ru/navi%20OS%20software.html . Niin imutanko tuon v29.1. Mitäs sitten pitää tehdä?

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    Originally posted by luntti View Post
    Olen kysynyt, mutta olen pihalla kuin lumiukko. Nähtävästi tarvin 16:9 tvmodulin ja mulla on kai sitten vanha 4:3 moduli. Vaikka muuten on päivitetty osaa tuonne. Mm. tuo näyttö ja DVD navi.
    Ja toisaalta tuleeko TV kuva ihan laitoja myöten? Kun oikeestaan tuo mun TV kuva on jo laajakuva, mutta reunoilta jää puuttumaan.

Muut näkymät on kyllä reunoja myöten.

Lyödään lisää sekaannusta omiin ajatuksiin. Mikähän osa tämä sitten on?
    Musta pistoke ja antennin johdon paikka. Antenni paikkaan tosin ei mene mitään.

http://www.luntti.1g.fi/kuvat/BMW/740i/25.9+07+006.jpg
    Sulla on vanha videomoduli mistä puuttuu 16:9 kuvasuhde.

Trimble on vanha gps-paikannin mikä on jäänyt ylimääräiseksi ja antenni siirretty navin taakse, tuolla et tee enää mitään jos et meinaa laittaa mk1-2:sta takaisin.

Leave a comment:

• Luntti
    replied
    Originally posted by sirkus View Post
    Eli Luntti, kantsiis siis kysyä buksinilta jos haluut töllön 16:9 muotoon
    Olen kysynyt, mutta olen pihalla kuin lumiukko. Nähtävästi tarvin 16:9 tvmodulin ja mulla on kai sitten vanha 4:3 moduli. Vaikka muuten on päivitetty osaa tuonne. Mm. tuo näyttö ja DVD navi.
    Ja toisaalta tuleeko TV kuva ihan laitoja myöten? Kun oikeestaan tuo mun TV kuva on jo laajakuva, mutta reunoilta jää puuttumaan.

Muut näkymät on kyllä reunoja myöten.

Lyödään lisää sekaannusta omiin ajatuksiin. Mikähän osa tämä sitten on?
    Musta pistoke ja antennin johdon paikka. Antenni paikkaan tosin ei mene mitään.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎