Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 alkuperäisen mankan irrotus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smack
    BTCF Member
    • May 2005
    • 320
    • Oulu

Originally posted by Leba
    Mä en kyllä tätä naula juttua nyt tajunnut, mitä itse olen noita nähnyt ja irroitellut, niin kaikki on ollut pienillä kuusiokoloilla reunoista kiinni
    No ainakin kun ne lipareet otti irti niin löyty 4 reikää mistä ei nähny taskulampulla mitään ja aika syvälle ne naulat meni ennenku mitään löyty.. että tuskin on kuusiokokoilla reunoista kiinni. Ellei ne oo niin pienet, etten näe niitä?

Comment

• vilsku
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2003
      • 729
      • Tampere

Originally posted by Smack
      No ainakin kun ne lipareet otti irti niin löyty 4 reikää mistä ei nähny taskulampulla mitään ja aika syvälle ne naulat meni ennenku mitään löyty.. että tuskin on kuusiokokoilla reunoista kiinni. Ellei ne oo niin pienet, etten näe niitä?
      Mulla oli kanssa tommonen systeemi, eli mukana tuli U malliset koukut (paksuus jotain 1mm, pyöreää metallitankoa, ja molemmat päät vielä hiottu teräviksi). Ensin taistelin ton soittimen irrotuksen kanssa kun ei meinannu irrota sitten millään, kunnes hiffasin että ne raudat pitää painaa todella syvälle ennenkun ne irroittaa sen soittimen. Ne jopa "naksahtaa" kun uskaltaa tönätä tarpeeksi.

Jos ne sun naulojen päät ei oo tarpeeks terävät eli ei mahdu tarpeeks pohjaan asti?
      e61 525d (2006)
      ex: e36 328i M-Sport (1996)
      ex: e30 316i (1988)

Comment

• Janzki
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 4947
        • Lohja

Oman e36:sen vakio soittimen sivusta kuva joka toivottavasti auttaa hokasemaan tuon systeemin.
        Attached Files
        Sähköposti.
        IG: janzki_

Comment

• Smack
          BTCF Member
          • May 2005
          • 320
          • Oulu

Ok.. pitääpä koittaa terotella nauloja tai hankkia pitempiä, tai jos ei muuten naksaha ni pitää vasaroida ne paikalleen

Comment

• Leba
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 2101
            • Espoo

Ai noihan on noita köyhän mallin kasettisoittimia, ei mulla niistä mitään tietoo oo no ei ny kai...
            Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

Comment

• _Japa_
              Newbiemmer
              • Oct 2005
              • 8

Originally posted by jeps
              mites tos e36 vakiomankan takana ku on se musta oma johto mötikkä ni eka sitä pitää ruuvarilla vetää ylös mut mitäs sen jälkee? oli helvetin kiree joka suuntaan enkä saanu ite piuhoi irti?
              minulle suuri ihmetys tuli siitä johdon määrästä irroituksen jälkeen.. en keksinyt puolillekkaan käyttöä kun erotin virtajohdon ja kaiutin johdot toisistaan..

nyt olis tarkoitus kytkeä tämän kesäinen soitin kiinni mutta herätevirtapiuha kateissa?

en nimittäin löytänyt muuta virtapiuhan näköistä kuin yhden punaisen..

muistuuko mieleen kenellekkään? ja kehtaan myöntää et taitaa olla eka soitin jonka kytken autoon, joten laitetaan sen piikkiin..
              Last edited by _Japa_; 06-10-2005, 20:50.

Comment

• Laakeri
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2005
                • 983
                • Rovaniemi

Helpoimmalla olisit päässyt, kun olisit hakenut suoraan esim. biltemasta johtosarjan muuntimen ja laittanut vain sen väliin, soitin olisi suoraan pelannut ilman säätämistä (makso se vissin 8e) Oliko siinä nipussa keltaista johtoa? Muistaakseni ainakin E34:sessa tarvittavat virtajohdot olivat keltainen ja punainen (ja maajohto tietty), mittaa yleismittarilla mikä niistä johdoista on virtalukon kautta tuleva ja mikä on jatkuva virta.
                E36:sessa tarvit myös muuntimen antennijohdolle, jotta saat sen sopimaan uuteen mankkaan. (26e pemuliikkeessä, varaosaliikkeessä 2e)
                E34 S38B38
                E36 S50B30us hx52 ->M50B32
                2gen RAM 5.9 cummins

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍