Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 Hattuhyllyyn refleksi putki???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uuniperuna
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 378
    • Joensuu

Poraat ensin porakoneella pari reikää ja sen jälkeen kuviosaha käyttöön (metalliterä)
    Sitä saa mitä tilaa...

Comment

• pekka heikkinen
      Newbiemmer
      • Jun 2004
      • 27

Juup no bmw on kyllä siitä paska rakkine et peräkontti on tosi tiivis ja eihän sitä painetta taho sieltä irrota mut mua ainaki autto hirveästi kun otín sen vakio hatty hyllyn käsiini sieltä ja ruuvasin vakio taka kaiuttimien muovikehykset ensiksi helvettiin sitten vahvensin hattuhyllyä wurthin koriliimalla ja 4mm bitumilla sitten vedin 2 putket läpi entisten taka kaiuttimien reikien läpi ja potkasin takaistuimen takana olevan piste hitsillä kiinni olevan "suksiluukun mäkeen ja vielä lopuksi vaimensi peräkontin kannen bitumilla niin kummasti alko kapiinissa paine pamahtelee .... 8) semmottee

Comment

• Sonar
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2004
        • 833
        • Vantaa

Itse painin tällä hetkellä samaisten ongelmien kanssa..

E36 Coupen hattuhylly hyppii ja tärisee aika iloisesti subbareiden tahtiin. Se mitä ajattelin tänään tehdä on ottaa orkkiskajarit helvettiin ja jättää vain ritilät paikoilleen. Samalla voisi kattoa jos ilman tappelua saisi sen hattuhyllyn poies ja vahvistella sitä pikkasen..

Pitäisi samalla kokeilla miten vaikuttaa elementtien suuntaus.. On näet tällä hetkellä konttiin päin. Ja sisään ei tule painetta kirveelläkään.. ..sekin tosin on pienempi ongelma kun tuo ihana räminä ja pärinä hattuhyllystä :|

Mutta nyt auton kimppuun ->
        :think

Comment

• reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

Originally posted by Sonar
          Itse painin tällä hetkellä samaisten ongelmien kanssa..

E36 Coupen hattuhylly hyppii ja tärisee aika iloisesti subbareiden tahtiin. Se mitä ajattelin tänään tehdä on ottaa orkkiskajarit helvettiin ja jättää vain ritilät paikoilleen. Samalla voisi kattoa jos ilman tappelua saisi sen hattuhyllyn poies ja vahvistella sitä pikkasen..

Pitäisi samalla kokeilla miten vaikuttaa elementtien suuntaus.. On näet tällä hetkellä konttiin päin. Ja sisään ei tule painetta kirveelläkään.. ..sekin tosin on pienempi ongelma kun tuo ihana räminä ja pärinä hattuhyllystä :|

Mutta nyt auton kimppuun ->
          Niin, no mulla kotona esim. subi ois olohuoneessa mieluummin ku makkarissa... Autossa bandikotelon putket hattuhyllystä, ku harvemmin sitä musiikkia peräkontissa kuuntelee... :juo
          ...

Comment

• Pemppa
            BTCF Member
            • Aug 2004
            • 80
            • Imatra

No Niii... löytyhän niitä kromisia putkia

eli Hifipiste Vantaa
            SOPEMÄKI RACING.COM

Coupe 325

Comment

• bmwbmw
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 1370
              • Kainuu

Noin uudessa bemussa peräkontin ja kabiinin välinen hengitys on melko heikonlainen niinkuin vanhoissakin... jos et halua leikata koko peltiä pois niin ainoa hyvä vaihto ehto on suljettu bandpass ja ssitä suoraan putket hattuhyllyn läpi... :roll:
              sigpic
              Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

Comment

• Ari
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2004
                • 182
                • Pori

mulla on vähä samallaisii ongelmii ton hattuhylly kanss! aattelin ottaa koko hyllyn vex ja alkuperäiset kajarit roskii mut en oikee tajunnut miten se hylly irtoo sieltä ku siin on turvavyöt edess ja penkkikin täytys irrotaa..... kyl o tehty vaikeex....ääää! :juo
                Viddu! missä mun biimeri o??!! jaa tossahan se 320td
                super nopee kuminryttääjä

Comment

• Sonar
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2004
                  • 833
                  • Vantaa

Originally posted by Ari 2
                  mulla on vähä samallaisii ongelmii ton hattuhylly kanss! aattelin ottaa koko hyllyn vex ja alkuperäiset kajarit roskii mut en oikee tajunnut miten se hylly irtoo sieltä ku siin on turvavyöt edess ja penkkikin täytys irrotaa..... kyl o tehty vaikeex....ääää! :juo
                  ..ehkä sitten jätät tekemättä..? :roll:
                  :think

Comment

• sko
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2004
                    • 295

Olen miettinyt jo laittas hattuhyllyyn joka 2kpl 12" tai 2kpl 10", ne vois ehkä saada sopimaan kun "hieman" poistas peltiä :oops: Rakentas niille suljetunkotelon..

Auto on e36 coupe.

Onko ihan hullu idea :?: :!:

Comment

• Antti_
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2004
                      • 364

mä tein sillee ton hattuhyllyhomman kanssa et vanha irti , kuidusta uus samanlaine , sit vähä uretaanii et sai korotettuu kuusyseille paikat , pientä muotoo , ja päälystäminen, (päälystin valkoseks mut sit piti keskelle laittaa mustaa ku peruutuskamerasta näkyny mitää, kaikki valkee heijastu lasiin....) välii vähä vaahtomuovii ni ei rämisekkää vaikka mitä tekisit.

sit ku on toi ihme suksipoksi homma ni tein supikotelon niin et elementti tulee just siihe aukon kohalle (revin sen pussijutun pois) , refleksit o suoraa ylöspäin , jos laittaa sen luukun kiinni ni ei kuulu basso yhtää , mut luukku auki kyllä hengittelee sisää iha hyvi

Comment

• Ari
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2004
                        • 182
                        • Pori

Originally posted by Sonar
                        Originally posted by Ari 2
                        ..ehkä sitten jätät tekemättä..? :roll:
                        Enpä taida jättää. ei siitä tarvi ku irrotaa kaikki takapenkit ja turva vyöt! palakakkua....
                        Viddu! missä mun biimeri o??!! jaa tossahan se 320td
                        super nopee kuminryttääjä

Comment

• mKA
                          Bimmer Rookie
                          • Apr 2004
                          • 188
                          • Ylöjärvi

Hmm, tuo hattuhyllyn irroitus ei välttämättä ole se paras ajatus. Saattaa korin jäykkyys hieman kärsiä mikäli olen oikein ymmärtänyt -> nitinää, natinaa ja rikkoutunut takalasi...korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä.. :roll:
                          E28 524td -87
                          E28 518tic ikuisuusprojekti -86
                          E30 316i -89
                          Ex E32 735iA -89
                          Ex E28 518i -86 x 2krt
                          Ex E34 520iA -91
                          Ex E34 535i -91 Naturally-aspirated
                          Ex E32 730i -89
                          Ex E28 518i -87
                          Ex E12 520A -76

Comment

• Dualfun
                            Moderator
                            • Jan 2003
                            • 17845
                            • PKS

Originally posted by mKA
                            Hmm, tuo hattuhyllyn irroitus ei välttämättä ole se paras ajatus. Saattaa korin jäykkyys hieman kärsiä mikäli olen oikein ymmärtänyt -> nitinää, natinaa ja rikkoutunut takalasi...korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä.. :roll:
                            Hattuhyllyllä tässä pojjaat on tarkoittanut kyllä ihan sitä ulointa verhoilua, eikä varmaankaan mitään koko pellin poisottamista, mikä todella toimii tukerakenteena :roll:
                            E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                            E28 ///M535i '87 zinnoberrot
                            E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
                            ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                            ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
                            ½
                            G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
                            Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                            Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                            Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

Comment

• BestMotorWith
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2004
                              • 382
                              • Hämeenlinna

Joo vois vähän auton ryhti kärsiä jos sen koko sen pahvin alla olevan pellin menee sieltä pois rälläköimään :lol:
                              If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

Comment

• mKA
                                Bimmer Rookie
                                • Apr 2004
                                • 188
                                • Ylöjärvi

Oho... :oops: Tuli tänään taas todettua kuinka hienoa subikotelon teko on "loistavilla" välineillä... Seuraavan ostan kyllä kaupasta! :lol:
                                E28 524td -87
                                E28 518tic ikuisuusprojekti -86
                                E30 316i -89
                                Ex E32 735iA -89
                                Ex E28 518i -86 x 2krt
                                Ex E34 520iA -91
                                Ex E34 535i -91 Naturally-aspirated
                                Ex E32 730i -89
                                Ex E28 518i -87
                                Ex E12 520A -76

Comment

Working...