Announcement

Collapse
No announcement yet.

odyssey vai konkka? kysymys myös pääakusta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero_v
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 972
    • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

    odyssey vai konkka? kysymys myös pääakusta

    kannattaako ostaa tälläinen ennemmin ku konkka? ja onko näissä kytkentä samalla tavalla?




    Odyssey PC680 ... 180 €


    Alla kokovertailun vuoksi yhteiskuvat
    soittimen ja 1F konkan kanssa.

    Kondensaattorien haastaja !!!
    Odyssey PC680 on pienikokoinen erittäin hyvällä virranantokyvyllä varustettu puhdas lyijyakku joka on
    toteutettu AGM-teknologialla ( Absorbed Glass Mat ). PC680 on syväpurkausta kestävä kuiva,
    huoltovapaa ( happo imeytetty lasikuitumattoon ) akku jonka voi suljetun rakenteensa ansiosta
    asentaa pystyyn tai kyljelleen. Pienen kokonsa takia PC680 on helppo sijoittaa takaluukkuun
    vahvistimien lähelle. PC680 ei ole tarkoitettu korvaamaan auton pääakkua vaan se on
    tarkoitettu auton kakkosakuksi antamaan virtaa auton äänentoistolaitteistolle.
    Akun mitat ainoastaan 180 x 167 x 75 mm ( l x k x s ).

    AutoSound 7-8/2006 numerossa olleessa konkkatestissä kilpailevan
    merkin vastaava pikkuakku todettiin paremmaksi kuin yksikään
    testin konkista!!! Täydellisyyttä tavoittelevalle suositeltiin
    sekä akun että konkan laittoa.
    Last edited by tero_v; 30-11-2007, 14:29.
    E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
    650hp/850nm 1.8bar
    1/4m 11.48s/208km/h
    100-150km/h 2.01s
    100-200km/h 6.99s


    EX jatkeet:
    e39 528 M-Sport -99
    e36 318is "M-sport" -92
  • Will_E39
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 920
    • Seinäjoki

    #2
    Originally posted by tero_v View Post
    kannattaako ostaa tälläinen ennemmin ku konkka? ja onko näissä kytkentä samalla tavalla?




    Odyssey PC680 ... 180 €


    Alla kokovertailun vuoksi yhteiskuvat
    soittimen ja 1F konkan kanssa.

    Kondensaattorien haastaja !!!
    Odyssey PC680 on pienikokoinen erittäin hyvällä virranantokyvyllä varustettu puhdas lyijyakku joka on
    toteutettu AGM-teknologialla ( Absorbed Glass Mat ). PC680 on syväpurkausta kestävä kuiva,
    huoltovapaa ( happo imeytetty lasikuitumattoon ) akku jonka voi suljetun rakenteensa ansiosta
    asentaa pystyyn tai kyljelleen. Pienen kokonsa takia PC680 on helppo sijoittaa takaluukkuun
    vahvistimien lähelle. PC680 ei ole tarkoitettu korvaamaan auton pääakkua vaan se on
    tarkoitettu auton kakkosakuksi antamaan virtaa auton äänentoistolaitteistolle.
    Akun mitat ainoastaan 180 x 167 x 75 mm ( l x k x s ).

    AutoSound 7-8/2006 numerossa olleessa konkkatestissä kilpailevan
    merkin vastaava pikkuakku todettiin paremmaksi kuin yksikään
    testin konkista!!! Täydellisyyttä tavoittelevalle suositeltiin
    sekä akun että konkan laittoa.
    voin kertoa että tuo todellakin toimii velipojalla on autossaa groun zeron akku ja tuo pikkuakku peräloosterissa konkan tilalla ja ei meininkiäkää et virta ei riittäs,vahvarina sentään focuksen fx-2500 digi ja joku spl dynamicsin 2-kanavainen,mut voin suositella
    e39 520ia-96

    Comment

    • tero_v
      BTCF Member
      • Sep 2006
      • 972
      • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

      #3
      kuulostaa hyvälle ja onhan tuo kunnon kondensaattoreita edullisempikin.
      E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
      650hp/850nm 1.8bar
      1/4m 11.48s/208km/h
      100-150km/h 2.01s
      100-200km/h 6.99s


      EX jatkeet:
      e39 528 M-Sport -99
      e36 318is "M-sport" -92

      Comment

      • Will_E39
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 920
        • Seinäjoki

        #4
        joo tuo on oikeesti toimiva kapine eikä tosiaankaa pahan hintane
        e39 520ia-96

        Comment

        • mikae34
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 4996
          • Forssa

          #5
          Ehdottomasti ennemmin tuo odysseyn akku kuin joku konkka. Pääakku olisi hyvä olla kuitenkin saman tyylinen eli jokin agm akku.
          Auto on liikkumaväline.

          Comment

          • Bmw Dreamer
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 2762
            • Kouvola

            #6
            Niinkuin joku perusteli asiaa, että "mitä vittua noi konkat tuolla tekee virtaa syömässä!?" No, tarpeeksi kun oli vahvistimia, ja kun vahvistimet kerran kunnon virtapiikin ottaa, niin onhan ne konkatkin tyhjiä, ja konkat imaC silloin virtaa, niin silloin konkista onkin jo haittaa, että riittävä patteristo akkuja ois parempi!

            Ja kyllä, ite olen tuon akun kannalla, halpahan tuo ei ole vrt halpiskonkkiin, mutta halvempi tietysti kuin joku YT ja pienempi jne, ja varmasti tuoltakin sitä virtaa riittää! Oliko 1700A vai mitä tuosta luvataan?
            BMW 520d Touring '06 314tkm
            BMW 530D Touring '99 552tkm
            BMW 320da Touring '02 427tkm
            Volvo V70 D5 '02
            Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
            Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
            Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

            Case IH 5140 Maxxum

            Comment

            • Will_E39
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 920
              • Seinäjoki

              #7
              Originally posted by Bmw Dreamer View Post
              Oliko 1700A vai mitä tuosta luvataan?
              joo jotain tuollaisia lukuja siinä akussa lukee,ei muista tarkasti
              e39 520ia-96

              Comment

              • Jaksu
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2004
                • 753
                • Kempele

                #8
                vai Helix Powerstation

                Tällainenkin vaihtoehto on sitten tarjolla. Tosin hintaa on hieman enemmän, mutta ei hirveesti akku + konkkapakettia enemmän.

                xdrive

                Comment

                • tero_v
                  BTCF Member
                  • Sep 2006
                  • 972
                  • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

                  #9
                  odyssey pc680 tulee perälle, mutta mitä suosittelette pää akuksi?

                  ground zero 12.2500 h.250€
                  optima yellow top 55ah h.225€
                  vai
                  odyssey pc1200t h.228€
                  Last edited by tero_v; 30-11-2007, 14:32.
                  E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
                  650hp/850nm 1.8bar
                  1/4m 11.48s/208km/h
                  100-150km/h 2.01s
                  100-200km/h 6.99s


                  EX jatkeet:
                  e39 528 M-Sport -99
                  e36 318is "M-sport" -92

                  Comment

                  • pyroz
                    BTCF Member
                    • Nov 2002
                    • 6770
                    • PK-seutu

                    #10
                    Originally posted by tero_v View Post
                    odyssey pc680 tulee perälle, mutta mitä suosittelette pää akuksi?

                    ground zero 12.2500 h.250€
                    optima yellow top 55ah h.225€
                    vai
                    odyssey pc1200t h.228€
                    Kumpi vain ylemmistä, mutta ei tota Odyssey akkua.
                    S65, S85, H1, N63TU, IB1

                    Comment

                    • Will_E39
                      BTCF Member
                      • Jan 2007
                      • 920
                      • Seinäjoki

                      #11
                      Originally posted by tero_v View Post
                      odyssey pc680 tulee perälle, mutta mitä suosittelette pää akuksi?

                      ground zero 12.2500 h.250€
                      optima yellow top 55ah h.225€
                      vai
                      odyssey pc1200t h.228€
                      tuosta ylimmäisestä kokemusta ja toimii
                      e39 520ia-96

                      Comment

                      • tero_v
                        BTCF Member
                        • Sep 2006
                        • 972
                        • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

                        #12
                        meni sit suunnitelmat vi*ux, mittasin tuon is:n akun paikan ja eihän sinne mahdu mikään noista GZ on liian korkea ja optima on liian syvä saas nähä mitä tonne nyt sitten keksii, kai se on vaan haettava niin iso normi akku ku on vaan mahdollista sinne laittaa. ku olis kutonen nokalla vielä niin akku olisi takana.
                        E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
                        650hp/850nm 1.8bar
                        1/4m 11.48s/208km/h
                        100-150km/h 2.01s
                        100-200km/h 6.99s


                        EX jatkeet:
                        e39 528 M-Sport -99
                        e36 318is "M-sport" -92

                        Comment

                        • Will_E39
                          BTCF Member
                          • Jan 2007
                          • 920
                          • Seinäjoki

                          #13
                          Originally posted by tero_v View Post
                          meni sit suunnitelmat vi*ux, mittasin tuon is:n akun paikan ja eihän sinne mahdu mikään noista GZ on liian korkea ja optima on liian syvä saas nähä mitä tonne nyt sitten keksii, kai se on vaan haettava niin iso normi akku ku on vaan mahdollista sinne laittaa. ku olis kutonen nokalla vielä niin akku olisi takana.
                          ei muutaku uus niin iso normiakku ku mahtuu nii ei tartte alaata raivaamaa sitä tilaa
                          e39 520ia-96

                          Comment

                          • tero_v
                            BTCF Member
                            • Sep 2006
                            • 972
                            • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

                            #14
                            Originally posted by tuftuf View Post
                            ei muutaku uus niin iso normiakku ku mahtuu nii ei tartte alaata raivaamaa sitä tilaa
                            tutkin jo mistä poistaa rautaa, mutta ei oikein onnaa, vaikka mistä ottas. se on vaan niin ahdas paikka. ei taida paljoa tuota vakiota isompaa saada. vartan agm akkukin oli muistaakseni liian korkea tuonne. ei muuta ku konepeltiin reikä rälläkällä
                            E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
                            650hp/850nm 1.8bar
                            1/4m 11.48s/208km/h
                            100-150km/h 2.01s
                            100-200km/h 6.99s


                            EX jatkeet:
                            e39 528 M-Sport -99
                            e36 318is "M-sport" -92

                            Comment

                            • tero_v
                              BTCF Member
                              • Sep 2006
                              • 972
                              • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

                              #15
                              mietin tänään, että miksi en siirrä akkua taakse, ku siellä on telinekkin valmiina ja nokalta tulee 50mm2 virta johto jo. sinne mahtuu kevyesti optimat yms. eihän sitä kaikkea voi heti hoksata sitten ei tarvitse tuota odysseytäkään hommata, joku normi konkka vaan akun seuraksi tasaamaan jännite piikkejä
                              E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
                              650hp/850nm 1.8bar
                              1/4m 11.48s/208km/h
                              100-150km/h 2.01s
                              100-200km/h 6.99s


                              EX jatkeet:
                              e39 528 M-Sport -99
                              e36 318is "M-sport" -92

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎