Ainahan akkuihin tulee sulake niiltä lähteviin johtoihin! Eli oikeaoppisesti jos ajatellaan, niin sekä pääakulta lähtevä johto, sekä kaikkiin johtoihin, jotka tulee/lähtee odysseylta, pitäisi laittaa sulake. Eli tulis 2 sulaketta pääakun ja odysseyn väliin... 
Kalliojärvi ton kait kytki sinne järjestelmään ihan kuin konkan, eli piuhat kiinni "aivan kuin olisi konkka", toki kun ne tekee huolellisesti, ei tässä mitään vaaraa olekkaan... Mutta JOS sattuu auto palamaan, ja tuo kuitenkin on akku, niin mitä sanoo vakuutusyhtiö, jos ei ole sulakkeita välissä?
Ja sitte toinen asia, jos akut on kokoajan kytkettynä toisiinsa, se voi tyhjentää akut, ne voi alkaa vuorotellen lataamaan toisiaan, koska eivät ole samanlaisia ja ikäisiä. Toki jos tuohon alkaa väsäämään releitä ja sulakkeita väliin, se odysseyn idea "konkkana" häviää tavallaan... :think

Kalliojärvi ton kait kytki sinne järjestelmään ihan kuin konkan, eli piuhat kiinni "aivan kuin olisi konkka", toki kun ne tekee huolellisesti, ei tässä mitään vaaraa olekkaan... Mutta JOS sattuu auto palamaan, ja tuo kuitenkin on akku, niin mitä sanoo vakuutusyhtiö, jos ei ole sulakkeita välissä?
Ja sitte toinen asia, jos akut on kokoajan kytkettynä toisiinsa, se voi tyhjentää akut, ne voi alkaa vuorotellen lataamaan toisiaan, koska eivät ole samanlaisia ja ikäisiä. Toki jos tuohon alkaa väsäämään releitä ja sulakkeita väliin, se odysseyn idea "konkkana" häviää tavallaan... :think
Comment