Jos nyt en ihan väärin tulkitse tuota ylempää kuvaa, niin tuossa virta on otettu apuvirtakaapeleista, jotka sijaitsevat edessä olevassa kotelossa hantin puolella. Tuollainen tyhjä kotelo omastakin löytyy ja sieltä nuo apuvirralle tarkoitetut lähdöt. Akku taas löytyy omassa takakontista. Kyseessä kuitenkin isompikoneinen versio ja vielä farkku, joten eroja voi kyllä olla.
Osaluettelossa lukee akkujohtojen kohdalla, että johtosarja (Akku takana) ja toinen johtosarja (Akku edessä). Malleja ei ole eritelty sen enempää.
Akku on itsellä edessa,tuossa kuvassa se on vaan otettu pois paikalta koska virtakaapeli piti saada läpiviennin läpi joka on akkutelineen alla. Onko tietoa että mitä maksaa lisävarusteena akku konttiin? Aika turha varuste,toki se olisi helpottanut tätä virtakaapeleiden vetoa vahvistimelle
Taitaa tuo akun sijoittelu mennä niin että 6 syliterisissä se on automaattisesti takaluukussa, mutta neloskoneisiin sen saa lisävarusteena takaluukkuun. Näin ainakin omassa nelipyttyisessä E46:ssa se on mainittu lisävarustelistalla:
832 Battery In Luggage Compartment
On se mullakin mainittu varustelistassa erikseen, vaikka nokalla on painoa jo riittävästi...
Mistä vedätte e46:ssa rca piuhat takapenkkien läpi konttiin? Kun ei oo edes kääntyviä penkkejä Eikai saatana pidä irrottaa koko penkkei parin johdon takii
Eikai saatana pidä irrottaa koko penkkei parin johdon takii
Istuinosaa nostat molemmista etukulmista kunnes kuuluu "bum" kun kiinnikkeet irtoaa ja nostat istuinosan autosta ulos. Selkänojaa vedät yläkulmista, kulmat kun irtoaa niin nostat ylöspäin jolloin alakiinnikkeet nousee "kiskoistaan" ja nostat selkänojan autosta ulos. Asennus päinvastaisessa järjestyksessä.
Jos ei penkki ole viidessä minuutissa ulkona niin unohda koko asennus
530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Istuinosaa nostat molemmista etukulmista kunnes kuuluu "bum" kun kiinnikkeet irtoaa ja nostat istuinosan autosta ulos. Selkänojaa vedät yläkulmista, kulmat kun irtoaa niin nostat ylöspäin jolloin alakiinnikkeet nousee "kiskoistaan" ja nostat selkänojan autosta ulos. Asennus päinvastaisessa järjestyksessä.
Jos ei penkki ole viidessä minuutissa ulkona niin unohda koko asennus
Jaa et ne on noin ''kevyesti'' kiinni Sit ootte vaan porannu rca piuhoille reijän selkänojan takana olevaan metalliin ja sieltä johdo konttiin? kylläkyllä
Jaa et ne on noin ''kevyesti'' kiinni Sit ootte vaan porannu rca piuhoille reijän selkänojan takana olevaan metalliin ja sieltä johdo konttiin? kylläkyllä
Joo tosiaan sielä on läpivienti valmiiksi. Itse vedin rca:n keskikonsolin verhoilun alta.. Oli aika työläs homma,mutta täysin näkymätön asennus
Päivää threadiin. Itse olen tässä talven mittaan hapuillut Sedan-E46:n subwooferien kanssa vuoden mittaan. Ongelmaksi näyttäisi koituneen alitehoisten vahvistimien lisäksi helvetin tiivis takakontti. Kontti tuntuu nielevän pörinät huikealla suhteella , oli elementti miten päin tahansa. Täältä sain sellaisen kuvan että ongelma on aika yleinen, ja väki on suorastaan kairannut hattuhyllyyn reikiä.
No, itse en mielelläni menisi hattuhyllyyn peruuttamattomia muutoksia tekemään ihan äkkiseltään, mutta kuitenkin haluaisin kokeilla ennen/jälkeen eroa, eli kysymys kuuluukin, saako hattuhyllyn irroitettua väliaikaisesti kuinka kivuttomasti?
Päivää threadiin. No, itse en mielelläni menisi hattuhyllyyn peruuttamattomia muutoksia tekemään ihan äkkiseltään, mutta kuitenkin haluaisin kokeilla ennen/jälkeen eroa, eli kysymys kuuluukin, saako hattuhyllyn irroitettua väliaikaisesti kuinka kivuttomasti?
Eikö olisi helpompi vain kokeilla miten soi takapenkki nurin?ihan saman asian ajaa..jos et meinaa kerran porailla....:think
Mulla olis tarkotuksena asentaa suksiluukun tilalle neliön muotoinen subbari, ns freeair toteutuksena. Projekti on vaan hieman jäissä kun ameriiikasta tilattu subbari ei oo tullu vaikka tässä oon jo yli kuukauden ootellu. Laittelen sitten tuloksia tähän threadiin jos joskus sais asennuksen tehtyä
Onko muut laittanu niin törkeesti et RCA-line on kaapattu suoraan taka-kajarin johdosta, sellaasella muuntajalla. Siinä on herätteleekkin oma rele tai jokin sellainen. Aivan hyvästi pelaapi.
Ei ole vissiin RCA-lähtöjä tuossa "bmw-business" CD-soittajassa, siksi toimittu nuin...
laitoin touringin konttiin blaukkarin aktiivi subbarin ja ryöstin takakajareista linjansisään menon ja hyvin toimii.
----------------------------------
Soodapuhallusta Uudellamaalla
----------------------------------
E30 325 Cabrio - 91
Mersseedes sprinter 315 -06
Ex talvitaxi e30 316i -88
Ex e39 530dA -00
Ex Toyota hiace 4WD -02
Comment