Olin kuvitellut, että keskiäänen kohdalla on sisäpellissä aukko ja elementti menee siitä sisä- ja ulkopeltien väliin, mutta se elementti onkin kokonaan ovipahvin ja umpinaisen sisäpellin välissä.
Muutenkin kaiuttimen paikka on tosi ahdas sen sijaitessa diskantin ja lasin nostimen välissä.. Taitaa olla, että tuohon kohtaan suuremman kaiuttimen asennuksen saa unohtaa, joten taidan päätyä laittamaan sen 6,5":n kick paneeliin. Jos myöhemmin alkaa häiritä liiaksi, että vehkeet rokkaa paremmin varpailleni kuin korville
, voisi etupään muuttaa 3-tieksi lisäämällä pienet keskiäänet alkuperäisille paikoille.
Tietääkö joku muuten tuosta Splen 3008 -vaimennusmatosta, taitaa olla joku uusi tuote http://www.powerset.fi/autohifi/tarv...splen3008.html ? Miten mahtaa vastata vaimennusteholtaan noita Vibroblasteja ja Dynamatteja? Ajattelin että noita ovia olisi varmaankin hyvä vaimentaa (vaikkei sinne nyt taida lähiaikoina olla tulossa järeämpiä kaiuttimia), muttei tekisi mieli lisätä montaa kiloa painoa coupen jo valmiiksi raskaisiin oviin


Tietääkö joku muuten tuosta Splen 3008 -vaimennusmatosta, taitaa olla joku uusi tuote http://www.powerset.fi/autohifi/tarv...splen3008.html ? Miten mahtaa vastata vaimennusteholtaan noita Vibroblasteja ja Dynamatteja? Ajattelin että noita ovia olisi varmaankin hyvä vaimentaa (vaikkei sinne nyt taida lähiaikoina olla tulossa järeämpiä kaiuttimia), muttei tekisi mieli lisätä montaa kiloa painoa coupen jo valmiiksi raskaisiin oviin

Comment