Originally posted by Kurre
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Subbarikotelon kuiduttelua
Collapse
X
-
Originally posted by Kurrekuinka suuren kotelon saa tehtyä kuiduttamalla E36:n varapyöräkoteloon?
jos jotain noin arvoja olisi jollakulla heittää..
tietäisi vähän minkälaista asennusta rupeaisi väsäämään.
Todellista tilavuutta on hieman vaikea arvioida, koska tuo muoto on enemmän kuin monimutkainen. Kotelon tilavuus riippuu siitäkin, kuinka paksut seinä siihen haluaa valaa ja kuinka tarkkaan haluaa kaiken "hukkatilan" käyttää. Eiköhän tuo 70-80 litraa ole kuitenkin aika hyvä arvio.
Comment
-
-
Kuivuuks toi hartsi yhtälailla kylmässäkin? et pystyykö näillä keleillä kuiduttelee ulkosalla?If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by BestMotorWithKuivuuks toi hartsi yhtälailla kylmässäkin? et pystyykö näillä keleillä kuiduttelee ulkosalla?
Comment
-
-
Originally posted by hOGiOriginally posted by BestMotorWithKuivuuks toi hartsi yhtälailla kylmässäkin? et pystyykö näillä keleillä kuiduttelee ulkosalla?S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
No en mä kuitenkaan olohuoneeseen viitti mennä sitä tekemään ku ei oo lämmitettyä tallia :(
Mut täytyy viikonloppuna väsäillä jotain ku tuli ostettua jo tarvikkeetkin 8)
Tarviiko siihen mitään muita tarvikkeita ku hartsia, kovetinta, lasikuituu ja pensseliä??
Ja kaikkia muitakin vinkkejä kaivataan ku ekaa kertaa lähen väsäämään lasikuidusta mitään :lol:If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by BestMotorWithNo en mä kuitenkaan olohuoneeseen viitti mennä sitä tekemään ku ei oo lämmitettyä tallia :(
Mut täytyy viikonloppuna väsäillä jotain ku tuli ostettua jo tarvikkeetkin 8)
Tarviiko siihen mitään muita tarvikkeita ku hartsia, kovetinta, lasikuituu ja pensseliä??
Ja kaikkia muitakin vinkkejä kaivataan ku ekaa kertaa lähen väsäämään lasikuidusta mitään :lol:S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
:lol:
Juu, hengityssuojain on ihan hyvä olla. Muutoinhan tuossa ei tarvitse juuri muuta kuin kärsivällisyyttä, ehkä sitä alumiinifoliota ja ilmastointiteippiä, jotta voit suojata paikat joita et halua kuiduttaa.
Perus bilteman kuitumatolla tulee ihan kohtuujälkeä, mutta hienojakoisemmasta matosta saa kyllä heti vähemmällä vit:uilun määrällä parempaa jälkeä. Lisäksi tulee hetikättelyssä tukevampaa.
Oma kotelo on nyt persauksissa koesoitossa, hyvin tuntuu 10" kartiolla jutisevän tollanen ~30ltr kotelo. Pienemmälläkin kotelolla tuon magnatin pitäisi soida, mutta näin sain sitä mitä halusinkin, hieman pehmeyttä saundiin.No one can be told what "rm -rf /" does - you have to see it for yourself.
Comment
-
-
Joo täytyy folioo mennä ostelemaan vielä.. Ja sit pääsee kuiduttelemaan :lol: Täytyy vielä kyllä suunnitella mitä kuiduttais eka :roll:If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by pyrozOriginally posted by BestMotorWithNo en mä kuitenkaan olohuoneeseen viitti mennä sitä tekemään ku ei oo lämmitettyä tallia :(
Mut täytyy viikonloppuna väsäillä jotain ku tuli ostettua jo tarvikkeetkin 8)
Tarviiko siihen mitään muita tarvikkeita ku hartsia, kovetinta, lasikuituu ja pensseliä??
Ja kaikkia muitakin vinkkejä kaivataan ku ekaa kertaa lähen väsäämään lasikuidusta mitään :lol:ex E61 530da 2004
Comment
-
-
Originally posted by huppeOriginally posted by pyrozOriginally posted by BestMotorWithNo en mä kuitenkaan olohuoneeseen viitti mennä sitä tekemään ku ei oo lämmitettyä tallia :(
Mut täytyy viikonloppuna väsäillä jotain ku tuli ostettua jo tarvikkeetkin 8)
Tarviiko siihen mitään muita tarvikkeita ku hartsia, kovetinta, lasikuituu ja pensseliä??
Ja kaikkia muitakin vinkkejä kaivataan ku ekaa kertaa lähen väsäämään lasikuidusta mitään :lol:
Muutenkin käytä aikaa kaiken mahdollisen suojaamiseen. Lasikuitu ja hartsi jää todella tiukkaan kiinni melkein mihin tahansa materiaaliin, joten jälkikäteen on tosi vaikea niitä poistaa siististi. Ja vaikka kuinka kuvittelisit että: "mä teen huolella, ei sitä ainetta mihinkään roisku", niin tosiasia on että kun hartsi alkaa kuivumaan niin tulee kiire roiskia se paikalleen. Myös pitkään työskennellessä itse ainakin tulen heiman varomattomaksi ja lopputulos on, että jossain vaiheessa huomaa löytävänsä mönjää sieltä mihin sitä ei pitänyt laittaa - Eli kannattaa suojata paikat etukäteen niin ei harmita jälkikäteen
Comment
-
-
Millä sit on paras suojatapaikat? käykö sanomalehti vai meneekö heti siitä läpi?
Ja vinkkejä miten kuiduttais sen hattuhyllyn ala puolen et sais kotelon sinne kunnolla ja tiiviisti?? :?:If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by BestMotorWithMillä sit on paras suojatapaikat? käykö sanomalehti vai meneekö heti siitä läpi?
Ja vinkkejä miten kuiduttais sen hattuhyllyn ala puolen et sais kotelon sinne kunnolla ja tiiviisti?? :?:
Noeijeijei....
Jos meinaat tehä irrotettavan kotelon niin muotti, joko tuosta tässä topikissa käytetystä uretaanilevystä, jai sahailet esim vanerista jos ei ole vitumaisia koloja joka suuntaan. pienet koloset saa kyllä sitten ureavaahdolla. Ylösalaseen pintaan tuo kuidunvetely sillä tavalla että se jäis kiinni sievästi (ja irtoais) on hieman vit... Suojaa paikkoja sillä alumiinifoliolla ja ilmastointiteippaa ne kiinni. tietty joku paksu kartonki kestää myös jonkinaikaa. Tietty jos meinaat sen kiinteästi kuidutella sinne hattuhyllyyn kiinni, niin käytä alusmateriaalina sin jotain kangasta jonka venytät sinne kiinni. ja sitte sivelet hartsia ohuenohuesti niin että alkaa kestämään...
Mulla on itelläkin ollu aika "pelle peloton"-vaihde tuon kotelon kuiduttelussa, mutta nyt sitte tolla urtsulevyllä tuli jo jonkinmoinen laitos aikaseks.
Olisko tässä jotain?No one can be told what "rm -rf /" does - you have to see it for yourself.
Comment
-
-
Joo kyllä tossa oli jo vinkkiä 8)
Saa sit nähä mihin loppujenlopuks päädyn :roll:If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
Comment