No mites kävi tämän vahvarin kanssa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spl dynamics S-1200D
Collapse
X
-
elikkäs mulla tuli kyseisen vahvistimen ongelma, subbari ei värähäkkään... sulakkeet ehjät, virtajohdot kiinni hyvin, rca piuhasta tulee singnaali... vihree valo palaa vahvistimessa... mut ei siitä mitään kuuluelikkäs onko tossa jotain mahollista kikkaa vai pitääkö vaan viedä huoltoon? kaikk toimi niinkuin pitääkin, kunnes huomasin että nelikanavaisessa vahvarissa on vika, se kävi huollos, sit laitoin kaikki läjään ja sitte testimään niin eipä subbarista enää mitään kuulu :(
Comment
-
-
Originally posted by olli90~ View Postelikkäs mulla tuli kyseisen vahvistimen ongelma, subbari ei värähäkkään... sulakkeet ehjät, virtajohdot kiinni hyvin, rca piuhasta tulee singnaali... vihree valo palaa vahvistimessa... mut ei siitä mitään kuuluelikkäs onko tossa jotain mahollista kikkaa vai pitääkö vaan viedä huoltoon? kaikk toimi niinkuin pitääkin, kunnes huomasin että nelikanavaisessa vahvarissa on vika, se kävi huollos, sit laitoin kaikki läjään ja sitte testimään niin eipä subbarista enää mitään kuulu :(
Comment
-
-
Originally posted by olli90~ View Postelikkäs mulla tuli kyseisen vahvistimen ongelma, subbari ei värähäkkään... sulakkeet ehjät, virtajohdot kiinni hyvin, rca piuhasta tulee singnaali... vihree valo palaa vahvistimessa...
Jos vihreä valo palaa ni kyl se maadottaa, huono maadoitus sytyttää yleensä protectionin, ja kyllä sieltä kuuluu jos se maahan ottaa
EDIT: Nii juu tuli mieleen et olli90, mikähän vahvistin on kyseessä? onko sun vahvistimess joku kytkin jolla saa vaihdettua 2 tai 4 kanavaiseksi?
Comment
-
-
Originally posted by Janne'88 View PostJos vihreä valo palaa ni kyl se maadottaa, huono maadoitus sytyttää yleensä protectionin, ja kyllä sieltä kuuluu jos se maahan ottaa
EDIT: Nii juu tuli mieleen et olli90, mikähän vahvistin on kyseessä? onko sun vahvistimess joku kytkin jolla saa vaihdettua 2 tai 4 kanavaiseksi?
Comment
-
-
Originally posted by olli90~ View Postelikkäs mulla tuli kyseisen vahvistimen ongelma, subbari ei värähäkkään... sulakkeet ehjät, virtajohdot kiinni hyvin, rca piuhasta tulee singnaali... vihree valo palaa vahvistimessa... mut ei siitä mitään kuuluelikkäs onko tossa jotain mahollista kikkaa vai pitääkö vaan viedä huoltoon? kaikk toimi niinkuin pitääkin, kunnes huomasin että nelikanavaisessa vahvarissa on vika, se kävi huollos, sit laitoin kaikki läjään ja sitte testimään niin eipä subbarista enää mitään kuulu :(
Piuhat irti subin päädystä?
Comment
-
-
elikkäs vahvistin on otsikon mukainen eli tuo 1200:nen spl:lä... ja maadotus menee puhtaasta auton rungosta dsl:än jakoblokkiin josta haarautuu kahelle vahvistimelle ja toisessa vahvistimessa ei ole ongelmiaja kaikki johot on kiinni... ja tuskin subbarikkaa on kappaleina ku ei kuiteskaa ihan viimestä päivää sitä ole huudatettu ja viimeks toimi jonka jälkeen mitään muutoksia ei ole mihinkään tehty... subi on spl dynamicsin 15" xtr...
Comment
-
Comment