Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Navigaatio ja sen päivittäminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buksin-1
    replied
    Originally posted by Ghostriders View Post
    Moro, tarttis kans tilata tai "saada" naviin päivitys levy tai usb tikku mutta mikä on oikea tähän autoon... Auto on F11 530d xDrive 11/2011

Tässä navin tiedot mitä näytti.
    ECE
    BMW Group
    101094.2.14
    Road Map Europe PREMIUM 2011i

Kiitos jo etukäteen!
    Jos on ajoa pohjoiseen niin Toholammilla onnistuu.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Ghostriders View Post
    Moro, tarttis kans tilata tai "saada" naviin päivitys levy tai usb tikku mutta mikä on oikea tähän autoon... Auto on F11 530d xDrive 11/2011

ECE
    BMW Group
    101094.2.14

Kiitos jo etukäteen!
    Pelkkä kartta ei riitä tarviit myös FSC koodin. Joku paikallinen foorumilainen voi varmaan auttaa asiassa.

Leave a comment:

• Ghostriders
    replied

ECE
    BMW Group
    101094.2.14

Kiitos jo etukäteen!

Leave a comment:

• Tome
    replied
    Tuolta tilasin juuri itsekin -08 ccc pronavin päivityskartat. Poltettu paskalaatuisille levyille, ei toiminut omassa autossa. Ei tunnistanut levyä käynnistäessä, valitteli disc-erroria, jumittui valikoissa ym. Kävin hakemassa laatikon verbatimin dvd-r -levyjä, tein imgburnerilla kopion ja poltin uudestaan paremmalle levylle. Ja kas nyt toimii. Itse softa siis näyttäisi toimivan ja kartat on ajantasalla ja jopa nopeuskamerat sai näkyviin. Laitoin reklaamatiota ko. firmalle, mutta ullatuus eivät ole vastanneet mitään. Eli herran haltuun mitä saat kun tilaat bmwnaviprolta. En ainakaan itse suosittele.

Leave a comment:

• Bablo81
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Omani tilasin tuolta ---> https://bmwnavipro.com

Tasan 2 viikossa tuli postilaatikkoon ja näyttäisi toimivan... en ole tosin ehtinyt paljoa ajelemaan että näkisi onko kartat oikeasti päivittynyt edellisestä OEM -08 navilevystä... ja jos ei olisikaan niin eipä harmita hinnan puolesta !!
    Saman tilasin minäkin vkloppuna kun ei ollu pahahintainen. Tarkistetaan päivitykset kunhan tulee perille.

Leave a comment:

• nappe74
    replied
    Originally posted by Miksu_L View Post
    samaa kyselisin, kuin uusauto. tartteis navin karttoja päivitellä. itellä ei oo tosiaan hajuakaan miten tuota navin firmistä, järjestelmän firmistä päivitellään. uusia karttoja selailin piraattilahdesta, mutten kehdannut vielä laittaa lataukseen.

onko tietoa tuosta http://www.bmwnavi.eu/ sivustosta? tolla hinnalla kyllä tilais jo karttoja.
    Omani tilasin tuolta ---> https://bmwnavipro.com

Tasan 2 viikossa tuli postilaatikkoon ja näyttäisi toimivan... en ole tosin ehtinyt paljoa ajelemaan että näkisi onko kartat oikeasti päivittynyt edellisestä OEM -08 navilevystä... ja jos ei olisikaan niin eipä harmita hinnan puolesta !!

Leave a comment:

• Kiwes
    replied
    Vieläköhän tohon eläkeläiseen sais karttoja? eli onko tietoa CD versioiden saatavuudesta. taitaa olla joku 2015 kiekko nyt sisällä. MKIII navi autossa tietääkseni viimesellä firmiksellä.

Leave a comment:

• jaki
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Mä olen virallisen päivityksen kerran ostanut, oliskohan ollut joku 240€ silloin virallinen levy. Vilkaisin mielenkiinnosta mitä 2017 Road Map DVD High Europe maksaa, hämmentävää peräti, GP:llä 79,80€: KLIK!

Tuohon hintaa voisi jo kannattaa alkuperäistä tuotetta taas.
    Myös Professional eli seuraavan sukupolven naveihin. Ehkäpä kännyköiden perusnavit ja TomTomit ovat vihdoin järkevöittäneet hinnat mielekkäälle tasolle.
    Karttojen, siis DVD hinnat ovat pudonneet todella paljon. Saksassa maksoin kesällä selvästi alle 100 euroa professional kartoista BMW:llä, tosin MKIV koneeseen, mutta samanhintaisia nuo taitaa olla CCC:hen.

Leave a comment:

• Miksu_L
    replied
    navi päivitys

samaa kyselisin, kuin uusauto. tartteis navin karttoja päivitellä. itellä ei oo tosiaan hajuakaan miten tuota navin firmistä, järjestelmän firmistä päivitellään. uusia karttoja selailin piraattilahdesta, mutten kehdannut vielä laittaa lataukseen.

onko tietoa tuosta http://www.bmwnavi.eu/ sivustosta? tolla hinnalla kyllä tilais jo karttoja.

Leave a comment:

• uusauto
    replied
    Pronavi puhuu vai tzekkiä eikä suostu muutuumaan muuksi. Saksan saa hetkeksi, mutta vaihtaa hetkenpäästä taas Tzekiski. Yksi kaveri katto ja sanoi et tarttee uuden firmiksen. Kukahan vois ajaa uuden firmiksen ccc naviin Espoo / h:ki sektorilla. Menetetystä vapaa-ajasta toki korvaus. 0400828500

Leave a comment:

• pheno
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    No lataa ensin kuitenkin business kartat.
    Originally posted by Hattis View Post
    Maxell +R levyille olen itse poltellut, Maxell -R levyjä ei mun autossa oleva lukija edes tunnista.
    Jees, kävi tosiaan ilmi että olin ladannut pro:n kartat vaikka autossa on business navi...

Leave a comment:

• Hattis
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Juu business tuo tosiaan oli. Poltin DVD+R:n. Täytyy ostaa miinus-R aihioita ja koittaa niillä.
    Maxell +R levyille olen itse poltellut, Maxell -R levyjä ei mun autossa oleva lukija edes tunnista.

Leave a comment:

• böntti
    replied
    No lataa ensin kuitenkin business kartat.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Hitaimmalla nopeudella, en muista tähän hätään oliko plus vai miinus. Eikö sinulla ollut business navi?
    Juu business tuo tosiaan oli. Poltin DVD+R:n. Täytyy ostaa miinus-R aihioita ja koittaa niillä.

Leave a comment:

• böntti
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Poltin kans juuri kokeeksi uusimman professional navigaatio levyn. Eipä toiminut.

Vaatiikohan tuo soitin nimenomaan DVD+R tai DVD-R levyn ? Olisiko siellä peräti jonkinasteinen "kopiointisuojaus" tehty sinne alkuperäiselle DVD:lle, jonka soitin sitten tunnistaa.
    Hitaimmalla nopeudella, en muista tähän hätään oliko plus vai miinus. Eikö sinulla ollut business navi?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎