Originally posted by Ghostriders
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Navigaatio ja sen päivittäminen
Collapse
X
-
Originally posted by Ghostriders View PostMoro, tarttis kans tilata tai "saada" naviin päivitys levy tai usb tikku mutta mikä on oikea tähän autoon... Auto on F11 530d xDrive 11/2011
Tässä navin tiedot mitä näytti.
ECE
BMW Group
101094.2.14
Road Map Europe PREMIUM 2011i
Kiitos jo etukäteen!
Leave a comment:
-
-
Moro, tarttis kans tilata tai "saada" naviin päivitys levy tai usb tikku mutta mikä on oikea tähän autoon... Auto on F11 530d xDrive 11/2011
Tässä navin tiedot mitä näytti.
ECE
BMW Group
101094.2.14
Road Map Europe PREMIUM 2011i
Kiitos jo etukäteen!
Leave a comment:
-
-
Tuolta tilasin juuri itsekin -08 ccc pronavin päivityskartat. Poltettu paskalaatuisille levyille, ei toiminut omassa autossa. Ei tunnistanut levyä käynnistäessä, valitteli disc-erroria, jumittui valikoissa ym. Kävin hakemassa laatikon verbatimin dvd-r -levyjä, tein imgburnerilla kopion ja poltin uudestaan paremmalle levylle. Ja kas nyt toimii. Itse softa siis näyttäisi toimivan ja kartat on ajantasalla ja jopa nopeuskamerat sai näkyviin. Laitoin reklaamatiota ko. firmalle, mutta ullatuus eivät ole vastanneet mitään. Eli herran haltuun mitä saat kun tilaat bmwnaviprolta. En ainakaan itse suosittele.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nappe74 View PostOmani tilasin tuolta ---> https://bmwnavipro.com
Tasan 2 viikossa tuli postilaatikkoon ja näyttäisi toimivan... en ole tosin ehtinyt paljoa ajelemaan että näkisi onko kartat oikeasti päivittynyt edellisestä OEM -08 navilevystä... ja jos ei olisikaan niin eipä harmita hinnan puolesta !!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Miksu_L View Postsamaa kyselisin, kuin uusauto. tartteis navin karttoja päivitellä. itellä ei oo tosiaan hajuakaan miten tuota navin firmistä, järjestelmän firmistä päivitellään. uusia karttoja selailin piraattilahdesta, mutten kehdannut vielä laittaa lataukseen.
onko tietoa tuosta http://www.bmwnavi.eu/ sivustosta? tolla hinnalla kyllä tilais jo karttoja.
Tasan 2 viikossa tuli postilaatikkoon ja näyttäisi toimivan... en ole tosin ehtinyt paljoa ajelemaan että näkisi onko kartat oikeasti päivittynyt edellisestä OEM -08 navilevystä... ja jos ei olisikaan niin eipä harmita hinnan puolesta !!
Leave a comment:
-
-
Vieläköhän tohon eläkeläiseen sais karttoja? eli onko tietoa CD versioiden saatavuudesta. taitaa olla joku 2015 kiekko nyt sisällä. MKIII navi autossa tietääkseni viimesellä firmiksellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MNi View PostMä olen virallisen päivityksen kerran ostanut, oliskohan ollut joku 240€ silloin virallinen levy. Vilkaisin mielenkiinnosta mitä 2017 Road Map DVD High Europe maksaa, hämmentävää peräti, GP:llä 79,80€: KLIK!
Tuohon hintaa voisi jo kannattaa alkuperäistä tuotetta taas.
Myös Professional eli seuraavan sukupolven naveihin. Ehkäpä kännyköiden perusnavit ja TomTomit ovat vihdoin järkevöittäneet hinnat mielekkäälle tasolle.
Leave a comment:
-
-
navi päivitys
samaa kyselisin, kuin uusauto. tartteis navin karttoja päivitellä. itellä ei oo tosiaan hajuakaan miten tuota navin firmistä, järjestelmän firmistä päivitellään. uusia karttoja selailin piraattilahdesta, mutten kehdannut vielä laittaa lataukseen.
onko tietoa tuosta http://www.bmwnavi.eu/ sivustosta? tolla hinnalla kyllä tilais jo karttoja.
Leave a comment:
-
-
Pronavi puhuu vai tzekkiä eikä suostu muutuumaan muuksi. Saksan saa hetkeksi, mutta vaihtaa hetkenpäästä taas Tzekiski. Yksi kaveri katto ja sanoi et tarttee uuden firmiksen. Kukahan vois ajaa uuden firmiksen ccc naviin Espoo / h:ki sektorilla. Menetetystä vapaa-ajasta toki korvaus. 0400828500
Leave a comment:
-
-
Originally posted by böntti View PostNo lataa ensin kuitenkin business kartat.Originally posted by Hattis View PostMaxell +R levyille olen itse poltellut, Maxell -R levyjä ei mun autossa oleva lukija edes tunnista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pheno View PostPoltin kans juuri kokeeksi uusimman professional navigaatio levyn. Eipä toiminut.
Vaatiikohan tuo soitin nimenomaan DVD+R tai DVD-R levyn ? Olisiko siellä peräti jonkinasteinen "kopiointisuojaus" tehty sinne alkuperäiselle DVD:lle, jonka soitin sitten tunnistaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: