Mulla E36 cabriossa subbari kuuluu kaikista parhaiten, kun on aivan kontin takaosassa mahdollisimman lähellä takakulmaa. Ja kaikista huonoiten kuuluu suoraan takapenkin selkänojan takana. Kannattaa ainakin kokeilla, että kuuluisiko siitä subbaristasi paremmin elementti taaksepäin käännettynä. Jos ei auta, niin sitten vaan hattuhyllylle tai takapenkin selkänojaan jotain reikää josta ääni pääsee kabiiniin. Helppo kokeilla tuhoamatta mitään, on ottaa takakaiuttimet koteloineen irti hattuhyllystä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paine jää takakonttiin!
Collapse
X
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Originally posted by Juhis View PostMulla E36 cabriossa subbari kuuluu kaikista parhaiten, kun on aivan kontin takaosassa mahdollisimman lähellä takakulmaa. Ja kaikista huonoiten kuuluu suoraan takapenkin selkänojan takana. Kannattaa ainakin kokeilla, että kuuluisiko siitä subbaristasi paremmin elementti taaksepäin käännettynä. Jos ei auta, niin sitten vaan hattuhyllylle tai takapenkin selkänojaan jotain reikää josta ääni pääsee kabiiniin. Helppo kokeilla tuhoamatta mitään, on ottaa takakaiuttimet koteloineen irti hattuhyllystä.
Comment
-
-
Ei freeair asennuksesta olisi hyötyä?
Käyttää koko konttia kotelona ja sitten pois ne takakajarit niin voisi alkaa toimimaan. Joutunee varmaan elementin vaihtaan mutta tässä olisi yksi potentiaalinen vaihtoehto jota olen tässä itekkin pohtinut.I Don't Know!
I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
Originally posted by Vertigo View PostEi freeair asennuksesta olisi hyötyä?
Käyttää koko konttia kotelona ja sitten pois ne takakajarit niin voisi alkaa toimimaan. Joutunee varmaan elementin vaihtaan mutta tässä olisi yksi potentiaalinen vaihtoehto jota olen tässä itekkin pohtinut.
T: Jaakko Parantainen, ohjeistamispäällikkö.E39 ja E91
Comment
-
-
Tuossa minun autossa ei ole takapenkin takana mitään peltiä yhtään. Selkänojatkin on kontin puolelta kangasta. Täytynee koittaa tätä, että siirtelen sitä siellä kontissa reunasta reunaan ja keskeltä keskelleJos ei, niin sitten hattuhyllynkajarit vois siirtää taakse "ovi"pahviin niin siihen jää reiät sopivasti konttiin
Comment
-
-
elä laita elementtiä ainakaan keulaan päin ei soi niin hyvin kun laittaa taakse päin
rakenna uus kotelo johon tulis lievään takaviistoon kulma ja ei semmoista joka on melkeen hattuhyllyssä kiinni ei pääse muuten paine hyttiin
mut ihan ehottomasti elementti taakse päin
laita kuvaa millanen kontti tällä hetkellä niin tietää paremin sanoaNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Itellä tulee vaan mieleen että jos pistäis vaikka pari jotain refleksiputkee takakontin perältä hattuhyllyn läpi. Itsellä kävi tällänen mieleen että jos jää paine liiaksi takakonttiin niin että jollain parilla aeroportin putkella pistäs hattuhyllyn läpi, mutta joo... tarpeeksi hyvin soi mulla kuitenkin, tosin mulla on subbari kyllä ylösalasin pleksin päällä vararenkaan kohalla (vararengas poistettu).
Comment
-
-
Originally posted by Sime View PostSuljettu kotelo on, mutta mielessä on käynyt se refleksikotelon tekeminen, jolloin refleksiputket tulis hattuhyllystä läpi. Takakaiuttimia en ole ottamassa pois, mutta ei loppuunsa tekis mieli pistää hattuhyllyäkään palasiks. Tässä nyt on pien ongelma.. Ja tuolla, että subi tulisi takapenkille tarkoitin, että sille tekisi kotelon takapenkin lattialle siihen keskelle. Minäkään en sentään niin ääliö ole, että olisin sitä laittamassa mihinkään penkin päälle...Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
-
Originally posted by J-Beat View PostTässä tuli semmonen mieleen, että jos teet refleksikotelon tuolle subille ja vedät ne refleksit hattuhyllyn läpi niin rakennat samalla käytännössä peräkontistasi eräänlaisen bandbass kotelon jossa mittasuhteet on varmana persiillään. Refleksissä on aina se, että putki / putket tulee aina olla samassa ilmatilassa itse elementin kalvon kanssa.
Comment
-
-
Moneen autoon on tullu tehtyä silleen että takapenkit irti, paineilmasaha käteen ja tekee nättejä kolmion muotoisia reikiä penkin takana olevaan peltiin, maali päälle ja penkit paikoillee. hommaahan siinä on, mut eihän se tarvii ku kerran tehdä. tosin kannattaa sitten tarkkaan kattoo ettei vaan satu kantavaa rakennetta leikkelee.
Ja tietysti tähänkin ongelmaan on montakin eri ratkasua.[SIZE=1]Exät:
BMW e34 520i Touring
BMW e36 316i
BMW e30 320iA -84
BMW e34 520i
BMW e30 320i
Comment
-
-
Itse toteutin e30 penarissa basson tällätavalla ---> http://i6.photobucket.com/albums/y21...8102009131.jpg
Ja toimii muuten todella hyvin sekä soi. Ei auttanut vaikka otti hattuhyllyltä kaiuttimet pois sillon kun subi oli ronkissa. Uuteen selkänojaan on laitettu pehmusteeksi samantyylistä materiaalia kun telttapatjoissa on. Se on nättiä
Comment
-
-
Originally posted by Mazkii View PostItse toteutin e30 penarissa basson tällätavalla ---> http://i6.photobucket.com/albums/y21...8102009131.jpg
Ja toimii muuten todella hyvin sekä soi. Ei auttanut vaikka otti hattuhyllyltä kaiuttimet pois sillon kun subi oli ronkissa. Uuteen selkänojaan on laitettu pehmusteeksi samantyylistä materiaalia kun telttapatjoissa on. Se on nättiäMyydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
Comment